زالو درمانی صورت برای جوانسازی پوست

زالو درمانی صورت برای جوانسازی پوست
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
سمیه صائمی
زالو درمانی صورت توسط میراندا کر برای زیبایی صورت

میراندا کر به نظر می رسد که در زمان خود یخ زده است ، و از پوستی برخوردار است که باعث می شود حسادت اطرافیانش می شود. در یک کنفرانس سلامتی و تندرستی به میزبانی وب سایت گوینت پالترو گوپ ، سوپرمل 34 ساله توسط گوینت درباره اسرار زیبایی خود - که شامل صورت زالو است ، مصاحبه کرد.

وقتی میراندا فهمید که درمان را امتحان کرده است ، همه جا خوردند.

میراندا برای مخاطبان حیرت زده گوپ توضیح داد: "این ماجراجویانه است. سلامتی ثروت است. آنها هزاران سال است که زالو درمانی انجام می دهند. "


زالو درمانی صورت چیست؟
این درمان برای ضعف قلب نیست. زالوهای زنده را برای تغذیه روی صورت شما می گذارند ، سپس خونی را که مصرف می کنند مانند ماسک صورت روی پوست می مالند. ظاهرا به سفت شدن پوست کمک می کند و جوان تر به نظر می رسد. (اگر عمل زالو درمانی مورد علاقه شما نیست ، برای اینکه بهترین ماسک صورت را برای نوع پوست خود پیدا کنید ، مسابقه پودر را انتخاب نکنید.)

یکی از اشکالاتی که در درمان وجود دارد این است که به دلیل بهداشت نمی توان از زالو استفاده مجدد کرد. در حالی که آنها معمولاً به دنبال صورت کشته می شوند ، میراندا تصمیم گرفت که به جای آنها آنها را با خود به خانه ببرد. مادر یکی ، که اخیراً با ایوان اشپیگل ازدواج کرده است ، فاش نکرد که آیا زیبایی جدید وی درباره هم خانه های غیر متعارف خود نظری داشته است یا نه.

ویدیوهایی که ممکن است بپسندید:
‘من زالوها را نگه داشته ام ، آنها در حوض کوی من هستند. میراندا گفت ، شما اجازه استفاده مجدد از آنها را ندارید و اگر آنها را به خانه نبرید ، او او را می کشد و من این ایده را دوست ندارم.

گوینت پالترو - زنی که از بخار دادن واژن گرفته تا تخم مرغ یشم سعی کرده است - به او گفت: "وای. فکر کردم دیوانه وار هستم. "
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ZPD6
نظرتان را بنویسید