عرضه اولیه غکورش

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
عرضه اولیه غکورش در حالی چهارشنبه در بورس انجام می‌شود که احتمالا به هر نفر حدود 200 هزار تومان سهم برسد. این عرضه اولیه سال گذشته لغو شده بود. بر اساس اطلاعیه شرکت بورس اوراق بهادار تهران، عرضه اولیه این هفته هم مشخص شد و شرکت صنعت غذایی کوروش با نماد غکورش روز چهارشنبه به بازار می‌آید.

بر اساس این اطلاعیه تعداد 240 میلیون سهم معادل 8 درصد از سهام غکورش به عنوان 546 مین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس در بخش محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر عرضه می‌شود.



جزئیات عرضه اولیه غکورش

از 240 میلیون سهم تعداد 168 میلیون سهم حهت عرضه به عموم و بقیه به صندوق‌ های سرمایه‌گذاری عرضه می‌شود. حداکثر سهمیه هر کد بورسی 500 سهم است که در بازه قیمتی 2850 تا 2995 تومانی قابل ثبت سفارش است. بر این اساس حداکثر نقدینگی مورد نیاز برای این عرضه اولیه حدود 1/5 میلیون تومان خواهد بود. البته با توجه به مشارکت 2/5 میلیون نفری در عرضه اولیه گذشته احتمالا به هر کد بورسی حداکثر 67 سهم تخصیص یابد که معادل 200 هزار تومان نقدینگی می‌خواهد.

هر شخص پیش از شرکت در عرضه اولیه الزام به دریافت کد بورسی می باشد که اولین مرحله برای شرکت در عرضه اولیه است. سرمایه گذاران جهت شرکت در عرضه اولیه می بایست ابتدا برای دریافت کد بورسی در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت انجام دهند.



منبع : روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lBEj
نظرتان را بنویسید