انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
آن دسته از داوطلبانی که در کنکور کاردانی به کارشناسی 99 ثبت نام کرده اند می توانند در انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد در مهلت تعیین شده توسط سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد شرکت نمایند . علاقه مندان به رشته های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد لازم است لیست رشته های ارائه شده با کنکور این دانشگاه را به دقت بررسی نموده سپس نسبت به پرداخت هزینه و تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام نمایند . 


هر ساله دانشگاه آزاد از میان فارغ التحصیلان کاردانی ( فوق دیپلم ) برای مقطع کاردانی به کارشناسی به دو صورت با کنکور و بدون کنکور دانشجو جذب می نماید . متقاضیان رشته های بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد کلیه مراحل ثبت نام و انتخاب رشته خود را به صورت مستقل و از طریق سایت دانشگاه آزاد می بایست انجام دهند . داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه های سراسری 99 موفق به تکمیل فرم ثبت نام شده اند می توانند در انتخاب رشته ، رشته های با کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ناپیوسته شرکت نمایند .

معیار سنجش و پذیرش داوطلبان در رشته های با آزمون کاردانی به کارشناسی 99 تراز داوطلبان است . علاقه مندان به رشته های تکنولوژی اتاق عمل ، بهداشت عمومی ، علوم آزمایشگاهی ، مامایی ، هوشبری مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد حتما می بایست در ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 شرکت کرده تا مجاز به انتخاب رشته باشند . در ادامه این مقاله زمان ، نحوه ، لیست و لینک انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 99 را ارائه داده ایم .


زمان انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 99
داوطلبانی که متقاضی انتخاب رشته کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 99 هستند می بایست از 14 لغایت 20 اردیبهشت در ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی شرکت کرده و روز 3 مرداد ماه و پس از تهیه کارت ورود به جلسه آزمون ، در جلسه آزمون حضور یابند . سپس در موعد مقرر در انتخاب رشته اینترنتی دانشگاه آزاد شرکت کرده و در نهایت نتایج اعلام می شود .

انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی گروه پزشکی دانشگاه آزاد معمولا دهه دوم شهریور ماه انجام می شود و پیش بینی می شود همین رویه برای انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 99 نیز صدق کند .





انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 99 ، احتمالا دهه دوم شهریور ماه انجام خواهد شد .



به محض مشخص شدن زمان انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 99 ، این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام دانشگاه های بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .


نحوه انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 99
پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مبنی بر اعلام زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ناپیوسته 99 ، داوطلبان باید به سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.iau.ac.ir مراجعه نمایند و پس از خرید کارت اعتباری انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد 99 مجاز به تکمیل فرم انتخاب رشته خود حداکثر تا 10 رشه محل هستند .

1 - ورود به سایت azmoon.iau.ac.ir و انتخاب گزینه " انتخاب رشته آزمون کارشناسی ناپیوسته رشته های علوم پزشکی سال 1399 "





2 - ورود به صفحه ثبت نام با استفاده از شناسه و رمز کارت اعتباری تهیه شده





به محض آغاز انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 99 ، لینک انتخاب رشته در این قسمت فعال خواهد شد



هم چنین به داوطلبان توصیه می شود با توجه به تنوع رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی ، برای پذیرش بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی نیز اقدام کنند .


مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا می توانند تجربیات خود را از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی در اختیارتان قرار دهند . برای اطلاع از آخرین اخبار مربوط به ثبت نام مقطع کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد عضو کانال تلگرام مشاوره تحصیلی هیوا باشید . 

سوالات متداول

1- انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد چه زمانی انجام می شود ؟
انتخاب رشته دانشگاه آزاد معمولا بعد از برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی انجام می شود که به محض مشخص شدن زمان دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

2- انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد از چه طریقی انجام می شود ؟
انتخاب رشته این دانشگاه به صورت اینترنتی انجام می شود که نحوه انتخاب رشته در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .

3- آیا انتخاب رشته بدون آزمون و با آزمون دانشگاه آزاد به صورت همزمان انجام می شود ؟
خیر ، همانطور که در این مقاله اشاره شده است انتخاب رشته بدون آزمون و با آزمون دانشگاه آزاد مجزای از هم انجام می شوند .

منبع : انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/zjNZ
نظرتان را بنویسید