چرا برای هدیه تبلیغاتی از تقویم رومیزی استفاده کنیم؟

چرا برای هدیه تبلیغاتی از تقویم رومیزی استفاده کنیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matinkhanaki

با افزایش قیمت همه ی هدایای تبلیغاتی، تقویم رومیزی را می توان یکی از به صرفه ترین، کارآمد ترین و مفید ترین هدیه ای است که می توان نام برد. تقویم رومیزی مانند سالنامه و سررسید، تقریبا برای تمام افراد قابل استفاده است و می توان گفت، تقریبا تمام میز کارها یک تقویم رومیزی و تقویم دیواری 1402 نیاز دارند. با چاپ لوگو و طرح تبلیغاتی خود بر روی این هدیه می توانید تبلیغاتی موثر داشته باشید و برند خود را در طول سال جلوی چشم مخاطب قرار دهید.

اختصاصی کردن صفحات تقویم رومیزی چگونه صورت میگیرد

هر صفحه تقویم رومیزی شامل یک پشت و یک رو است، هر صفحه نیز یک تصویر در پشت و یک تصویر کوچک تر در قسمت جلو، درست در بالای تاریخ های هر ماه، دارد. اگر قصد سفارشی سازی تقویم رومیزی خود را دارید، می توانید این تصاویر را نیز با توجه به زمینه فعالیت خود طراحی کنید و سفارش دهید.

تقویم رومیزی 1400

اختصاصی کردن جعبه تقویم رومیزی چگونه انجام میشود

اختصاصی کردن جعبه تقویم رومیزی ممکن است خیلی کار همگانی نباشد؛ اما اگر علاقه داشته باشید می توانید جعبه تقویم رومیزی خود را نیز مطابق با زمینه فعالیت خود طراحی کنیدو لوگو، شعار یا طرح خاص خود را روی آن چاپ کنید. اما باز هم میگوییم که سفارشی کردن جعبه تقویم رومیزی، خیلی کار معمول و همگانی نیست.

انواع تقویم رومیزی کدامند

۱.تقویم رومیزی اداری

این نوع تقویم رومیزی معمولاً در سایز۸/۵×۱۲ سانتی متر و به صورت روزشمار تولید می شود. یعنی هر صفحه این تقویم شامل تاریخ شمسی، میلادی، قمری و مناسبت های مربوط به همان روز می باشد. صحافی این نوع تقویم به صورت پانچ انجام نیشود که یک حلقه در بالا و یک حلقه در پایین تقویم دارد و بر روی پایه های مخصوص آن نصب میشور. این نوع تقویم ها برای یادداشت کردن فهرست کارهای روزانه و جلوگیری از فراموش کردن آن ها گزینه مناسبی هستند.

جنس کاغذ تقویم رومیزی اداری معمولاً با کاغذ تحریر 70 گرم سفید تولید می شود. قابلیت های تبلیغاتی در تیراژهای پایین برگه ی اول را دارد.

۲.تقویم رومیزی یادداشت دار

چاپ تقویم رومیزی یادداشتی به صورت گلاسه با تبلیغات مشتری چاپ و به تقویم اضافه می شود و در تیراژهای بالا امکان درج لوگو در تمامی صفحات تقویم وجود دارد.

۳. تقویم زیردستی

این نوع تقویم در سایز های ۵۰×۳۵ ،۳۰×۴۵ و آ۳ و به صورت هفته شمار تولید می شود.
پایه این تقویم رومیزی زیردستی که به عنوان گارد شناخته می شود را می توان از چرم، گالینگور، فوم و طلق و حتی چوب ساخت که برگه های تقویم سرچسب شده و یا به صورت فنری به گارد متصل می شوند.

قابلیت های تبلیغاتی: در تقویم زیردستی برای تیراژهای پایین چاپ به صورت طلاکوب، داغکوب و لیزر روی گارد تقویم و برای تیراژهای بالا امکان چاپ بر روی برگه ها وجود دارد.

۴. تقویم رومیزی پایه دار

این نوع تقویم رومیزی بین انواع تقویم رومیزی، متداول ترین نوع تقویم جهت استفاده بر روی میز و با قابلیت های تبلیغاتی مختلف می باشد.
تقویم های رومیزی پایه دار معمولاً به صورت ماه شمار در ۱۲ و ۱۳ برگ تولید می شوند ولی امکان تولید به صورت هفته شمار هم وجود دارد. کاغذ مورد استفاده برای برگه های تقویم معمولاً گلاسه با گرماژهای مختلف می باشد. ضمن اینکه امکان چاپ تقویم بر روی کاغذهای فانتزی به جای کاغذ گلاسه نیز وجود دارد.

انواع جنس پایه تقویم کدامند

برای پایه تقویم رومیزی می توان از متریال های مختلفی استفاده کرد که متداول ترین آن ها پایه سخت سلفون است. در پایه سازی سلفون، طرح مورد نظر بر روی کاغذ گلاسه با گرماژ پایین چاپ می شود و بعد از اینکه سلفون بر روی برگه کشیده شد برای محکم شدن کار، بر روی مقوای کرجی یا سایر مقواهای مشابه پایه سازی می شود. به جای برگه ی سلفون شده می توان از روکش گالینگور و چرم نیز برای تنوع بخشیدن به جنس پایه استفاده کرد. پایه سخت با هر روکشی که ساخته شود به دلیل محکم بودن مقوای به کار رفته در آن، از جنس خوب و محکم بودن زیادی برخوردار است.

صحافی تقویم رومیزی پایه دار به چه صورت انجام میشود

صحافی فنردوبل

رایج ترین صحافی در تقویم های رومیزی، پانچ و فنر می باشد که در آن برگه ها و پایه تقویم پانچ شده و با فنردوبل به هم متصل می شوند. برای فانتزی کردن کار می توان فنر را به صورت دو تکه استفاده کرد و یا از فنرهای رنگی در صحافی استفاده کرد.
در برخی تقویم های فانتزی که با طلق و حتی پایه سازی سخت ساخته می شوند، طراحی طوری صورت می گیرد که نیاز به صحافی نیست و برگه ها جداگانه برش خورده و برگه ی مربوط به هر ماه را در قسمت مشخص شده در تقویم قرار می دهند.

حک لوگو اختصاصی چگونه انجام میشود

بر روی پایه تقویم رومیزی خود می توانید پلاکی سفارش دهید که سبب افزایش جلوه و شیک شدن تقویم رومیزی شما می شود. همچنین اگر قصد دارید تقویم رومیزی خود را به صورت اختصاصی سفارش دهید، می توانید لوگوی شرکت تان را روی این پلاک، حک کنید.

لت اختصاصی چیست

در صورتی که قصد دارید تقویم رومیزی خود را به صورت اختصاصی سفارش دهید، می توانید لت خاصی برای خود طراحی و انتخاب کنید. لت شما می تواند تنها شامل لوگوی اصلی شرکت یا شعار تبلیغاتی شما باشد و یا یک الی دو صفحه کاملا طراحی شده و منحصر به فرد و خاص باشد.

پایه اختصاصی چیست

برای اختصاصی کردن پایه تقویم رومیزی می توانید طرح یا لوگوی مورد نظر خود را روی پایه چاپ کنید. که طرح و لوگوی شما به صورت دائم و همیشگی در چشم مشتریان و مخاطبانتان باشد.

کلام آخر:

اگر برای سال جدید به دنبال یک هدیه تبلیغاتی مفید، کارآمد، کم هزینه و اقتصادی هستید، تقویم رومیزی یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید انتخاب کنید. می توانید تقویم رومیزی خود را با توجه به زمینه کاری خود سفارشی کرده و لوگو، طرح یا شعار خاص تبلیغاتی خود را برروی آن چاپ کنید.


 

 

لینک مرجع https://jopenza.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/z1V5
نظرتان را بنویسید