ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1400 - 1401

ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1400 - 1401
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانش آموزانی که در زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان ، اطلاعات خود را به صورت نادرست وارد کرده اند ، می توانند در بازه زمانی مشخص که توسط سازمان استعداد های درخشان اعلام می شود ، با مراجعه به سامانه ثبت نام ، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 ، اقدام نمایند .




داوطلبان شرکت در آزمون تیزهوشان ششم و نهم 1400 - 1401 با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir اقدام به تکمیل فرم ثبت نام خود می نمایند . در این فرم تمامی اطلاعات فردی دانش آموز اعم از نام و نام خانوادگی ، کد ملی ، تاریخ تولد و غیره از او خواسته می شود .

برخی از داوطلبان ممکن است در ثبت اطلاعات خود بی دقتی کرده و اطلاعات دانش آموزی خود را اشتباه وارد کنند . با توجه به اینکه کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان بر اساس اطلاعات ثبت نامی دانش آموز تهیه می شود ، اگر اطلاعات ثبت شده اشتباه باشد به داوطلب اجازه ی حضور در جلسه آزمون نخواهند داد .

به همین دلیل سازمان استعداد های درخشان هر ساله امکان ویرایش اطلاعات برای این دسته از داوطلبان را فراهم می آورد . در صورتی که داوطلب در همان بازه زمان ثبت نام آزمون متوجه اشتباه اطلاعات درج شده شود ، می تواند در همان زمان با مراجعه مجدد به سایت ثبت نام آزمون ، اطلاعات خود را ویرایش کند .

اما ممکن است بعضی از داوطلبان بعد از اتمام زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 متوجه اشتباه اطلاعات شوند . در این صورت دانش آموزان می بایست منتظر اطلاعیه های سازمان آموزش و پرورش مبنی بر امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام تیزهوشان باشند . در صورتی که بازه زمان مشخصی برای اصلاح اطلاعات اعلام شود ، سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان مجددا باز می شود تا این دسته از دانش آموزان بتوانند اطلاعات خود را ویرایش نمایند . 



راهنمای تصویری نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1400 - 1401
پیش بینی می شود ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 از بهمن ماه آغاز شده و تا اواخر اسفند ادامه داشته باشد . با تئوجه به زمان بندی ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون تیزهوشان در سال های گذشته ، پیش بینی می شود ، در اردیبهشت ماه 1400 ، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان برای متقاضیان فراهم شود .

داوطلبانی که در زمان ثبت نام قادر به پرداخت ثبت نام نبوده اند می توانند در بازه زمانی دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم با مراجعه به سایت Azmoon.medu.ir و وارد کردن کدملی و رمز همگام مانند تصویر زیر جهت ویرایط اطلاعات وارد پرتال شخصی خود شوند :







سپس نقش خود و سازمان را مشخص نمایند :







در انتها با انتخاب گزینه مربوط به ویرایش اطلاعات در کادر مدیریت می تواننداقدام به ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم به دهم  نمایند







در ادامه بخوانید: دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان













برای اطلاع از زمان دقیق ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 می توانید عضو کانال تلگرام تیزهوشان هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس تیزهوشان هیوا را دنبال نمایید . مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا پاسخگوی تمامی سوالات شما در خصوص نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام مدارس تیزهوشان 1400 - 1401 از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا باشند .










سوالات متداول


1- زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان در چه تاریخی است ؟
این زمان برای پایه های هفتم و دهم متفاوت است که زمان ویرایش ثبت نام تیزهوشان هر دو پایه در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .




2- ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به چه صورت است ؟
به صورت اینترنتی در سایت استعداد های درخشان که در این مقاله آدرس سایت و راهنمای تصویری ویرایش اطلاعات ثبت نام این پایه ارائه شده است . 




3- اطلاعات ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم چگونه ویرایش می شوند ؟
به صورت اینترنتی ، در سایت استعداد های درخشان که در این مقاله راهنمای تصویری ویرایش اطلاعات ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم ارائه شده است . 

منبع : ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1400 - 1401
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/OrLE
نظرتان را بنویسید