افزایش 40 درصدی تعداد حوزه های امتحانی کنکور دکتری 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
طبق گفته های سخنگوی سازمان سنجش ، در آزمون دکتری 99 فاصله بین صندلی‌ها داوطلبان بیشتر شده و تعداد حوزه‌های امتحانی آزمون دکترا به نسبت سال گذشته 40 درصد افزایش پیدا کرده است .

" فاطمه زرین آمیزی " سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در مورد فاصله گذاری صندلی‌ها در روز کنکور دکتری 99 توضیح داد : اولین آزمونی که پیش رو داریم ، آزمون دکتری است و برای آزمون دکتری فاصله بین صندلی‌ها 1/6 تا 2 متر بین هر داوطلب از هر طرف است . 

وی بیان کرد : در حال حاضر سازمان سنجش تمام موارد بهداشتی که باید حوزه‌های اجرایی رعایت کنند و همچنین تمام دستورالعمل‌ها را ابلاغ کرده است . سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره افزایش تعداد عوامل اجرایی تاکید کرد : برای مدیریت هرچه بهتر برگزاری آزمون‌ها ، عوامل اجرایی بیشتر شدند و تمام موارد بهداشتی که باید رعایت شود اعلام شده است . ضمنا تمام موارد بهداشتی که قرار است ، خود داوطلبان رعایت کنند ، همگی از آن مطلع هستند و ما هم اطلاع رسانی می‌کنیم .

وی گفت : اگر سازمان سنجش یا هر جای دیگری موارد بهداشتی را اعلام کند و عوامل هم اجرا کنند ولی خود داوطلب و خانواده‎‌ها همکاری نکنند یا موارد بهداشتی مثل استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را در دستور کار قرار ندهند از دست سازمان سنجش و هیچ نهاد دیگری کاری برنمی‌آید . از این رو لازم است که خود داوطلبان به ما کمک کنند .

وی در پاسخ به این سوال که حین ورود داوطلبان به حوزه امتحانی چگونه تشخیص داده می شود که داوطلب به کرونا مبتلاست که بخواهید صندلی آنها را از دیگران تفکیک کنید ؟ گفت : اطلاعیه ما در این مورد اوایل هفته آینده بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند با مطالعه این اطلاعیه پاسخ تمام سوالات مربوط به داوطلبان کرونا را دریافت کنند . 

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور افزود : با  وزارت بهداشت هماهنگی‌هایی را انجام می‌دهیم و تا زمانی که پاسخ مثبت وزارت بهداشت را در این قضیه نداشته باشیم ، هیچ گونه اطلاع رسانی نمی‌کنیم . 

زرین آمیزی درباره خوداظهاری داوطلبان حین دریافت کارت ورود به جلسه آزمون توضیح داد : توضیحاتی که قبلا منتشر شده به این صورت نبوده است . اینطور نیست که ما برای داوطلب فرم بگذاریم و آنها فرم را پر کنند . بلکه خود اظهاری از داوطلبان مشکوک یا مبتلا قطعی به شیوه دیگری است که تمهیدات اندیشیده شده و جزییات آن را در اطلاعیه‌ای که اوایل هفته آینده منتشر می‌کنیم اطلاع رسانی خواهیم کرد .

منبع : افزایش 40 درصدی تعداد حوزه های امتحانی کنکور دکتری 99
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/NJjK
نظرتان را بنویسید