تعمیر داکت اسپلیت آمریکن پرو

تعمیر داکت اسپلیت آمریکن پرو
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

برند امریکن پرو American Pro امروزه یکی از مطرح‌ ترین برند‌های موجود داکت اسپلیت می‌باشد. به همین دلیل در این مقاله شما را با نحوه نصب، سرویس و تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو و هزینه‌های ناشی از سرویس و تعمیر و نصب، آشنا خواهیم کرد. ابتدا در رابطه با نصب داکت اسپلیت امریکن پرو توضیحاتی برای شما ارائه شده است. پس با ما همراه باشید.
تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو

https://www.tehranservic.com/american-pro-duct-split-repair/

شرکت آسان تهویه مرکز تخصصی تعمیر داکت اسپلیت اَمریکن پرو در سراسر تهران بوده چرا برای تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو با شرکت آسان تهویه تماس بگیریم؟؟این شرکت با سابقه طولانی در زمینه برودت و گرمایش بوده و همچنین دارای کادر تعمیرات فوق حرفه ای بوده و از تجربه بالایی برخوردار است و داکت اسپلیت امریکن پرو شما را در کمترین زمان راه اندازی می کنند.
سرویس داکت اسپلیت امریکن پرو



تعمیر داکت اسپلیت اَمریکن پرو در تهران.سرویس داکت اسپلیت به طور سطحی به این صورت بوده که ابتدا برق دستگاه را قطع کنید و سپس با آب فشار قوی اقدام به سرویس و شستشوکندانسور دستگاه کنید در قسمت سرویس دستگاه آمپر دستگاه شارژ گاز دستگاه و نحوه کارکرد دستگاه توسط تعمیرکار چک میگردد . هیچ گاه سرویس دستگاه را خودتان انجام ندهید زیرا احتمال آسیب زدن به دستگاه توسط خودتان وجود دارد. یک اب ساده می تواند به سیستم برق رسانی داکت اسپلیت امریکن پرو آسیب وارد کند بنابراین با شرکت تماس گرفته و به ما اعتماد کنید .
تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو

مناسب در شروع فصل گرم به میزان قابل توجهی در کاهش مصرف برق موثر خواهد بود. فیلترها، کویل ­ها و پره ­های داکت اسپلیت به طور مرتب نیاز به تعمیر و نگهداری دارند، تا در طول سال های بهره­ برداری مؤثرتر و کار آمدتر عمل کنند. در صورتی که تعمیرات داکت اسپلیت آ یو ایکس مورد توجه قرار نگیرد می­ توان با اطمینان گفت عملکرد داکت کولر دچار یک افت و کاهش مداوم خواهد شد و این به معنی افزایش مصرف انرژی به­ طور پیوسته خواهد بود.

سرویس داکت اسپلیت و تعمیر آن امروزه با توجه به افزایش قیمت این دستگاه و مشکلات اقتصادی مردم و همچنین با توجه به دلیل پیچیدگی ساختمان این دستگاه مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان این سیسنم می باشد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.



داکت اسپلیت امریکن پرو یکی از بهترین کولر گازی‌های عرضه شده در بازار است که از عملکرد مناسبی جهت تأمین برودت هوای منازل برخوردار است. اما با وجود این کیفیت گاهی به مشکلاتی برخورد می کند که اگر سرویس و تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو را به موقع انجام ندهید ممکن است با مشکلات بیشتری مواجه شوید. درصورتی که نیازمند یک فنی کار متخصص در زمینه سرویس و تعمیر داکت ااسپلیت امریکن پرو هستید تهران سرویس آنلاین به عنوان مرکز مجاز تعمیر داکت اسپلیت با سالها تجربه در زمینه نصب شارژ گاز ، عیب یابی، سرویس و تعمیرات داکت کولر امریکن پرو آماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به شما می باشد.

شما می توانید با کمک تعمیرکاران مرکز مجاز تعمیر داکت کولر امریکن پرو ایرادات را در همان مراحل ابتدایی برطرف کنید، و نگرانی از بابت کند شدن عملکرد کولر گازی و توقف ناگهانی آن در گرمای طاقت فرسای تابستان نخواهید داشت!
نصب داکت اسپلیت اَمریکن پرو

داکت اسپلیت امریکن پرو نیز همچون سایر داکت اسپلیت‌ها از سه قسمت یونیت داخلی، یونیت خارجی و فن کویل تشکیل شده است. بنابراین برای نصب داکت اسپلیت نیازمند تخصص و ابزار حرفه‌ای است. اولین مرحله نصب جایابی مکان مناسب برای هریک از یونیت‌ها و کویل است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با نصب داکت اسپلیت امریکن پرو جدول زیر را مطالعه کنید.

مراحل نصب داکت اسپلیت امریکن پرونکات مورد توجه هنگام نصبنصب یونیت خارجی یا کندانسور1- اولین مرحله پیدا کردن مکان مناسب برای نصب است.

• کندانسور باید در خارج از ساختمان نصب ‌شود.

• در معرض نور خورشید قرار نگیرد ( ساختن سایبان)

• در مکان‌های پر تردد که گرد و غبار زیادی دارد نیز بهتر است نصب صورت نگیرد.

2- دومین مرحله ساخت یک سکوی سیمانی برای قرار گیری کندانسور است.

• مکان نصب کندانسور باید تراز باشد .

3- نصب لوله مسی از یونیت داخلی به یونیت خارجی

4- برق کشی (پس از اتمام باید برق کشی چک شود.)

5- کانال کشی ( ابعاد کانال، مکش، کشش و دهش باید بررسی شود.)نصب یونیت داخلی یا هواسازپیدا کردن مکان مناسب برای نصب( درون سقف کاذب)

• در مکان‌هایی که در آن حظور دائمی نداریم بهتر است نصب صورت گیرد.

• اطراف آن به اندازه کافی فضای خالی داشته باشد تا در صورت نیاز به تعمیر با مشکل مواجه نشویم.

• مکان نصب تراز باشدنصب فن کویلجایابی مناسب برای نصب

• بهتر است با فاصله از 2 متری از زمین نصب شود

• دیواری که کویل را روی آن نصب می‌کنیم استحکام کافی را داشته باشد

• مکان نصب تراز باشد
• پایه فلزی را نصب و سپس کویل را روی آن جایگذاری می‌کنیم.راه اندازیپس از آنکه تمامی مراحل بالا به صورت درست و کامل انجام شد، داکت اسپلیت را راه اندازی می‌کنیم تا از نحوه صحیح عملکرد آن مطمئن شویم.عیب یابی داکت اسپلیت امریکن پرو

ممکن است به هنگام استفاده از داکت اسپلیت امریکن پرو با مشکلاتی رو به رو شوید که ندانید کدام یک به دست تعمیرکار و کدام یک با دستان خودتان قابل رفع می‌باشد. اگر نیازمند اطلاعاتی در این زمینه هستید مطالب زیر را با دقت مطالعه کنید.
1. روشن نشدن داکت اسپلیت:

دلایل گوناگی می‌تواند داشته باشد از جمله:

نیروی برق به سیستم نمی‌رسد( خراب شدن پریز، دوشاخه، سیم رابط برق، کلید اصلی خراب است)

در میان مواردی که ذکر شد تنها قطع شدن سیم رابط برق به تعمیر داکت اسپلیت نیاز دارد. مابقی موارد به دست خودتان حل می‌شود. اما اگر مشکل هیچ یک از موارد ذکر شده نبود بهتر از از متخصصان تهران سرویس آنلاین برای برطرف کردن مشکل کمک بگیرید.
2. موتور فن روشن می‌شود اما کمپرسور کار نمی‌کند

یکی از مواردی است که حتما باید به دست تعمیرکار رفع شود چرا که این مشکل به دلیل نقص داشتن قطعات اصلی کمپرسور ایجاد می‌شود. از جمله:

فاز یا نول اصلی کمپرسور قطع شده است( سیم‌های رابط را بررسی کنید در صورت خروج سیم از محل اتصال باید مجددا آن را وصل کرد).
ترموستات خراب است( ابتدا باید با کشیدن دو شاخ کولر از برق روند کار ترموستات را چک کنیم و این کار از طریق وصل کردن سیم‌های رابط ترموستات با سیم‌های رابط اهم‌متر میسر می‌شود. اگر به خوبی کار نکرد ترموستات معیوب است و باید تعویض شود).
اورلود، دائما در حال قطع شدن است( اگر کنتاکت‌های اورلود به هم متصل نباشد باید آن را تعویض کرد).
کمپرسور معیوب است ( بهتر است کمپرسور و ترموستات را در حالت روشن آزمایش کنیم و از عملکرد درست ‌آن‌ها مطمئن شویم. اگر نیروی برق به اندازه کافی به آن‌ها می‌رسد اما باز هم در عملکرد آن‌ها اختلال دیده می‌شود باید تعویض شوند).
خازن راه‌انداز کمپرسور معیوب است ( اگر خازن مشکل داشته باشد به محض حرکت ترموستات موتور راه‌اندازی نخواهد شد).

3. روشن نشدن فن و کمپرسور

گاهی شکایت‌ها ناشی از این است که کلید فن را روی تمامی‌حالت‌ها قرار داده‌ایم اما فن روشن نمی‌شود و کمپرسور عمل نمی‌کند. این امر دلایل متعددی دارد از جمله:

کلید فن خراب است
خازن راه‌انداز موتور معیوب است
موتور فن معیوب است

4. کولر به اندازه کافی خنک نمی‌کند

اگر کمپرسور و فن هر دو به خوبی کار می‌کنند اما سیستم به خوبی خنک نمی‌کند دو دلیل دارد:

ترموستات تنظیم نیست.
موتور فن نیم سوز شده است.

5. یخ زدن اواپراتور داکت اسپلیت امریکن پرو

اگر اواپراتور داکت اسپلیت یخ می‌زند به این معنی است که سرما کم است به این دلیل که شارژ گاز کم شده است. بنابراین باید گاز را شارژ و داکت اسپلیت را سرویس کنید.
6. صدای زیاد کمپرسور داکت اسپلیت امریکن پرو

کم شدن فشار گاز و شکستن فنر‌های ضربه گیر از مواردی است که موجب تولید صدای کمپرسور می‌شود.
7. کم شدن پرتاب باد داکت اسپلیت امریکن پرو

برای رفع این مشکل به سرویس و حضور تعمیرکار نیاز دارید. زیرا این مسئله به دلیل اختلال در بادبان فین‌های اواپراتور داکت اسپلیت، یخ زدگی و یا بسته بودن کانال‌های خروجی هوا رخ می‌دهد.
تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو

تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو یکی از چالش انگیز ترین مسائلی است که مصرف کنندگان از آن شکایت می‌کنند چرا که این برند حساس برای تعمیر نیازمند حرفه‌ای ترین و متخصص ویژه برای این برند است.

پیش تر مواردی که برای رفع آن نیاز به تعمیرکار هست را برشمردیم. اما ضروری است که مجددا متذکر شویم بهتر است به هنگام بروز مشکل و اختلا ل در عملکرد هریک از بخش‌های سیستم امریکن پرو با تعمیرکار حرفه‌ای مشورت کنیم و خودمان از دستکاری سیستم بپرهیزیم. چرا که ممکن است مشکلی کوچک را تبدیل به یک مشکل جدی کنیم که هزینه‌های گزافی را به دنبال داشته باشد.
برای برند امریکن پرو کدام تعمیرکار مناسب است؟ و تعمیرکار مناسب را چگونه بیابیم؟

در پاسخ به این سوال باید گفت بهتر است همیشه از حرفه‌ای‌ترین‌ها کمک بگیریم. تهران سرویس آنلاین مجری نصب و تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو یکی از بهترین گزینه‌ها برای تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو می‌باشد. چنانچه اختلالی در عملکرد سیستم مشاهده کردید عیب‌یابی و رفع آن را به عهده‌ تعمیرکار بسپارید تا به درستی تشخیص داده و مشکل را برطرف کند.
سرویس داکت اسپلیت امریکن پرو

سرویس داکت اسپلیت امریکن پرو به منظور جلوگیری از نیاز به تعمیر و طولانی شدن عمر سیستم و همچنین پیش گیری از هزینه‌های گزاف تعمیر صورت می‌گیرد.

تمامی‌سیستم‌‌های داکت اسپلیت نیاز‌مند سرویس‌های دوره‌ای در بازه زمانی خاص هستند تا به صورت ناگهانی از کار باز نماند. بهتر است سالی یک بار سرویس داکت اسپلیت امریکن پرو صورت گیرد. هر بخش از سیستم داکت اسپلیت امریکن پرو دارای قطعاتی است که هرکدام نیازمند سرویس سالانه هستند که در جدول زیر به صورت مجزا به هر بخش اشاره شده است.

قسمت‌های مختلف داکت اسپلیت امریکن پروسرویس قطعاتسرویس پنل داخلی داکت اسپلیت• شستشوی فیلترها

• سرویس بلوور

• سرویس سنسورها

• سرویس فین‌ها یا کویل

• بررسی لوله خروجی آبسرویس پنل خارجی داکت اسپلیتکندانسور یا پنل خارجی یکی از حساس ترین قسمت‌های داکت اسپلیت امریکن پرو است زیرا خارج از منزل نصب می‌شود و در معرض گرد و غبار قرار دارد. و همانگونه که می‌دانید گرد و غبار موجب اختلال در عملکرد کندانسور می گردد. بنابراین باید سالی یک بار کندانسور شسته شود و این کار بهتر است به دست تعمیرکاران تهران سرویس آنلاین و با استفاده از دستگاه واترجت انجام شود.شارژ کردن گاز داکت اسپلیت امریکن پروعلائمی که نشانگر کم شدن گاز داکت اسپلیت هستند:

• قسمتی از اوپراتور مانند پنل داخلی و یا لوله ها یخ می‌زند

• کمپرسور به صورت مداوم کار می‌کند

• سیستم به خوبی خنک نمی‌کند

• درجه حرارت لوله دهش کمپرسور کم است

• آمپر دستگاه از حالت عادی کمتر است

• گرد و خاک و چربی بر مدار لوله دستگاه مشاهده می‌شود

• فشار قسمت مکش دستگاه کم می‌شود
• ممکن است صدای ناهنجاری از کمپرسور شنیده شودهزینه نصب و تعمیر داکت اسپلیت آمریکن پرو American Pro

چنانچه به تازگی سیستم را خریداری کرده‌اید و برای اولین بار است که اقدام به نصب داکت اسپلیت امریکن پرو نموده‌اید، نصب توسط نمایندگی آن صورت می‌گیرد و از شما بابت نصب هزینه‌ای دریافت نمی‌کنند.

اما اگر برای بار دوم یا چندم است که اقدام به نصب کرده‌اید بسته به مقدار کاری که تعمیرکار برای نصب انجام می‌دهد هزینه شما متفاوت است. برای مثال اگر به هنگام نصب سیستم شما نیازمند سرویس و یا تعمیر یک قطعه باشد هزینه‌ سرویس و تعمیر نیز به آن اضافه می‌شود.
تعمیر یا خرید؟

گاهی تعمیرات داکت اسپلیت هزینه‌های گزافی را به همراه دارد و برای برخی این سوال پیش می‌آید که اقدام به خرید مجدد سیستم کنند یا اینکه سیستم پیشین خود را تعمیر کنند؟ ابتدا باید خاطر نشان شوم که بهتر است برای پیشگیری از پرداخت این هزینه‌ها بهتر است که هرسال یک بار سیستم خود را سرویس کنید با این کار هم در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کنید و هم از خراب شدن ناگهانی داکت اسپلیت و پرداخت هزینه‌های تعمیر معاف خواهید شد. چنانچه نیازمند تعمیر هستید باید بگویم هزینه‌های تعمیر به مراتب کمتر از هزینه خرید یک داکت اسپلیت می‌باشد.

سخن پایانی

نصب داکت اسپلیت امریکن پرو باید توسط شخصی صورت بگیرد که دانش کافی در رابطه با نصب این برند را دارد. چرا که اگر نصب به درستی صورت نگیرد سیستم به خوبی عمل نخواهد کرد و ممکن است عمر دستگاه کاهش یابد و به عکس آن اگر مراحل نصب به درستی و با دقت انجام شوند موجب بهبود عملکرد سیستم می‌شود. بنابراین بهتر است نصب سیستم را به نماینده نصب داکت اسپلیت امریکن پرو یعنی تهران سرویس آنلاین بسپارید. زیرا متخصصی را که تهران سرویس آنلاین برای نصب سیستم شما انتخاب می‌کند این توانایی را دارد که به خوبی جایابی صحیح برای هر یک از پنل‌ها را انجام دهد و پس از نصب سیستم را راه‌اندازی کند.
چرا داکت اسپلیت امریکن پرو باد گرم میزند؟

ظرفیت کم داکت اسپلیت :

نکته اول که باید قبل از خرید داکت اسپلیت امریکن پرو به آن توجه داشته باشید ظرفیت داکت اسپلیت است و این که داکت اسپلیت را برای چه متراژی خریداری میکنید.در نظر داشته باشید در بسیاری از تماس های مصرف کنندگان عزیز هنگامی که تعمیرکار به محل اعزام میشود متوجه میشویم که داکت اسپلیت به درستی در حال کار کردن است و مشکل از انتخاب اشتباه مصرف کننده بود است.

کثیف بودن فیلتر هوا داکت اسپلیت امریکن پرو:

یکی از مشکلات رایج در خنک نکردن هوا بوسیله ی داکت اسپلیت کثیفی فیلتر های میباشد.اگر فیلتر کثیف یا دچار گرفتگی گرد و غبار باشد، ممکن است باعث بروز مشکلات مختلفی شود. این می‌تواند در کار صحیح ترموستات اختلال ایجاد کند. گرد و غبار موجود در فیلترهای داکت اسپلیت عبور هوای خنک و گرم در داخل مجاری را مسدود می‌کند.

تنظیم نادرست ترموستات:

تنظیمات نادرست ترموستات یکی از دلایل رایج برای خنک نکردن داکت اسپلیت امریکن پرو به شمار می رود. در این مواقع ابتدا دمای داکت اسپلیت را بر روی مقادیر متفاوتی در ۵ تا ۶ درجه پایینتر از دمای اتاق تنظیم کنید و عملکرد داکت اسپلیت را بررسی کنید.

خرابی یا کثیف بودن کندانسور:

کندانسور بخشی از سیستم داکت اسپلیت است که وظیفه انتقال گرمای مبرد درون لوله ها به هوای محیط بیرونی را دارد و موجب خنک شدن مبرد درون لوله ها می گردد. در صورتی که کندانسور معیوب باشد، یا انتقال حرارت از مبرد به هوا به درستی انجام نشود.

کم بودن گاز داکت اسپلیت امریکن پرو یا کاهش یافتن میزان مبرد:

این که حجم صحیحی از ماده مبرد در داخل کویل های داکت اسپلیت امریکن پرو جریان داشته باشد از اهمیت بالایی برخوردار است. کم بودن ماده مبرد یا گاز داکت اسپلیت گازی می تواند برای شما دردسر آفرین باشد. یکی از شایع ترین دلایل تولید باد گرم داکت اسپلیت کم شدن مقدار مبرد است.

کیپ شدن و گرفتگی مسیر گاز در لوله ها:

علاوه بر نشت و کمبود گاز مبرد، گرفتگی و انسداد در مسیر گاز از جمله شیرها، شلنگ ها، لوله مویی و لوله مسی رفت و برگشت کولر، می تواند دلیل خنک نکردن داکت اسپلیت باشد
علت بوی نامطبوع داکت اسپلیت امریکن پرو؟

فیلترهای داکت اسپلیت اسپلیت امریکن پرو به دلیل عبور هوا و گرد و خاک پس از مدتی کثیف و آلوده می‌شود و لازم است فیلترها را در بازه‌های مشخص که معمولا هر دو هفته یکبار توصیه می‌شود، تمیز کنید.

سرویس داکت اسپلیت امریکن پرو خود را به صورت مرتب و هر دو ماه سرویس نمایید تا از بروز این مشکل جلوگیری نمایید.
کاهش مصرف برق داکت اسپلیت امریکن پرو؟

بهترین راه برای کاهش مصرف برق داکت اسپلیت,سرویس بموقع کولر گازی داکت اسپلیت امریکن پرو است و تست گاز داکت اسپلیت امریکن پرو برای تشخیص میزان گاز کولر گازی که در صورت نیاز باید شارژ گاز داکت اسپلیت امریکن پرو را انجام دهیم زیرا کمبود گاز داکت اسپلیت هم عامل بعدی برای مصرف برق بالای داکت اسپلیت امریکن پرو است.
سرویس داکت اسپیلت امریکن پرو هر چند وقت یکبار انجام شود؟

قطعا نمی توان گفت که چه مدت باید اقدام به سرویس داکت اسپلیت کرد! چرا؟ اجزاء مختلف کولر گازی نیاز به سرویس شدن در بازه های زمانی متفاوت دارند. و اینکه در برخی موارد داکت کولر در جایی قرار دارد که گرد و خاک بیشتری وجود دارد و خب اگر اینچنین باشد بهتر است در فصل گرما دوبار اقدام به شستشوی موتور داکت کرد و اقدام به سرویس کولر کرد.

در مورد دیگر کولر در معرض گرد و خاک نمی باشد و هوا و مقدار ذرات خاک کم است و برای این مورد سالی 1 بار سرویس داکت اسپلیت کافی است اما بهتر است که سرویس پنل داخلی داکت کولر به صورت ماهانه انجام شود و سرویس پنل خارجی داکت به صورت فصلی قبل از شروع فصل گرما و سرما انجام شود.
سرویس داکت اسپلیت امریکن پرو شامل:
الف – سرویس پنل داخلی داکت اسپلیت امریکن پرو

شستشوی فیلترها داکت اسپیلت
تمیزکردن بلوور داکت اسپیلت
سرویس سنسور ها داکت اسپیلت
سرویس فین ها یا کویل داکت اسپیلت
شستشو مسیر خروجی آب (لوله درین)

ب – سرویس پنل خارجی داکت اسپلیت امریکن پرو

سرویس پنل خارجی داکت کولر یا همان کندانسور دارای اهمیت بالایی است چون در بیرون از منزل شما نصب میگردد و در تماس مستقیم با گردو غبار و خاک است به همین دلیل اگر شما نسبت به شستشوی به موقع ان اقدام نکنید ممکن است که مجبور به پرداخت هزینه های بالا برای تعمیرات ان شوید زیرا کثیفی بیش اندازه کندانسور مانع از عملکرد صحیح دستگاه میشود و فشار زیادی به دستگاه شما تحمیل میکند پس بهتر است که یک سرویسکار با تجربه به صورت متداول انرا شستشو نماید (شما با خیالی اسوده میتوانید اینکار را به کادر مجرب تهران سرویس آنلاین بسپارید) که این کار را با استفاده از دستگاه های مخصوص فشار قوی اب(واتر جت) انجام میدهند.
راه اندازی داکت اسپلیت امریکن پرو



برای مشتریان این مشکل پیش می آید که برای اولین بار در حال استفاده از داکت اسپلیت امریکن پرو بوده بنابراین نیاز به راه اندازی داکت اسپلیت خود دارند. کافیست با شرکت آسان تهویه تماس گرقته و از کارشناسان کمک بخواهید.

برای راه اندازی داکت اسپلیت امریکن پرو ابتدا مطمئن شوید که دستگاه سرویس سالیانه شده باشد سپس با استفاده از ریموت دیواری یا همان ترموستات داکت اسپلیت را روشن نمایید سپس با دکمه mode که بر روی ترموستات قرار دارد فصل داکت اسپلیت را تایین کنید به همین راحتی می توانید دستگاه را راه اندازی کنید در صورت مشکل سفارش خود را ثبت نموده و منتظر آمدن تکنسین بمانید. 
عیب یابی داکت اسپلیت امریکن پرو



برای عیب یابی داکت اسپلیت امریکن پرو به این صورت عمل می کنیم که بعد از مشاهده کارکرد دستگاه مشاهده شارژ گاز تمیزی و یا کثیفی دستگاه می توانید دستگاه را عیب یابی کنید .در بعضی مواقع احتمال گرفتگی ویا شکستگی لوله در مسیر لوله کشی احتمال دارد روند عیب یابی را با تاخیر اندازد اما همواره سعی بر این است که با صرف کمتریت زمان عیب یابی دستگاه انجام پذیرد.

تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو در ساسر تهران. عیب یابی داکت اسپلیت امریکن پرو کار بسیار دشواری بوده به همین جهت شرکت آسان تهویه از افراد با تجربه و دوره دیده برای تعمیرات داکت اسپلیت امریکن پرو استفاده میکند .
تعویض فن کندانسور امریکن پرو



از آنجا که کندانسور داکت اسپلیت امریکن پرو اغلب در فضای باز و بدون سقف می باشد به علت شرایط آب و هوایی فن کندانسور دچار خرابی هایی از قبیل خشکی بلبرینگ و یا جیر جیر کردن بوش آن ها باید اقدام به تعمیر و یا تعویض فن کندانسور نمود. شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیرات داکت اسپلیت امریکن پرو در سراسر تهران می باشد با ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید. 
ارور داکت اسپلیت امریکن پرو



در داکت اسپلیت امریکن پرو خطاها و ارورهای به صورت علامت زنگوله نمایش داده می شود و با حروف و اعداد نشان داده نمی شود. برای عیب یابی و تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو با نمایندگی آسان تهویه تماس گرفته و مشکل دستگاه خود را برطرف نمایید. عیب یابی داکت اسپلیت امریکن پرو توسط تعمیرکاران شرکت آسان تهویه به صورت تخصصی انجام می گیرد توجه داشته باشید که سپردن دستگاه خود به شرکت های بی نام و نشان و افراد سیار خسارت های زیادی را برای شما به دنبال خواهد داشت. 
شارژ گاز داکت اسپلیت امریکن پرو



بیشتر مشتریان این سوال را در زمان خرابی از کارشناسان می پرسند که هزینه شارژ گاز داکت اسپلیت امریکن پرو چقدر است ؟؟؟؟توجه کنید هزینه شارژ گاز دستگاه با توجه به چند معیار سنجش می شود همانند ظرفیت دستگاه و یا لوله کشی دستگاه تعمیرکاران شرکت آسان تهویه بعد از حضور در محل و گرفتن مشخصات دستگاه هزینه حدودی را به شما مشتری عزیز اعلام می کند .متاسفانه در سطح کشور هستند کسانی که از گاز های بی کیفیت و چند بار استفاده شده در چیلرها برای دیگران استفاده میکنند با هزینه های بسیار پایین ولی جز اسیب رساندن به کل سیکل و از همه مهمتر اسیدی کردن روغن کمپرسور و نتیجه ان سوختن سیم پیچ کمپرسور دستگاه میگردد بنابراین با پرداخت هزینه های پایین خودتان را به دردسر نندازید .تکنسین های شرکت آسان تهویه با استفاده از بهترین گاز های موجود در بازار و از نوع اورجینال استفاده میکنند و همچنین از قطعات با کیفیت فوق العاده برای مشتریان استفاده مینمایند.
قیمت داکت اسپلیت امریکن پرو



داکت اسپلیت امریکن پرو در طی سال های اخیر به علت به وجود آمدن تحریم های متعدد به کشور وارد نشد. تنها قسمت های باقی مانده قسمت های خدمات پس از فروش داکت اسپلیت امریکن پرو است که توسط شرکت های واسطه انجام می گیرد. داکت اسپلیت امریکن پرو از کیفیت بالایی برخوردار است ولی ترموستات این داکت اسپلیت کیفیت پایینی داشته و در مدت زمان کوتاهی دچار خرابی می گردد. برای تعمیر و تعویض ترموستات داکت اسپلیت امریکن پرو با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید.
نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو



شرکت آسان تهویه با سابقه طولانی در امر سرویس ، نگهداری و تعمیر داکت اسپلیت امریکن پرو در سراسر تهران توانسته به عنوان برترین مرکز تعمیرات داکت اسپلیت امریکن پرو در سراسر تهران شده و بهترین خدمات را به شما مشتریان گرامی ارائه دهد. کافیست با شرکت تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید در کوتاهترین زمان ممکن در محل حاضر می شویم.
فیوز داکت اسپلیت امریکن پرو می پرد علت چیست؟



علت اینکه فیوز داکت اسپلیت امریکن پرو می پرد وجود اتصالی در مدار بوده که اولین مشکل وجود اتصالی در کابل های برق بوده علت بعدی وجود اتصالی در کمپرسور بوده که فقط با تعویض کمپرسور مشکل حل می گردد. مورد بعدی احتمال اتصالی در خازن بوده که با تعویض خازن مشکل برطرف می گردد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mLA3
نظرتان را بنویسید