تعمیر کولر گازی وست پوینت

تعمیر کولر گازی وست پوینت
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

تعمیر کولر گازی وست پوینت و سرویس کولر گازی وست پوینت تخصصی باید انجام شود و ما می توانیم با یک تیم کارشناسی و دقیق به بهترین شکل ممکن عیب کولر شما را فهمیده و آن را تعمیر کنیم. تعمیر کولر گازی وست پوینت در تمامی نقاط تهران با قیمت و کیفیت خوب انجام می گردد. لازم است قبل اینکه وسایل سرمایشی تان خراب شود برای سرویس آن چاره ای اندیشید.

https://www.tehranservic.com/west-point-air-conditioner-repair/

حتما شما هم وقتی یک کولر گازی به خانه آورده اید، از داشتن یک تکنولوژی جدید سرمایشی گرمایشی در خانه حسابی ذوق کرده اید. خنک کردن سریع خانه و داشتن ریموت تا مدت ها حس جالبی به شما دست داده است و رضایت خانواده نیز به دست آمده است. اما دقیقا از لحظه ای که کولر گازی کار نمی کند و متوقف می شود و عیب های جدیدی از خود نشان می دهد، حسابی ناراحت می شوید. چرا که کولر گازی را صرف نظر از برند آن مطمئنا گران خریده اید و اصلا تمایل ندارید که دقیقا وسط تابستان و در هوای گرم، ناگهان خراب شده، دچار کمبود شارژ شود ویا مشکلاتی از این دست برایش پیش آید.

نمایندگی تعمیر کولر گازی وست پوینت در تهران

نمایندگی تعمیر کولر گازی وست پوینت در تهران ، کولر گازی وست پوینت شما سرما ندارد؟ یا کد اروری نمایش داده می‌شود؟ و دنبال تعمیرگاه مرکزی برای نصب مجدد، شارژ گاز، سرویس یا تعمیر تخصصی کولر گازی وست‌پوینت هستید؟ نمایندگی تهران سرویس مجهزترین تعمیرگاه کولر گازی و اسپیلت وست‌پوینت در تهران می‌باشد. ما تعمیرات کولر گازی وست پوینت را با قطعات اصلی و قیمت مناسب انجام می دهیم و با ارائه ضمانت ۶ ماهه و خدمات پس از فروش تعمیرات آن را تضمین خواهیم کرد. اگر مهلت کارت گارانتی کولر گازی وست‌پوینت شما تمام شده نگران نباشید، می‌توانید با ما تماس بگیرید و مشاوره ما را در زمینه تعمیر کولر گازی وست پوینت دریافت کنید. در هر ساعت شبانه‌روز حتی روز‌های تعطیل می‌توانید با پر کردن فرم آنلاین درخواست تعمیر کولر گازی وست‌پوینت با ۱۰٪ تخفیف ویژه را از ما درخواست کنید.

 

مزایای سفارش تعمیرات آنلاین در نمایندگی تعمیر کولر گازی وست پوینت

 

شما برای تعمیرات کولر گازی وست پوینت در هر ساعت از شبانه روز در هر ۷ روز هفته و تعطیلات رسمی میتوانید فرم سفارش تعمیرات به صورت آنلاین فوری پر کنید تا فورا همکاران ما در نمایندگی تعمیر کولر گازی وست پوینت در تهران با شما تماس بگیرند و برای حل مشکل هرچه سریعتر اقدام کنند.

چه زمانی با مرکز تعمیر کولر گازی وست پوینت در تهران تماس بگیرید؟

  • اگر کولر گازی شما به درستی خنک نمیکند، اگر از کولر گازی وست پوینت خود صدای عجیبی شنیدید و یا اصلا شروع به کار نمی کند باید بدانید کولر گازی شما دچار نقص فنی شده است و باید برای تعمیرات با نمایندگی تعمیر کولر گازی وست پوینت در تهران تماس بگیرید.
  • چنانچه کولر گازی آب را از مسیر تخلیه خارج نمیکند و از پنل آبریزی دارد یا پرتاب آب از دریچه جلو انجام می شود باید برای تنظیم درست عملکرد دستگاه با تعمیرگاه کولر گازی وست پوینت تماس حاصل فرمایید.
  • اگر کولر گازی سرمای کافی ندارد یا پرتاب باد آن کم شده و یا چند دقیقه باد خنک می دهد. سپس باد گرم می شود ویا کد ارور نمایش می دهد باید فورا سرویس و رفع ایراد شود و با نمایندگی تعمیر و خدمات پس از فروش کولر گازی وست پوینت در تهران تماس حاصل فرمایید.

 

خدمات پس از فروش وست پوینت WESTPOINT

برخی از مشکلات در اکثر کولر گازی بیشتر از همه رخ می‌دهد. تکنسین‌های ما با سال‌ها تجربه و آموزش در زمینه تعمیر کولر گازی، با این مشکلات به خوبی آشنا بوده و می‌توانند به بهترین نحوه آنها را برای شما تعمیر کنند. اگر کولر گازی وست پوینت شما با هرکدام از این مشکلات کولر گازی مواجه شده است با ما تماس بگیرید تا با تعیین وقت توسط شما، یکی از تکنسین‌های متخصص کولر گازی در محل و بدون نیاز به حمل کولر گازی، تمامی تعمیرات را در سریع‌ترین زمان انجام دهد. مشکلات رایج کولر گازی عبارت‌اند از:

  • کولر گازی روشن نمی‌شود.
  • کولرگازی روشن می‌شود ولی کار نمی‌کند.
  • کولر گازی یک سره کار می‌کند.
  • کولرگازی سرما و باد خنک ندارد و یا سرمای آن کم شده است.
  • کولر گازی با صدای بلند کار می‌کند.
  • اسپیلت بوی بدی می‌دهد.
  • کویل‌ها یا لوله‌های کولر گازی یخ و یا برفک می‌زنند.
  • کولر گازی آب ریزش دارد و یا آب پرتاب می‌کند.
  • کولر گازی کد ارور نمایش می‌دهد.
  • ریموت کنترل کولر گازی کار نمی‌کند.

 

راهنمای خدمات پس از فروش کولر گازی وست پوینت در تهران

درصورتی‌که کولر گازی شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نگذشته باشد میتواند در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک کند تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی وست پوینت در قبال محصولات خود دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر وست پوینت از این خدمات بهره‌مند شوید. اما اگر شما به هر دلیلی ازجمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌شدن برگه گارانتی نمی‌توانید از خدمات پس از فروش وست پوینت بهره‌مند شوید می‌توانید با یکی از تعمیرگاه‌های مجاز در سراسر تهران یا تعمیرگاه لوازم خانگی وست پوینت تهران سرویس تماس گرفته و با مطرح کردن مشکل خود با همکاران ما در این بخش بهترین راه را برای تعمیر یا سرویس کولر گازی خود به دست آورید. ارائه خدمات باکیفیت به شما باتجربه چندین ساله به دست آمده است.

 

چرا تهران سرویس را برای تعمیر کولر گازی وست پوینت انتخاب می‌کنیم

چه به دنبال نصب سرویس و یا تعمیر کولر گازی باشید، مرکز تعمیرات کولر گازی تهران سرویس می‌تواند به شما کمگ کند. ما بهترین، قابل اعتمادترین، سریع‌ترین نمایندگی برای سرویس و تعمیر کولر گازی وست پوینت در نقاط مختلف تهران و حومه هستیم. اگر کولر گازی شما سرما نمی‌کند، نشتی آب دارد، یا خیلی کار می‌کند، ما یکی از تعمیرکاران حرفه‌ای و باتجربه خود را برای تعمیر کولر گازی خواهیم فرستاد. تمام تکنسین‌های ما دوره‌های تعمیرات کولر گازی را گذرانده و دارای سال‌ها تجربه در زمینه‌ی تعمیرات کولر گازی با برندهای مختلف می‌باشند. ضمناً ما کلیه خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی انجام شده را برای آسودگی خاطر شما ضمانت می‌کنیم.

 

درباره‌ی وست پوینت westpoint شرکت لوازم خانگی وست پوینت

کارخانه و شرکت تولید کننده لوازم خانگی وست پوینت یکی از بزرگترین مجموعه های تولید لوازم خانگی دنیا می باشد که در شهر وست پوینت جورجیا آمریکا می باشد پس لوازم خانگی اصلی وست پوینت ساخت آمریکا می باشد ولی شرکت وست پوینت در دیگر کشورها هم نمایندگی تولید دارد که تحت لیسانس وست پوینت آمریکا ساخته میشود که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است ما به عنوان متخصصین این کالاها در خدمت شما هستیم

مزایای استفاده از تعمیرگاه تخصصی وست پوینت

  1. در نمایندگی تعمیر کولر گازی وست پوینت از قطعات اصلی و اورجینال کولر گازی وست پوینت استفاده می شود.
  2. داشتن تعمیرکارانی که تخصصشان فقط کولر گازی وست پوینت است.

 

نمایندگی تعمیر کولر گازی وست پوینت در تهران

نکات مهم در مورد کولر گازی

*باتوجه به جریان مصرفی بالا، نصب کولر گازی می بایست توسط تکنسین مجرب صورت پذیرد.

*نصب اینورتر در کولرهای گازی پنجره ای باعث افزایش راندمان آنها می شود.

*تمیز بودن کندانسورکولر به لحاظ عبور جریان هوا تا میزان زیادی از جریان برق مصرفی کولر می کاهد.

*نصب کندانسور کولرهای گازی در سایه باعث جلوگیری از اتلاف میزان قابل توجهی از انرژی مصرفی آنها خواهد شد.

*در صورت امکان کولر گازی را در مسیر باد نصب کنید، زیرا این کار باعث انتقال حرارت بهتر در کندانسور شده و در نتیجه افزایش بازده و کاهش مصرف انرژی حاصل خواهد شد.

* سعی شود محوطه پشت کولر دارای فضای مناسبی جهت گردش هوا باشد.

*درزگیری مناسب اطراف کولر، قرار نداشتن در معرض تابش مستقیم خورشید، سرویس به موقع و تمیز نمودن فیلترهای هوا و رادیاتور، تاثیر به سزایی در کاهش مصرف انرژی الکتریکی دارند.

* در شهرهای جنوبی کشور که دارای آب و هوای بسیار گرم و مرطوب هستند، کاشتن یک اصله درخت در نزدیکی کولرگازی، حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش مصرف انرژی الکتریکی را به همراه خواهد داشت. علاوه براینکه کاشتن درخت در مجاورت ساختمانها باعث زیبایی و عایق سرما و گرمای ساختمان نیز می گردد.

* تمامی کولرهای گازی دارای درجه تنظیم دما ( ترموستات ) هستند. لذا باتوجه به اینکه بهترین درجه برودت منزل در فصل تابستان بین ۲۰ تا ۲۵ درجه سانتی گراد است، می بایست از سرد کردن بیش از حد محل سکونت خودداری کرد.

* اتاق های خواب را از ۲۵ درجه سانتیگراد خنک تر نکنید.

* استفاده بی مورد و یا همزمان از وسایل خانگی گرمازا مانند اجاق، سماور، لامپ رشته ایو… باعث افزایش بار گرمایی محیط می شود، که این امر زمان کار کولرگازی را جهت رسیدن به برودت مطلوب، افزایش داده و درنتیجه منجر به مصرف بیش از اندازه انرژی الکتریکی در کولر گازی خواهد شد. بنابر این کارهایی نظیر پخت و پز، اتوکشی و… را درساعاتی انجام دهید که گرمای هوا کمتر است.

* جهت استفاده بهینه از انرژی و پایداری بیشتر شبکه برق درساعات اوج بار (درتابستان ازساعت ۱۹ تا ۲۳ در مناطق عادی و از ۱۳ تا ۱۸ و یا ۲۴ تا ۶ صبح روز بعد در مناطق گرمسیری ) از استفاده همزمان چند کولر، حتی المقدور خودداری نمایید.

* در تابستان معمولاً سه منبع عمده گرمای ناخواسته در منزل وجود دارد ؛ گرمای هوای خارج که از طریق سقف و دیوار هدایت می شود، گرمایی که از لامپ ها و لوازم خانگی انتشار می یابد و نور خورشید که از راه پنجره ها به داخل می تابد. با استفاده از سایبان، پرده کرکره و یا پرده پارچه ای با رنگ روشن، می توان نور خورشید را به سمت بیرون منعکس نمود.

نمایندگی تعمیر کولر گازی وست پوینت در تهران

هدف ما

ما با بهترین کیفیت به ارائه خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی مشتریان خود می پردازیم و با انرژی کارآمد و ارزان برای خدمات بهتر متعهد هستیم. تخصص ما در تکنولوژی الکترونیک ما را قادر به تعمیر انواع گسترده ای از سیستم های تهویه مطبوع با عملکرد های پیشرفته و افزایش راحتی با توجه به سبک زندگی متنوع و در حال تغییر امروز کرده است. برای دیدار با خواسته های متنوع مشتریان ما در سراسر تهران هستیم.

نمایندگی تعمیرات کولر گازی وست پوینت در تهران

نمایندگی تعمیر کولر گازی و اسپیلت وست پوینت در نیرو هوایی پیروزی صفا افسریه بهارستان دروازه شمیران شکوفه کیان شهر مشیریه شهر ری نازی آباد میدان خراسان خاوران نیاوران جردن میرداماد پارک وی پاسداران شریعتی گاندی سیدخندان ولی عصر ظفر سعادت آباد زعفرانیه فرمانیه الهیه هفت تیر فرشته دروس کاشانک یوسف آباد عباس آباد نارمک هفت‌حوض رسالت مجیدیه بهار سبلان دردشت علم و صنعت تهرانپارس پیروزی حکیمیه پلیس کرمان امام حسین (علیه السلام)، تهران‌نو هنگام فرجام دلاوران پونک صادقیه جنت آباد فرحزاد شهرک اکباتان فردوس شهران شهر زیبا ستارخان گیشا ایوانک جلال آل احمد شهرک غرب آزادی مرزداران سردار جنگل دهکده اوین شهر ری کرج

خدمات پس از فروش کولر گازی وست پوینت WESTPOINT

در ۵۰% کسب و کارها خدمات پس از فروش حرف اول را می زند. در تمام دنیا after sales services یا خدمات پس از فروش بطور مستقیم با مشتریان ارتباط داشته و اساس رونق فروش است. خدمات پس از فروش عبارت است از: انجام مجموعه کارهای جدیدی که توسط بخش خدمات یک سازمان یا شرکت و نهاد خصوصی طرح ریزی شده باشد تا بتواند تعداد بیشتری از مشتریان ویزیت شده به شرکت توسط دپارتمان بازاریابی و فروش را مدیریت نماید.

مهمترین خدمات پس از فروشی که برای کولر گازی وست پوینت ( WESTPOINT )توسط این مرکز ارائه می گردد آموزش استفاده درست و نگهداری لوازم خانگی، مشاوره و همینطور نصب کولر گازی وست پوینت، سرویس و تعمیر کولر گازی وست پوینت ( WESTPOINT ) است.

خدمات پس از فروش در این مرکز توسط متخصصانی با متوسط تجربه یازده سال انجام می گیرد. بنابراین بدون هیچ دغدغه فکری می توانید کولر گازی وست پوینت ( WESTPOINT) خود را برای انجام و سرویس خدمات موردنظرتان در کمترین زمان ممکن توسط متخصصان خبره به این مرگز واگذار نمایید.

 تعمیرات تخصصی کولرگازی وست پوینت ( WESTPOINT )

تعمیرات تخصصی کولر گازی وست پوینت ( WESTPOINT )بیش از ۱۰ سال است که در مرکز ما انجام می گیرد. از آنجایی که قیمت های مرکز ما با توجه به هزینه های فعلی بازار و همچنین هزینه زمانی کاملا مقرون به صرفه است، بنابراین اگر تاریخ گارانتی دستگاه تان به تازه گی تمام شده است، با توجه به سرعت و دقت و کیفیت بالای کار متخصصان این مرکز در مقایسه با هزینه دریافتی به نسبت سایر شرکت ها، بهترین انتخاب برای تعمیر و سرویس دهی متخصصان شرکت ما هستند. همین آلان کیفیت و هزینه ها را بررسی کنید و سپس تماس بگیرید.

لازم به ذکر است اگر تاریخ ضمانت نامه و گارانتی کولر گازی وست پوینت ( WESTPOINT ) شما هنوز سرنرسیده است و به بیان ساده هنوز گارانتی دارید می توانید با شرکا ضمانت کننده دستگاه تان که در کارت گارانتی نام و مشخصات آن موجود است تماس بگیرید.

تعمیر کولرگازی وست پوینت در محل کار یا منزل

بدون اینکه اسپلیت شما به محل نمایندگی منتقل شود، کلیه تعمیرات در محل انجام می شود. اگر بخواهید اسپلیت خود را به نمایندگی تعمیرات کولر گازی وست پوینت منتقل کنید، به راحتی می توانید در ثبت سفارش تلفنی یا آنلاین خود این مورد را ذکر کنید.

نمایندگی تعمیر کولرگازی وست پوینت در محل و منزل خدمات با کیفیت و مطمئن به مشتریان ارائه می دهد و مشتریان با بهره گیری از بهترین کولر گازی دنیا هوایی پاکیزه و خنک را در محیط خانه یا کسب و کار خود احساس می کنند.

خدمات پس از فروش کولرگازی وست پوینت به چه صورت است؟

با توجه به تحریم ها و شرایط اقتصادی موجود طبیعتا نمی توان از این برند انتظار خدمات پس از فروش مناسبی داشت و در پاسخ به این سوال که خدمات پس از فروش کولرگازی وست پوینت به چه صورت است باید بگوییم که این برند هیچ حضور مستقیمی در ایران ندارد.

اما با این اوصاف امروزه گارانتی هایی را مربوط به این محصولات مشاهده می کنیم؛ لازم است بدانیم که این گارانتی ها از سوی شرکت های داخلی ارائه می شوند و هیچ ارتباط مستقیمی با برند وست پوینت ندارد.

برای استفاده از این خدمات برای تعمیرات کولرگازی وست پوینت می توانید با شماره روی ضمانتنامه محصول تماس بگیرید.

اما اگر مانند بسیاری از افراد از این خدمات رضایت کافی ندارید نگران نباشید؛ چرا که تعمیرگاه مجاز آی پی امداد با داشتن شعب متعدد در تهران و کادر مجرب همواره آماده ارائه خدمات تعمیر کولرگازی وست پوینت در منزل شما می باشد.

تعمیرکار نمایندگی تعمیرات کولرگازی وست پوینت چه ویژگی هایی دارد؟

زمانی که با مشکلی در کولرگازی وست پوینت خود مواجه می شوید، تعمیرات آن را باید به افراد متخصص در این زمینه بسپارید. تعمیرات نامناسب و اشتباه کولرگازی می تواند سایر قطعات داخلی دستگاه را با ایراد مواجه کرده و مشکلات جدی برای آن به وجود آورد. تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات کولرگازی وست پوینت در آی پی امداد، با تمامی مشکلات این دستگاه آشنایی کامل دارند و تعمیرات آن را به طور صحیح انجام می دهند

  • تعمیرکار متخصص خدمات تعمیر کولرگازی وست پوینت در محل و منزل شما را با گارانتی و ضمانت نامه معتبر ارائه می کند.
  • تعمیرکار نمایندگی از تجربه بالایی در زمینه تعمیرات کولرگازی وست پوینت برخوردار است و با جدیدترین تکنولوژی و دانش روز دنیا آشنایی دارد.
  • تعمیرکاران این نمایندگی به صورت شبانه روزی فعالیت کرده و 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشند.
  • تکنسین های متخصص این مجموعه برای تعویض قطعات کولرگازی وست پوینت از قطعات اصلی و اورجینال استفاده می کنند.

تعمیرگاه مجاز سرویس، شارژ گاز و تعمیر کولر گازی وست پوینت

مهم نیست که کولر گازی وست پوینت خود را از کجا خریداری کرده باشید، تعمیرکاران مجرب و متخصص نمایندگی تعمیرات کولر گازی وست پوینت در آی پی امداد خدمات نصب، سرویس، شارژ گاز و تعمیرات کولر گازی وست پوینت شما را در محل انجام می دهند. آی پی امداد به عنوان یکی از معتبرترین و مجهزترین تعمیرگاه های مجاز کولر گازی وست پوینت در تهران در زمینه تعمیر و عیب یابی کولرگازی وست پوینت فعالیت می کند. تکنسین های متخصص این مجموعه قادر به ارائه انواع خدمات تعمیرات اسپلیت وست پوینت و همچنین سرویس و نگهداری آن می باشند که برای استفاده از این خدمات می توانید با کارشناسان این مرکز ارتباط برقرار نمایید.

عیب یابی کولر گازی وست پوینت توسط تعمیرکار نمایندگی

آی پی امداد، تعمیرگاه مجاز کولر گازی وست پوینت در تهران، خدمات تعمیر و نگهداری و سرویس دهی تمام لوازم برقی وست پوینت را انجام می دهد. تعمیرگاه مجاز کولر گازی وست پوینت خدمات تعمیر اسپلیت مانند نصب، سرویس دهی و روغن کاری، شارژ گاز، تعمیرات تخصصی کولر گازی، بازدید و عیب یابی انواع کولر های گازی و داکت اسپلیت را انجام می دهد.

عیب یابی و تعمیرات کولر گازی وست پوینت توسط تعمیرکار نمایندگی باعث استخراج ایرادات رایج این دستگاه شده است.

در ادامه به بررسی ایرادات رایج و راهکارهای تعمیر کولر گازی وست پوینت در منزل می پردازیم.

یونیت داخلی کولر گازی وست پوینت دارای مه غلیظ سفیدی است، برای عیب یابی و تعمیرات دستگاه چه کنیم؟

در صورت بروز مه غلیظ سفید در دستگاه، از جزئیات زیر برای تعمیر کولر گازی وست پوینت در محل استفاده نمایید:

  • این مه در اکثر موارد به دلیل وجود اختلاف دمای زیاد در محیط به وجود می آید.
  • همچنین تغییر کارکرد کولر گازی وست پوینت از سرمایشی به گرمایشی نیز می تواند دلیل بروز این ایراد باشد.

اگر یونیت کولر گازی وست پوینت روشن نشد، برای تعمیر و عیب یابی دستگاه چه باید کرد؟

در صورت روشن نشدن یونیت دستگاه، از موارد زیر برای تعمیر کولر گازی وست پوینت در محل استفاده کنید:

  • برق دستگاه را چک کنید.
  • خرابی و سوختگی سیم ها نیز می تواند موجب بروز این ایراد باشد.
  • ترموستات یا ترانسفورماتور دستگاه را نیز بررسی کنید تا خراب نشده باشند.
  • سیم کشی آخرین مرحله بررسی این ایراد در کولر گازی وست پوینت است.

اگر باز هم یونیت دستگاه روشن نشد، با نمایندگی تعمیرات کولر گازی وست پوینت تماس بگیرید.

اگر کولر گازی وست پوینت نشتی آب داشت، برای تعمیرات و عیب یابی دستگاه چه کاری انجام دهیم؟

در صورت بروز نشتی آب در دستگاه از نکات زیر برای تعمیرات کولر گازی وست پوینت در محل استفاده نمایید:

  • در این موارد هر چه سریع تر باید نسبت به تعمیر دستگاه اقدام نمایید.
  • در غیر این صورت ممکن است ایراد به سایر قسمت های دستگاه نیز کشیده شود.
  • این ایراد ممکن است باعث ایجاد قارچ و کپک در دستگاه شده و عملکرد سایر قطعات آن را نیز مختل نماید.

برای رفع نشتی دستگاه و حل این مشکل بزرگ، با تعمیرگاه مجاز مرکزی کولر گازی وست پوینت تماس بگیرید.

یونیت کولر گازی وست پوینت کار نمی کند، نحوه عیب یابی و تعمیر دستگاه به چه صورت است؟

در صورت کار نکردن یونیت دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر کولر گازی وست پوینت در تهران استفاده نمایید:

  • ممکن است گاز دستگاه کم شده باشد.
  • همچنین اندازه و ظرفیت دستگاه نیز باید با محیط مطابقت داشته باشد.

برای تعمیر یونیت دستگاه در صورت عدم رفع ایراد آن، با تعمیرکار مجاز مرکزی کولر گازی وست پوینت تماس بگیرید.

یونیت کولرگازی وست پوینت بوی بدی از خود انتشار می دهد، برای تعمیر و رفع ایراد دستگاه چه باید کرد؟

در صورت ایجاد بوی بد در دستگاه، از نکات زیر برای تعمیر کولر گازی وست پوینت در محل استفاده کنید:

  • ممکن است بوی بد یونیت ها ناشی از وسایل موجود در منزل باشد.
  • یا فیلترهای یونیت فاسد شده باشد.

برای رفع بوی بد دستگاه، می توانید از خدمات نمایندگی تعمیرات کولر گازی وست پوینت بهره ببرید.

هزینه تعمیرات کولرگازی وست پوینت در نمایندگی تعمیرات

هزینه تعمیر کولر گازی وست پوینت برای دریافت بهترین خدمات توسط نمایندگی تعمیرات کولر گازی وست پوینت کاملاً منطقی و منصفانه است. هزینه تعمیر کولر گازی وست پوینت به دلیل تعمیر قطعات نه جایگزین کردن قطعات بسیار کمتر می باشد و تجهیزات و دستگاه های لازم برای تعمیر در گذشته با قیمت بسیار کم خریداری شده است.

پاسخ به پرسش های رایج مصرف کنندگان در نمایندگی تعمیرات کولرگازی وست پوینت

در هنگام تعمیرات کولرگازی وست پوینت همواره سوالاتی از سوی مصرف کنندگان مطرح می شود که ما به عنوان نمایندگی تعمیرات کولرگازی وست پوینت در این بخش به سوالات کاربران پاسخ خواهیم داد:

  • هزینه تعمیرات کولرگازی وست پوینت در نمایندگی آی پی امداد به چه صورت است؟

عیب یابی کولرگازی از مهمترین عواملی است که هزینه تعمیرات دستگاه را مشخص می کند. تعمیرکار کولرگازی وست پوینت پس از حضور در منزل شما و عیب یابی دستگاه، هزینه تعمیرات آن را با توجه به تعرفه های اتحادیه مشخص می کند.

  • صورتحساب هزینه های تعمیرات کولرگازی به چه صورت پرداخت می شود؟

هزینه تعمیر کولرگازی پس از اتمام تعمیرات دستگاه و در صورت رضایت شما توسط تعمیرکاران نمایندگی آی پی امداد دریافت می گردد.

  • ضمانت نامه تعمیرات لوازم خانگی تا چه مدت اعتبار دارد؟

نمایندگی تعمیر کولرگازی وست پوینت در محل، تمامی تعمیرات خود به صورت بی قید و شرط به مدت 3 الی 12 ماه ضمانت می نماید.

  • در صورت بروز مجدد ایراد در کولرگازی وست پوینت مشتری باید هزینه جداگانه ای را بپردازد؟

اگر ایراد کولرگازی وست پوینت مجددا ایجاد شود، در صورتی که از مدت اعتبار ضمانت نامه نگذشته باشد، دستگاه به صورت رایگان توسط تعمیرکاران آی پی امداد تعمیر خواهد شد.

مزایای استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز مرکزی کولرگازی وست پوینت در آی پی امداد

مزایای استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز نمایندگی تعمیرات کولر گازی وست پوینت در آی پی امداد به شرح زیر می باشد:

  • دسترسی به قطعات فابریک جهت تعمیرات کولرگازی وست پوینت
  • امکان دریافت خدمات تعمیر کولر گازی وست پوینت در محل در هر ساعتی از شبانه روز
  • دسترسی به تعمیرکار متخصص کولرگازی وست پوینت
  • ارائه ضمانت نامه و فاکتور رسمی برای تعمیرات اسپلیت وست پوینت
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/PO0A
نظرتان را بنویسید