جواب انتخاب رشته 1401 کی میاد

جواب انتخاب رشته 1401 کی میاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

جواب انتخاب رشته دانشگاه سراسری از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و دانشگاه آزاد از طریق مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.arg معمولا دو هفته بعد از انتخاب رشته به داوطلبان اطلاع رسانی می گردد.

 

 

کنکور سراسری و دانشگاه آزاد در مراحل ثبت نام، برگزاری آزمون و اعلام نتایج اولیه با یکدیگر ادغام شده و مسیر پذیرش شان از مرحله انتخاب رشته از یکدیگر جدا می شود، داوطلبانی که قصد دارند شانس خود را برای هر دو دانشگاه امتحان نمایند، لازم است تا پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری و اطلاع از وضعیت خود، به صورت جداگانه و در زمان مقرر شده نسبت به تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته هر یک از این دانشگاه ها اقدام نمایند.

پس از اتمام مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری، داوطلبان شرکت کننده در این مرحله، بی صبرانه منتظر اعلام نتایج انتخاب رشته این آزمون هستند تا ببینند در کدام رشته محل انتخابی خود قبول شده اند؟ بدلیل تغییرات بوجود آمده در کنکور سراسری 1401، بسیاری از داوطلبان از زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱ بی اطلاع می باشند، در ادامه این مقاله به یکی از پرتکرارترین سوال داوطلبان کنکوری یعنی زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور 1401 پرداخته ایم.

 

جواب انتخاب رشته کنکور سراسری ۱۴۰۱ کی میاد

سازمان سنجش پس از اتمام فرصت انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱، فرم انتخاب رشته داوطلبان این آزمون را بررسی کرده، نتایج نهایی این مرحله از پذیرش کنکور 1401 را در  سایت خود به نشانی sanjesh.org منتشر کرده و در اختیار داوطلبان قرار می دهد. از این رو تمامی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه های سراسری (روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، غیرانتفاعی و پیام نور) که در مرحله انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱ شرکت داشتند، می بایست جهت اطلاع از زمان اعلام نتایج انتخاب رشته این آزمون پیگیر اطلاعیه های سازمان سنجش باشند.

 

نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری معمولا در شهریور ماه به صورت اینترنتی از طریق سایت سنجش در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. داوطلبانی که تمایل به دریافت  نتایج نهایی کنکور سراسری دارند باید در موعد مقرر با داشتن اطلاعات ثبت نامی خود وارد این سایت شده و نتیجه خود را مشاهده نمایند. سال گذشته نتایج این آزمون با تاخیر و در هفته اول مهر ماه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

 

 

به محض مشخص شدن زمان انتشار جواب انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 اطلاع رسانی های لازم در این مقاله صورت می گیرد.

 

داوطلبان می توانند برای اطلاه از نحوه مشاهده نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری مقاله زیر را مطالعه نمایند.

بیشتر بخوانید: نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری

 

 

جواب انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 کی میاد

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۱ آن دسته از داوطلبانی که براساس کارنامه اولیه خود، مجاز به انتخاب رشته دانشگاه ازاد شدند، در صورت علاقمندی به انتخاب رشته در این دانشگاه می بایست در مهلت در نظر گرفته شده برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد به سایت azmoon.org مراجعه کرده و پس از دانلود دفترچه انتخاب رشته این آزمون، اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته نمایند.

 

پس از اتمام مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 سنجش و پذیرش این دانشگاه، به بررسی فرم انتخاب رشته هر داوطلب پرداخته و معمولا دو هفته بعد از اتمام مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد، نتایج نهایی این آزمون را در اختیار داوطلبان قرار می دهد. نتیجه انتخاب رشته دانشگاه آزاد، همزمان با اعلام نتایج دانشگاه سراسری تا اوایل مهر ماه ماه از طریق سایت azmoon.org منتشر می شود. پیش بینی می کنیم امسال نیز طبق روال سال های گذشته در هفته اول مهر ماه شاهد اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد باشیم.

 

 

به محض مشخص شدن زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۱، این مقاله به روز رسانی شده و تاریخ دقیق اعلام نتایج در این قسمت اطلاع رسانی می گردد.

 

در مقاله زیر نیز می توانید از تاریخ دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد مطلع شوید و نحوه پذیرش در دانشگاه های آزاد را بیاموزید.

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده پاسخگویی به تمامی سوالات و ابهامات  شما در خصوص اعلام نتایج کنکور سراسری و دانشگاه آزاد 1401 می باشند. شما می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با کارشناسان مجرب این مرکز مشاوره در ارتباط بوده و تمامی سوالات خود را از کارشناسان موسسه هیوا جویا شوید. پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید تا از تمامی اخبار و اطلاعیه های مربوط به نتایج کنکور ۱۴۰۱ مطلع گردید.

 

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ جواب انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 کی میاد؟

✔️ همانطور که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده است ، این نتایج نهایتا تا هفته سوم شهریور ماه اعلام می شود .



 

2- ✔️ آیا جواب انتخاب رشته دانشگاه آزاد همزمان با جواب انتخاب رشته کنکور سراسری اعلام می شود؟

✔️ معمولا نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری و دانشگاه آزاد همزمان با هم در سایت های مجزا اعلام می شود که در این مقاله بطور دقیق توضیح داده شده است.



 

3- ✔️ جواب انتخاب رشته دانشگاه آزاد از طریق چه سایتی اعلام می شود؟

✔️ این نتایج از طریق سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام می گردد که در این مقاله لینک مستقیم دسترسی به جواب انتخاب رشته دانشگاه آزاد قرار داده شده است.

منبع : جواب انتخاب رشته 1401 کی میاد

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/YzYW
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر