اخبار تعطیلی مهد کودک ها

اخبار تعطیلی مهد کودک ها
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

با توجه به اینکه نو آموزان مهد کودکی در سنین پر خطری قرار دارند و مراقبت از آنان باید همه جانبه باشد، ممکن است مهد کودک های کشور به دلایل مختلفی از جمله شیوع کرونا، آلودگی هوا و ... اقدام به تعطیلی مراکز خود کنند.

وزارت آموزش و پرورش کشور،تصمیم تعطیلی مهد کودک استان های مختلف را به عهده رئیس آموزش و پرورش همان استان و یا فرمانداری گذاشته است. البته در سال های اخیر به دلیل شیوع گستره برخی از بیماری ها از جمله کرونا، ستاد مبارزه با این بیماری نیز اجازه صدور مجوز برای تعطیلی مراکز آموزشی را دارد.

بر این اساس در صورت نیاز به تعطیلی در هر استان، آموزش و پرورش هر استان اطلاعیه تعطیلی را منتشر می کند. در ادامه برای اطلاع از آخرین اخبار تعطیلی در خصوص مهد کودک ها به بررسی جزئیات زمان و علت این تعطیلی ها می پردازیم.

 

اخبار تعطیلی مهد کودک ها
 

تصمیمات لازم برای بازگشایی مهد کودک ها توسط آموزش و پرورش و ستاد ملی مبارزه با کرونا گرفته می شود. بنابراین در صورتی که این مراکز به دلایل مختلف نطیر آلودگی هوا، انتشار بیماری های مختلف و یا برف و باران احتیاج به تعطیلی داشته باشند نیز این وزارتخانه می بایست اخبار معتبر را منتشر کند.

در جدول زیر آخرین اطلاعات مربوط به تعطیلی مهد کودک ها ارائه شده است.

 

استانشهرروز تعطیلیمقاطععلت تعطیلی
استان های دارای رنگ بندی قرمزتمامی شهرهای قرمز کرونایییک هفته (از 23 بهمن)مهدکودک هاشیوع امیکرون

 

با توجه به تعطیلی مهدکودک ها به دلیل شیوع امیکرون، دستگاه های اجرایی زمینه استفاده از دورکاری برای مادران دارای فرزند زیر ۶ سال را به مدت یک هفته فراهم خواهند نمود. همچنین مدت زمان مرخصی افراد مبتلا به سویه امیکرون، ۵ روز تعیین شد که با گواهی رسمی پزشک یا ارایه تست مثبت PCR قابل استفاده می باشد.

 

منبع : اخبار تعطیلی مهد کودک ها
 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/05MG
نظرتان را بنویسید