ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز 1401 دو بار در سال برای مقاطع کاردانی و کارشناسی برگزار می شود. داوطلبان تحصیل در دانشگاه و موسسات علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز می بایست پس از بررسی لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۱ ارائه شده در دفترچه ثبت نام، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

 

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز در سال تحصیلی ۱۴۰۱ بر اساس سوابق تحصیلی مقطع قبلی داوطلبان یعنی بر اساس معدل و به منظور جذب دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در دو نوبت ورودی مهر و ورودی بهمن برگزار می شود.

داوطلبان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1401 واحد فرهنگ و هنر الف تبریز لازم است ابتدا دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی را به دقت مطالعه و لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز را بررسی نمایند.

لذا به منظور سهولت امر نام نویسی داوطلبان در پذیرش رشته های دانشگاه علمی کاربردی در ادامه این مقاله نکات مربوط به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز ورودی ۱۴۰۱ را ارائه داده ایم.

 

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز 1401

سازمان سنجش و آموزش کشور به عنوان مجری پذیرش بدون کنکور رشته های دانشگاه علمی کاربردی وظیفه اعلام جزئیات ثبت نام و انتخاب رشته این دانشگاه را بر عهده دارند. معمولا زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ورودی مهر ماه در اواخر مرداد و یا اوایل شهریور ماه انجام می شود و زمان ثبت نام ورودی بهمن ماه از آذر همان سال آغاز می گردد.

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز در مقطع کارشناسی نیز همزمان با آغاز فرآیند نام نویسی بدون کنکور در سایت سنجش آغاز می شود. برای مشاهده ظرفیت و رشته های این دانشگاه می بایست پس از مراجعه به سایت سنجش دانشگاه علمی کاربردی به مطالعه دفترچه راهنمای بدون کنکور سراسری پرداخت.

 

زمان حدودی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 1401 بر اساس زمان ثبت نام سال گذشته
ورودیمقطعزمان ثبت نامتمدید مهلت
مهرکاردانی و کاردانی به کارشناسیاز 24 تا 30 مردادتا 10 شهریور
بهمنکاردانی به کارشناسیاز 16 تا 22 آذرتا 1 دی ماه
بهمنکاردانیاز 18 تا 24 آذرتا 1 دی ماه

 

 

به محض اعلام تاریخ ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1401، جدول فوق بروزرسانی می شود

 

داوطلبان برای اطلاع از جزئیات زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز ۱۴۰۱ می توانند مقاله زیر را مطالعه کرده و از روند ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی مطلع شوند.

حتما بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

 

 

 

 

لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز 1401

رشته های بدون کاردانی تمامی دانشگاه ها و واحد های آموزشی علمی کاربردی کشور با هم یکسان نبوده و ممکن است با توجه به تقاضای داوطلبان، امکانات و صلاحدید مسئولان دانشگاه رشته های متفاوتی در دانشگاه های مختلف ارائه شود. متقاضیان تحصیل در رشته های دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز ۱۴۰۱ می بایست پیش از اقدام به ثبت نام نخست رشته های ارائه شده این دانشگاه را بررسی کنند.

 

این دسته از داوطلبان در صورت یافتن رشته محل مورد نظر در میان لیست رشته های پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز ۱۴۰۱ می توانند برای نام نویسی خود اقدام کنند. در ادامه لیست رشته های بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز ارائه شده است.

 

رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز
کاردانی حرفه ای انیمیشن
کاردانی حرفه ای بازیگری
کاردانی حرفه ای سینما - تهیه و تولید فیلم
کاردانی حرفه ای سینما - جلوه های ویژه
کاردانی حرفه ای طراحی لباس
کاردانی حرفه ای گریم
کاردانی حرفه ای موسیقی - آواز ایرانی
کاردانی حرفه ای موسیقی - نوازندگی ساز ایرانی
کاردانی حرفه ای نوازندگی ساز کلاسیک
کاردانی حرفه ای هنرهای تجسمی - عکاسی

 

لازم به ذکر است که ممکن است در هر دوره از ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به دلیل انتشار اصلاحیه سازمان سنجش یا تصمیمات اتخاذ شده از سوی دانشگاه لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز تغییر کند. داوطلبان می توانند از طریق مطالعه دفترچه ثبت نام هر دوره لیست رشته های ارائه شده در ان دوره را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

 

لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز 1401

دانشگاه های علمی کاربردی هر ساله علاوه بر مقطع کاردانی برای مقطع کارشناسی ناپیوسته نیز بصورت بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می پذیرند. متقاضیان انتخاب رشته و پرداخت هزینه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز مقطع کارشناسی باید نخست از رشته های ارائه شده این دوره این دانشگاه مطلع شوند.

 

داوطلبان پس از اطمینان از وجود رشته مورد نظر خود در این دانشگاه می توانند برای ثبت نام و تکمیل مدارک لازم برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی اقدام کنند. در ادامه لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز ارائه شده است.

 

رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز
کارشناسی حرفه ای بازیگری
کارشناسی حرفه ای سینما - کارگردانی
کارشناسی حرفه ای طراحی گرافیک - تصویرسازی
کارشناسی حرفه ای طراحی و الگو سازی پوشاک - لباس مجلسی و خانگی
کارشناسی حرفه ای عکاسی - مد و پوشاک 
کارشناسی حرفه ای موسیقی - نوازندگی ساز کلاسیک

 

داوطلبان پس از انجام ثبت نام لیست رشته های بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز ۱۴۰۱ باید در انتظار اعلام نتایج سازمان سنجش باشند تا در صورت پذیرش برای انجام سایر مراحل ثبت نام خود در این دانشگاه اقدام کنند.

حتما بخوانید: اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

 

 

 

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز 1401

داوطلبان علاقه مند به ثبت نام در رشته های بدون کنکور مقطع کاردانی یا کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز ۱۴۰۱ لازم است که تمامی شرایط عمومی و اختصاصی تعیین شده از سوی سازمان سنجش را دارا باشند تا موفق به پذیرش نهایی در رشته محل انتخابی شوند.

 

در ادامه مهم ترین شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز 1401 به تفکیک شرایط عمومی و شرایط اختصاصی ثبت نام کاردانی و کارشناسی ارائه شده است.

 

شرایط عمومی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز 1401

 

تدین به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی قانون اساسی کشور

عدم عناد با نظام و کشور جمهوری اسلامی ایران

عدم اشتهار به فساد اخلاقی و عضویت در گروه های سیاسی غیر قانونی

عدم اعتیاد

عدم منع قانونی از سوی نظام وظیفه برای آقایان

 

شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز 1401

 

پذیرش بر اساس معدل کل دیپلم

دارا بودن یکی از مدارک دیپلم نظام جدید 3-3-6، دیپلم نظام سالی واحدی/ ترمی واحدی، دیپلم نظام قدیم چار ساله در رشته های نظری، کاردانش و یا فنی و حرفه ای

 

شرایط اختصاصی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز 1401

 

پذیرش بر اساس معدل کل کاردانی

دارا بودن یکی از مدارک کاردانی پیوسته و یا کاردانی ناپیوسته مورد تایید وزارت علوم و یا وزارت بهداشت

 

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز ۱۴۰۱ می توانند برای اطلاع از جزئیات کامل ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مقاله زیر را مطالعه کنند.

حتما بخوانید: تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی

 

نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز 1401

هر ساله معمولا ثبت نام ورودی مهر و تکمیل ظرفیت دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن به شیوه های متفاوتی انجام می شود. معمولا ثبت نام و انتخاب رشته ورودی نیمسال اول بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بصورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود.

 

همچنین ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور کارشناسی و کاردانی دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز بهمن نیز معمولا بصورت اینترنتی در سایت سنجش انجام می شود. البته با توجه به شرایط و اطلاعیه سازمان سنجش ممکن است که نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی هر یک از ورودی های تغییر کرده و یا اصلاح شود.

 

همچنین با توجه به شهریه پرداز بودن دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز به داوطلبان توصیه می شود نخست شهریه مصوب این دانشگاه را بررسی کرده و در صورت مناسب بودن هزینه های تعیین شده برای ثبت نام خود اقدام کنند.

در ادامه بخوانید: شهریه دانشگاه علمی کاربردی

 

اگر پس از مطالعه مقاله ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز ۱۴۰۱ سوالی در این خصوص دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان دریافت کنید.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز چه زمانی انجام می شود؟

✔️ ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز معمولا سالیانه 2 بار انجام می شود که جزئیات آن در مقاله ارائه شده است.



 

2- ✔️ ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز به چه صورتی انجام می شود؟

✔️ ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز معمولا در هر ورودی مهر و بهمن ماه به صورت اینترنتی برگزار می شود.



 

3- ✔️ چه رشته هایی در دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز ارائه شده است؟

✔️ رشته های دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز در دو مقطع کاردانی و کارشناسی بوده که در این مقاله لیست کامل رشته ها ارائه شده است.

منبع : ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی فرهنگ و هنر الف تبریز

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xYxP
نظرتان را بنویسید