فرودگاه صبیحه گوچن به سلطان احمد

فرودگاه صبیحه گوچن به سلطان احمد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
seo

نحوه رفتن از فرودگاه سابیها گوچن استانبول به سلطان احمد را در این پست به شما اطلاع خواهیم داد و متداول ترین راه های حمل و نقل از حمل و نقل خصوصی تا عمومی، از گران به ارزان و از سریع تا طولانی را برای شما شرح خواهیم داد. سابیها گوکچن در سمت آسیایی شهر واقع شده است که اکثر مسافران تور استانبول و تور آنتالیا آن را تجربه می کنند

1 فرودگاه صبیحه گوکچن به سلطان احمد

2 اتوبوس Havatas

3 ترانسفر فرودگاهی Sabiha Gokcen 

4 قیمت تاکسی فرودگاه سابیها گوکچن

5 فرودگاه سابیها گوکچن با مترو

6 ترانسفر خصوصی فرودگاه سابیها گوکچن

6.1 فرودگاه های استانبول

6.2 نقل و انتقالات خصوصی

اگر مقصد شما از فرودگاه سابیها گوکچن تور ارزان استانبول به تکسیم است، لطفا این پست را در مورد نحوه رفتن از فرودگاه سابیها گوکچن به تکسیم بخوانید؟

فرودگاه صبیحه گوکچن به سلطان احمد 

Havabus یک شرکت اتوبوس خصوصی است که فقط در فرودگاه Sabiha Gökçen در استانبول فعالیت می کند. این شرکت قبلا با نام Havatas شناخته می شد

این یکی از راحت‌ترین راه‌ها برای رفتن از فرودگاه Sabiha Gokcen در استانبول به سلطان احمد با تبادل کمتر است. اتوبوس راحت، تمیز و مقرون به صرفه Havabus خدمات وای فای رایگان ارائه می دهد. قیمت برای هر نفر 18 لیر ترکیه است.

هاوابوس شما را تا میدان تقسیم می‌برد و سپس به یک تاکسی به سلطان احمد نیاز دارید یا از فونیکولار خط F1 تراموا  استفاده کنید تا به سمت تراموا T1 Kabataşبروید. تراموا T1 از Karakoy، Eminonu، Sultanahmet، Beyazıt بازار بزرگو Aksaray عبور می کند.

همچنین می توانید تا کادیکوی سوار هاوابوس شوید. هنوز در سمت آسیایی است. پس از آن، برای عبور از دریا و رسیدن به منطقه Eminonu یا Karakoy، باید سوار کشتی شوید. سپس باید سوار تراموا T1 تا سلطان احمد، بیازیت شوید. اگر زمان زیادی دارید، به خصوص اگر زمان غروب آفتاب باشد، این گزینه لذت بخش تر است. بنابراین می‌توانید در حالی که در وسط تنگه بسفر با کشتی هستید، غروب خورشید را در پشت ایاصوفیه و مسجد آبی تماشا کنید.

برنامه Havabus زیر را بررسی کنید یا به وب سایت آنها www.havabus.com بروید

فرودگاه صبیحه گوکچن به سلطان احمد

یادداشت های مهم:

به اطلاع می رساند، سرویس هاوابوس فرودگاه سابیها گوکچن در ساعت 01:00 بامداد متوقف و در ساعت 03:30 صبح دوباره شروع به فعالیت می کند. این را در نظر داشته باشید اگر هواپیمای شما بعد از ساعت 01:00 صبح می رسد.

مراقب رانندگان تاکسی میدان تقسیم باشید. 

شاتل مشترک Sabiha Gokcen نیز یکی از گزینه های مقرون به صرفه در مقایسه با خدمات خصوصی است. هزینه شاتل برای هر نفر حدود 15 یورو است و به شما کمک می کند تا با دردسر کمتری از فرودگاه صبیحه گوکچن به سلطان احمد (تا درب هتل خود) بروید.

فرودگاه صبیحه گوکچن به سلطان احمد

همیشه جدول زمانی و زمان حرکت پرواز خود را بررسی کنید! اتوبوس‌های شاتل فرودگاه سابیها گوکچن افراد زیادی را از چندین مکان مختلف جابه‌جا می‌کنند. و همه مثل شما وقت شناس نیستند. شاتل خود را حداقل 4 ساعت قبل از حرکت پرواز ترتیب دهید.

اگر در ساعات شلوغی سفر کنید، ممکن است سفر طولانی باشد. در نظر داشته باشید که چند تنقلات و آب بطری را در کیف خود بسته بندی کنید.

اگر بیش از 3 نفر هستید، پرداخت هزینه شاتل مشترک چندان هوشمندانه نیست. شما می توانید یک مینی ون شخصی را مستقیماً با هزینه حدود 40 یورو به هتل خود ترتیب دهید .

اگر نیمه شب برسید، ممکن است شما را منتظر بمانند تا مسافر کافی در گزینه شاتل مشترک وجود داشته باشد.

قیمت تاکسی فرودگاه سابیها گوکچن

تاکسی سرویس یکی از ساده ترین راه ها برای رفتن از فرودگاه بین المللی Sabiha Gokcen به سلطان احمد است. تاکسی 24 ساعته در دسترس است، به خصوص در ورودی های بین المللی.

قیمت آن حدود 150 لیر ترکیه است. تصویر زیر را بررسی کنید تا ببینید تقریباً چقدر هزینه دارد و چقدر طول می کشد. کوتاه ترین مسیر، گذرگاه تونل آوراسیا است و هزینه آن 36 لیر اضافی است. رانندگان ممکن است از بزرگراه های پولی دیگر استفاده کنند و پل ها بستگی به ترافیک دارد. بنابراین حدود 10 تا 20 TRL به صورت حساب عوارض پل اضافه کنید. و 10 تا 20 لیر دیگر در صورت ترافیک اضافه کنید. بنابراین معمولاً 200 -220 لیر ترکیه هزینه دارد.

همیشه یکی از تاکسی های فرودگاه سابیها گوکچن را در نوبت بگیرید. آنها آرم آبی/مشکی دارند و تاکسی فرودگاه SAW (کد فرودگاه Sabiha Gokcen) روی درب آنها نوشته شده است. هیچ تاکسی دیگری را که از آنجا رد می‌شوید سوار نشوید، ممکن است فکر کنید که آنها ارزان‌تر هستند، اما اگر کلاهبرداری کنند، ممکن است دو یا سه برابر هزینه برای شما داشته باشد.

مهم نیست کدام تاکسی را می گیرید، همیشه شماره پلاک را در جایی بنویسید.

برای پرداخت از قبوض 50 TRL استفاده نکنید . به نظر بسیار شبیه اسکناس 5 TRL است. ما نمی گوییم همه درایورها بد هستند اما برخی از راننده ها می توانند با ترفند دست سریع آن را تغییر دهند و بگویند شما به آنها 5 ترل دادید نه 50.

فرودگاه صبیحه گوکچن با مترو

 اتصال خط مترو فرودگاه سابیها گوکچن استانبول هنوز در حال ساخت است. رسیدن به سلطان احمد یا تکسیم برای مسافران پس از اتمام کار بسیار آسان‌تر خواهد بود. اما تا آن زمان اگر ترجیح می دهید با وسایل حمل و نقل عمومی سفر کنید، این کار را باید انجام دهید.

بعد از خروج از ترمینال، ایستگاه اتوبوس عمومی را پیدا کنید. در سمت راست است خط اتوبوس E-10 از نزدیکترین ایستگاه مترو عبور می کند. وارد متروی M4 Kartal-Kadikoy شوید و تا ایستگاه Ayrilikcesme بروید. اینجاست که برای عبور از تنگه بسفر، به مارمارای مبادله خواهید کرد. شما باید در Yenikapi بیرون بروید و یک تبادل دیگر به تراموا T1 انجام دهید. یا می توانید حدود 1 یا 2 کیلومتر پیاده روی کنید تا به مقصد برسید.

این روش برای هر نفر حدود 10 TRL برای شما هزینه خواهد داشت . این سخت ترین راه برای رفتن از فرودگاه سابیها گوکچن به سلطان احمد است و ما به شما توصیه می کنیم فقط در صورتی که بودجه بسیار کمی دارید از این راه استفاده کنید.

اگر می خواهید از حمل و نقل عمومی استفاده کنید، خرید استانبول کارت را فراموش نکنید . برای اطلاع از محل خرید استانبول کارت اینجا را کلیک کنید .

این سفر طولانی و خسته کننده خواهد بود، به خصوص اگر کیف های سنگین داشته باشید.

مترو بعد از 12 نیمه شب در دسترس نیست.

 امیدواریم در سفر به استانبول برای شما مفید باشد اگر فرودگاه بین المللی سابیها گوکچن را به عنوان نقطه ورود خود انتخاب کنید.

گزینه ها و راه های زیادی برای رفتن از فرودگاه سابیها گوکچن به سلطان احمد وجود دارد. آنقدرها هم سخت و طولانی نیست که فکر می کنید. ما معتقدیم که ارزش استفاده از فرودگاه بین المللی سابیها گوکچن در استانبول را دارد زیرا هواپیماهای ارزان قیمت همیشه قیمت بهتری ارائه می دهند. به خصوص از سال 2020، سفر از فرودگاه جدید تقریباً با فرودگاه صبیحه گوکچن تا مرکز سلطان احمد طول می کشد.

به هشدارها و توصیه های راهنمایان محلی خود توجه کنید (این می تواند یک وب سایت محلی مانند ما، کتاب راهنمای شما یا حتی شخصی که قبلاً سفر کرده است) باشد، در این صورت بهترین استفاده را از این شهر دلربا خواهید برد.

اگر پست فرودگاه سابیها گوکچن به سلطان احمد برای شما مفید بود، مطمئن شوید که در خبرنامه هفتگی ما مشترک شوید و نمی خواهید اخبار مربوط به کارهایی که باید انجام دهید و توصیه های سفر در ترکیه، به خصوص استانبول را از دست ندهید.

ترانسفر خصوصی فرودگاه سابیها گوکچن

یکی دیگر از راه های راحت، ترتیب ترانسفر خصوصی از فرودگاه بین المللی Sabiha Gokcen به سلطان احمد یا مناطق تقسیم است.

شرکت های زیادی وجود دارد و معمولاً برای 4-6 نفر حدود 35 تا 40 یورو هزینه دارد. فرد خوشامدگو نام شما را روی یک تابلو نگه می دارد.

شرکت های خصوصی ترانسفر در فرودگاه سابیها گوکچن استانبول بیشتر از مینی ون یا مینی بوس استفاده می کنند. اگر کیف های زیادی دارید واقعا خوب است. آنها آدرس تک تک هتل های استانبول را می دانند . یا حداقل می توانند زنگ بزنند و آدرس را پیدا کنند. 

در صورت عدم ملاقات با پذیرنده یا راننده، شماره شرکت را دریافت کنید.

درصورتی‌که نمی‌توانید مورد خود را پیدا کنید، از سایر استقبال کنندگان بپرسید. همه همدیگر را می شناسند. فقط اسم شرکت رو بگید

در صورت نیاز به پرداخت مستقیم به راننده، مقداری پول همراه خود داشته باشید. آنها همیشه تغییر ندارند.

شماره تلفن هتل یا آپارتمان را در تلفن خود داشته باشید یا فرم رزرو خود را نشان دهید، در صورتی که راننده آدرس را نمی داند.گلبرگ سیر تور سریلانکا هم برگزار می کند

سئو این مقاله توسط سئوکار انجام شده است.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/oMgL
نظرتان را بنویسید