درباره فرودگاه بين المللي فرانكفورت چه می دانید؟

درباره فرودگاه بين المللي فرانكفورت چه می دانید؟
ذخیره سازی
2
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
climafitt
فرودگاه بين المللي فرانكفورت با كد ياتا FRA، چهارمين فرودگاه پر رفت و آمد اروپا مي باشد، كه در تاريخ 8 ژوئن 1936 افتتاح شده است. در اين فرودگاه روزانه 106 ايرلاين در رفت و آمد هستند و مسافران را به 275 مقصد در 111 كشور جهان مي رسانند. سالانه بيش از 65 ميليون مسافر در اين فرودگاه تردد دارند. البته بيشتر پروازها به شركت هواپيمايي لوفت هانزا و يا ايرلاينهاي وابسته به آن تعلق دارد.
قطار
خطوط راه آهن در فرودگاه فرانكفورت تقريبا براي تمامي مقاصد محلي داخل فرانكفورت و به شهرهاي مختلف آلمان و حتي مسيرهاي طولاني تر و كشورهاي همسايه هم ايستگاه دارد ومسافران مي توانند بوسيله ايستگاه قطاري كه در فرودگاه در طبقه زيرين ترمينال 1 قرار داد، به راحتي به مسيرهاي محلي در فرانكفورت، هانوئو، آشفنبرگ، ماينز و ويسبادن دسترسي داشته باشند. همچنين مي توانيد از طريق اين ايستگاه قطار به مسيرهاي طولاني تر و كشورهاي همسايه آلمان به طور مستقيم دسترسي داشته باشيد.
راه آهن اكسپرس لوفت هانزا كه مسافران مي توانند به راحتي، قطار هماهنگ با پرواز خود را بگيرند و اين قطار در مقاصد زير ايستگاه دارد:
دوسلدورف، اشتوتگارت، كلن، دورتموند، سيگبورگ، كارلسروهه، مانهايم

اتوبوس
اتوبوسها بين ترمينال يك و دو از ساعت 5:30 صبح تا 12 شب مشغول به كار هستند. فاصله ايستگاههاي اتوبوس از ترمينال يك و يا ترمينال 2 فرودگاه فقط 5 دقيقه است.
اتوبوسهاي فرودگاهي لوفتهانزا هم در فرودگاه فرانكفورت وجود دارند، كه بليط آنها را نمي توان از راننده خريداري كرد و بايد به صورت آنلاين و يا از دفاتر خدماتي لوفتانزا خريداري نمود.
اتوبوس اكثر هتلها نيز در فرودگاه مستقر هستند تا مسافران را به هتل اقامتشان ببرند.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QE6q
نظرتان را بنویسید