اطلاعیه وزارت بهداشت در خصوص پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ارشد پزشکی 99

اطلاعیه وزارت بهداشت در خصوص پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ارشد پزشکی 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
با سپاس به درگاه خداوند متعال و بـا سـلام و درود بـه پیشـگاه حضـرت بقیـه ا...(عـج)، بدين وسـیله اسـامی پذيرفته شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1399-1400 اعلام ميگردد. كلیه پذيرفته شدگان لازم است جھت اطلاع از زمـان، مکـان و نحـوه ثبـت نـام در تـاریخ 99/11/8 بـه سـامانه اینترنتی دانشگاه پذيرفته شده مراجعه نمايند.

عدم ثبت نام ھر يک از پذيرفته شـدگان در تـاريخ ھـای مقـرر بـه منزله انصراف بوده و ھیچگونه درخواستی در اين مورد پذيرفته نخواھد شد.


تذکر مھم :


1- زمان شروع تحصیل توسط دانشگاه پذیرنده مشخص خواھد شد.


2- کلیه ضوابط آزمون دفترچه ھای راھنمای ثبت نام ارشد بهداشت و انتخاب رشته محل و اطلاعیه ھا برای این مرحله نیز جاری می باشد.


3- ھمانگونه که قبلاً نیز اعلام شده بر اساس آئین نامه آموزشی دوره ھای كارشناسی ارشد ناپیوسته مصوب شورای عالی برنامه ريزی علوم پزشكی ھر گونه انتقال، تغییر رشته و يا جابجايی محل تحصیل در دوره كارشناسی ارشد ناپیوسته ممنوع می باشد. بنابراين با توجه به اينكه محل پذيرش را خود فرد و با آگاھی كامل تعیین نموده، لذا ھیچگونه تغییر در محل پذيرش انجام نخواھد گرفت.


4- داوطلبانی كه علاوه بر آزمون وزارت بھداشت و درمان در آزمون كارشناسی ارشد وزارت علوم يا ساير مراكز نیز پذيرفته شده اند ملزم به ثبت نام در يكی از دو محل می باشند و در صورت محرز شدن ثبت نام در ھر دو محل، قبولی آنھا در رشته ھای مربوط به وزارت بھداشت در ھر مرحله ازتحصیل كان لم يكن تلقی می شود.
بیشتر بخوانید: اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد وزارت بهداشت


مدارک مورد نیاز جھت ثبت نام :


مدارک ثبت نام مورد نیاز می بایست به دانشگاه محل پذیرش ارائه شود و این مدارک توسط دانشگاه، مورد بررسی قرار خواھد گرفت. درصورت محرز شدن:

الف-عدم رعایت ضوابط و مقررات توسط داوطلب،

ب- واجد شرایط نبودن فرد جھت شرکت و پذیرش در آزمون و رشته مربوطه،

ج - مغایرت و عدم صحت مدارک، د- مغایرت اطلاعات اعلام شده،

از ادامه تحصیل فرد ممانعت به عمل آمده و ضمن لغو قبولی فرد طبق مصوبات ھئیت بدوی رسیدگي به تخلفات در آزمون ھا با داوطلب برخورد خواھد شد .


منبع : اطلاعیه وزارت بهداشت در خصوص پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت ارشد پزشکی 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/N3lz
نظرتان را بنویسید