سفارش کتاب درسی آنلاین

سفارش کتاب درسی آنلاین
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
خوارزم سازه
مطابق با اطلاعیه هایی که وزارت آموزش و پرورش منتشر نموده است، تنها در زمان تعیین شده می توانید برای انجام ثبت نام اقدام نمایید. ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی کتاب های درسی دانش آموزان از طریق سامانه Www.irtextbook.ir و همچنین از طریق اپلیکیشن موبایل امکان پذیر است. برای سفارش کتاب به صورت فردی و گروهی ابتدا وارد سامانه شوید و پس از آن برای انجام ثبت نام اقدام نمایید. در غیر این صورت امکان وورد به سامانه را نخواهید داشت.

دانش آموزان و اولیای محترمی که در گذشته در سامانه ثبت نام کتاب درسی به نشانی irtextbook.ir ثبت نام نموده اند، در حال حاضر می توانند رمز عبور و همچنین کد ملی را وارد نموده و به راحتی وارد سامانه مورد نظر شوند. چنانچه قبلا ثبت نام نموده اید اما حال موفق به ورود به سامانه نمی شوید، می توانید بر روی گزینه “رمز عبور خود را فراموش نموده ام” کلیک کنید و برای بازیابی رمز عبور اقدام نمایید. در صورتی که نمی توانید خودتان رمز عبور را دریافت نمایید می توانید با شماره های 9099072952 ( از سراسر کشور ) و 9099072952 ( از استان تهران ) از خطوط ثابت ، در هر ساعت از شبانه روز تماس حاصل نمایید.

در مرحله ثبت و سفارش در سایت Www.irtextbook.com می توانید سفارش خود را ثبت نمایید. خوشبختانه پیگیری سفارش انجام شده به صورت الکترونیک و با استفاده از پیگیری مرسوله پستی امکان پذیر است. پرداخت هزینه مربوط سفارش کتاب ها با استفاده از رمز دوم اینترنتی و همچنین رمز پویا امکان پذیر است. توجه داشته باشید که پس از انجام خرید و سفارش کتاب، حتما شماره پیگیری سفارش را دریافت نموده و آن را یادداشت نمایید تا بتوانید برای پیگیری مرسوله خود اقدام نمایید.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rOW4
نظرتان را بنویسید