بهترین تبلیغات با یک تقویم رومیزی

بهترین تبلیغات با یک تقویم رومیزی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
bitamolaii

تبلیغات با تقویم رومیزی روزشمار در روزگاری که تبلیغات عضو جدایی ناپذیر هر سازمان یا برند تجاری محسوب می‌شود بسیار تاثیرگذار است و داشتن برنامه‌ ریزی و استراتژی از مهم‌ترین کارهایی است که هر سیستمی باید برای خودش تدوین کند. این برنامه‌ ریزی باید هم به شکل روزانه هم ماهانه و هم سالانه با اهدافی بلند مدت تدوین بشوند. تا نتیجه‌ای که مد نظر هر سازمانی است از جمله سود کمپانی یا برندینگ و به دست آوردن اعتبار از طریق تبلیغات موثر انجام شود. بدون داشتن برنامه ریزی مدون و داشتن چشم انداز هر کمپانی محکوم به شکست می‌باشد. یکی از محصولات تبلیغاتی که به هر سازمان، شرکت و کمپانی می‌تواند کمک کند که تبلیغات موثرتری داشته باشد، در نظر داشتن چاپ تقویم رومیزی به عنوان هدیه‌ای تبلیغاتی است. با این نوع تبلبغات می‌توان کسب و کار را گسترش داد و باعث آشنا شدن مخاطب‌های  بیشتر با سازمان خود شد. تقویم رومیزی در دونوع فانتزی و رسمی تولید می‌شوند. طراحی و خلاق بودن تقویم رومیزی که در نظر داریم هدیه بدهیم، بسیار مهم می‌باشد. امکان استفاده از طرح‌های متنوع و رنگ‌ها و ایده‌های خلاق در تقویم رومیزی موجب خاص بودن و متفاوت بودن آن نسبت به رقییبان می‌شود. تقویم روزانه را می‌توانیم پس از برنامه ریزی و طراحی گرافیک، آن برای اواخر سال و اوایل سال آماده کنیم. بهترین زمان برای هدیه دادن تقویم رومیزی دی تا اواخر اسفند می‌باشد.

زمانی که مخاطبان ما برای سال جدید آماده می‌شوند و داشتن تقویم سال جدید می‌تواند به آن‌ها برای برنامه ریزی و چک کردن روزهای سال جدید بسیار کمک کند. این هدیه‌ها را میتوانیم در مراسمات مختلف، ایونت‌ها همایش‌ها و در جلسات کاری به مهمان‌ها و مخاطبان خود هدیه بدهیم. با برنامه‌ریزی و طراحی خلاقانه و مناسب، مخاطب از تقویم استقبال می‌کند. آن را روی میز خود قرار می‌دهد و در طول سال از آن استفاده می‌کند و هربار که نیاز به خمات یا محصولاتی داشت که مرتبط با برند تجاری ما بود اولین تصویری که روی میز خود می‌بیند، تقویم رومیزی شرکتی است و برند را اینگونه به بخاطر می‌آورد. همچنین بخاطر تصویر خوبی که از برند در ذهن دارد، به دیگران نیز معرفی می‌کند. بستگی به بودجه‌ای که برای تبلیغات در نظر گرفته‌اید، می‌توانید تقویم رومیزی روزشمار را به تعداد به مخاطبان خود هدیه بدهید. آن‌ها برای دوستان، خانواده و همکاران خود سفیر برند شما می‌شوند و به آن ها تقویم رومیزی شما را هدیه می‌دهند. در واقع شما غیر مستقیم، از طریق هدایای خود توانسته‌اید مخاطبان جدیدی را با کمپانی خود آشنا کنید. تقویم‌های فانتزی را بیشتر می‌توانیم به خانواده و دوستانمان هدیه دهیم و تقویم رسمی را به کارمندان و کارکنان ادارات و شرکت‌ها.

تبلیغات با تقویم رومیزی روزشمار

تاثیر طراحی تقویم رومیزی روزشمار در تبلیغات

 

حال متوجه شدیم که تقویم رومیزی یکی از ابزار مهم تبلیغات برای برندهای تجاری و کمپانی‌ها به حساب می آید. اما باید این موضوع را هم در نظر داشته باشیم که اکثر شرکت‌ها و سازمان‌ها از این ترفند استفاده می‌کنند و در برنامه‌های تبلیغاتی حرکتی جدید به حساب نمی‌آید. و تقریبا هر سازمانی برای خودش تقویم رومیزی طراحی کرده است. آن چیزی که محصول شما را نسبت به بقیه سازمان‌ها متفاوت می‌کند، خلاقیت شما در طراحی تقویم است و محتوایی که برای آن در نظر گرفته اید. بهتر است باتوجه به محتوا خدمات و محصولاتی که در سازمان خود داریم برای طراحی تقویم رومیزی، اتاق فکری برگزار کنیم و ایده‌های مختلف را بررسی کنیم. اگر سازمان ما، سازمانی جدی با لوگو و هویت بصری کلاسیک است، انتخاب تقویم رومیزی فانتزی با رنگ‌های شاد انتخابی اشتباه است. میتوان در هویت بصری تقویم رومیزی از رنگ‌های اصلی برند به همراه طرح‌هایی شیک همراه با فونتی ساده استفاده کرد. برای مثال بانک‌ها جواهر فروشی‌ها در این دسته قرار می‌گیرند. اگر سازمان شما هنری، فرهنگی یا مربوط به پوشاک است شما دستتان برای استفاده از طرح‌های فانتزی همراه با رنگ‌های شاد باز است. خلاقیت در انتخاب محتوا، تصویر و رنگ برای شما امکان پذیر است.

استفاده از نشانه‌های سال جدید، رنگ‌های مد روز و محتواهایی که به تازگی ترند شده‌اند، همراه با فونت‌هایی فانتزی که طراح گرافیک برای شما طراحی کرده است. میتوانند توجه بیشتری را برای شما ایجاد کنند. در نظر داشته باشید، بسیار مهم است که محصولات، خدمات و اطلاعات شما به شکلی خلاقانه در تقویم روزانه جا بگیرند. به صورتی که نه مخاطب احساس کند که کاملا دفترجه‌ای تبلیغاتی در دست گرفته است و نه به این صورت که بعد ازدیدن تقویم شما به سختی  بفهمید که این متعلق به برند شماست و مخاطب نتواند هیچ اطلاعاتی را از تقویم شما بدست بیاورد. پس مهم است که درج اطلاعات در تقویم رومیزی سفارشی یا سررسید درست و در جای مناسب باشد. و ارتباطی با طراحی هویت کلی داشته باشد. استفاده از متن‌های کوتاه، شعر و عکس نیز می‌تواند به جذاب‌تر شدن تقویم کمک کند. فقط شعرها عکس‌ها و تصاویری که برای مخاطب تازگی داشته باشد و با دیدن آن احساس خوبی به او دست بدهد. فقط چون این یک تقویم رومیزی است باید مراقب بود که بسیار کوتاه و مختصر باشند. گذاشتن بخشی از صفحه برای یادداشت، می‌تواند تقویم را مفیدتر هم بکند و مخاطب شما، بتواند داخل آن کارهای روزمره خود را بنویسد و تیک بزند. مخصوصا برای اداره‌جات، سازمان‌ها و شرکت‌ها این نوع طراحی می‌توند ارتباط بیشتری بین شما و مخاطب خود بسازد.

 

کاربرد تقویم رومیزی روزشمار

تقویم رومیزی روزشمار را پس از اینکه در همایش، نشست‌ یا جشنواره به مخاطبان خود هدیه دادیم؛ از اوایل سال پیش‌رو جز وسایل کار او می‌شود. او هر روز آن را نگاه می‌کند و تاریخ را چک میکند. در کنارش لوگو و اطلاعات سازمان را هم می‌بیند. تکرار امر مهمی در حوزه تبلیغات است. جمله معروفی هست که می‌گوید: تکرار به شکل خلاقانه، مهم‌ترین عنصر تبلیغات به حساب می آید. تقویم رومیزی و عمده وسایلی که در تبلیغات استفاده می‌شوند مانند ماگ، خودکار و .. این تکرار را به بهترین شکل انجام می‌دهند، تنها با این تفاوت که تقویم رومیزی مانند خودکار گم نمی‌شود. تقویم رومیزی مانند ماگ جا به جا نمی‌شود و یک سال ماندگار است و این ویژگی به تاثیرگذاری بیشتر این محصول در تبلیغات منجر می‌شود.

برچسب ها
لینک مرجع https://jopenza.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/z1V5
نظرتان را بنویسید