خاص ترین و محبوب ترین هدایای تبلیغاتی

خاص ترین و محبوب ترین هدایای تبلیغاتی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
bitamolaii

پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی از موثرترین روش‌های تبلیغات، که با مخاطب ارتباط مستقیم برقرار می‌کند .این روش که یکی پربازده‌ترین و موثرترین روش‌های تبلیغات است، به برندهای تجاری کمک می‌کند تا مشتری بیشتری را جذب کرده و بتوانند همراه خود نگه دارند. هدایای تبلیغاتی مزیت متفاوتی با نوع‌های دیگر تبلیغات مانند تبلیغات محیطی یا تبلیغات تلوزیونی دارند در این نوع تبلیغات  مخاطب به صورت روزمره از این هدایا  استفاده  می‌کند و جزئی از وسایل روزمره‌ی او می‌باشد. در نتیجه مخاطب نام برند را به خاطر می‌سپارد و به صورت روزمره آن را می‌بیند. مهم است که هدایای تبلیغاتی در درجه‌ی اول جذابیت لازم را داشته باشد و به نظر مشتری  جالب و موثر به نظر برسد؛ تا ناخودآگاه آن را جایگزین وسایل دیگری که از قبل از آن‌ها استفاه میکرده بکند. ماندگاری اسم برند تجاری در این نوع تبلیغات بسیار بالاست.

پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی

تاثیر هدایای تبلیغاتی در برندینگ

هدایای تبلیغاتی که خلاقانه باشند و بر اساس استراتژی مشخصی طراحی و اجرا شده باشند، می‌توانند برای مشتری جذابیت ایجاد کنند و در مقایسه با دیگر رقیبان، متفاوت و منحصر به فرد برند را معرفی کنند . در واقع برتری هوشمندانه‌ای که در ذهن مخاطب حس خوشایندی از برند ایجاد می‌کند. و به استفاده از خدمات متنوع ترغیب می‌شوند و حتی به دوستان دیگرشان معرفی می‌کنند.

 چه محصولی انتخاب بهتری است؟

انتخاب محصولی که برای مخاطب  کاربرد داشته باشد از آن استفاده کند و طرح آن را بپسندد شاید کار ساده‌ای به نظر برسد اما باید طبق استراتژی و شناخت مناسب مخاطب انجام بشود. محصولات زیادی وجود دارند که به عنوان هدیه‌ی تبلیغاتی می‌شود در نظر گرفت. از تمام این محصولات نمی‌شود استفاده کرد هم بخاطر تنوع محصولات هم بخاطر اینکه بهتر است با محصولات محدودی به سراغ مخاطب رفت. تا مخاطب بتواند لوگو برند را به محصولات گره بزند و در خاطر خود اسم برند را حفظ کند. تاثیرگذاری برند چند برابر می‌شود.اگر محصولات زیادی با لوگو برند در نظر رفته شود ممکن است مخاطب گیج شده و حس خوبی از نام برند دریافت نکند.در محصولات تبلیغاتی عموما لوگو برند اسلوگان(شعار تبلیغاتی برند) آدرس سایت یا راه‌های ارتباطی، انتخاب تصویری مناسب با برند یا طرح مخصوصی که برند ما را به یاد می‌آورد یا تصویری از محصولاتمان و … می‌تواند باشد.

هدایای تبلیغاتی چه محصولاتی هستند؟

حال به این مساله می‌پردازیم که چه محصولاتی می‌توانند به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده شوند. در پاراگراف‌های پیشین به این پرداختیم که محصولاتی که در روزمره مخاطبان مورد استفاده می‌شوند می‌توانند بهترین انتخاب برای هدایای تبلیغاتی باشند. از وسایلی که در طول روز در خانه همراه با خانواده استفاده می‌شوند تا وسایلی که در دفتر اتاق کار و محیط‌های جمعی مانند کنفرانس‌ها و جشنواره‌ها میشود از آن استفاده کرد. چند محصولی که بیشترین بازدهی را برای این نوع تبلیغات دارند را مورد ارزیابی قرار می‌دهیم. فراموش نشود که انتخاب محصول برای هدایای تبلیغاتی  باید مرتبط با برند تجاری شما باشد و هر محصولی صرف بازدهی بالا برای دیگر کمپانی‌ها نمیتواند گزینه مناسبی باشد. حتما با توجه به محتوای تولید یا خدمات باید نسبت به خرید اقدام شود.

ماگ لیوان یا فنجان تبلیغاتی:

این نوع محصولات در بازاریابی و تبلیغات بسیار پر طرفدار و پرفروش هستند. همانطور که گفته شد، هم در محیط کار و هم در خانه می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. بسیاری از مخاطبان در طول روز چایی، قهوه و یا آب مصرف می‌کنند. پس یکی از بهترین گزینه‌ها برای هدیه دادن، ماگ، فنجان یا لیوان تبلیغاتی و یا تولید ماسک تبلیغاتی است. با طرح و لوگویی زیبا، همیشه روی میز، کنار سیستم، لپ تاپ یا کتاب کنار مخاطبان خود قرار می‌گیرید.

لوازم اداری:

این نوع محصولات بخاطر کاربرد روزانه در شرکت‌ها و ادارات و در کل محیط کار، بسیار پر طرفدار هستند. تقریبا در هر اداره یا شرکتی این وسایل باید خریداری شوند. پس چه بهتر که این هدایا را از برند شما هدیه بگیرند. این محصولات می‌تواند ماشین حساب، برگه یادداشت، دفترچه حساب‌داری، دفترچه برنامه ریزی،سالنامه، تقویم ست اداری و.. باشد. می‌توان چند محصول را هوشمندانه با توجه به کارکرد و خدمات شرکت خود طراحی کرد و به عنوان هدیه به مشتری، مهمان‌ها و مخاطبان هدیه داد. این لوازم به قدری مهم و حیاتی می‌باشند که هر اداره یا شرکتی حتما از آن استقبال خواهد کرد و احتمال بسیار زیاد از آن استفاده خواهد کرد.

 

خودکار و خودنویس:

یکی از مرسوم‌ترین هدایایی که به عنوان محصول تبلیغاتی از سال‌ها پیش مورد استفاده قرار میگیرد، خودکار تبلیغاتی و خودنویس و ساک دستی تبلیغاتی است. عموم شرکت‌ها، سازمان‌ها، ادارات، کمپانی‌ها از این هدیه تبلیغاتی به صورت معمول استفاده می‌کنند و در واقع جز محصولاتی است که همه باید حتما از آن استفاده کنند. این محصول کاربرد بسیار زیادی خواهد داشت و مخصوصا خودکار با هزینه‌ی بسیار پایین می‌تواند هدیه‌‌ی مناسبی باشد. خودکار و خودنویس یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات تبلیغاتی است که تنها با درج لوگو و نام و اطلاعات روی آن می‌توان با هدیه دادن آن کاری کرد، مخاطب حس خوبی از برند دریافت کند.

در کنار این محصولات پر کاربرد و پرفروش، محصولات دیگری نیز هستند که می‌توان از آن‌ها به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کرد. با توجه به کاربرد سازمان خود می‌توانید با برنامه‌ریزی و خلاقیت از محصولات دیگر نیز برای تبلیغ برند تجاری خود استفاده کنید. به عنوان مثال: فلش مموری، جاکلیدی، جا خودکاری، کلاه، گلدان، تیشرت، کتاب و… گاهی در سبد هدایای تبلیغاتی سازمان‌ها قرار گرفته است و از آن برای تبلیغ سازمان خود با خلاقیت و تنوع استفاده کرده‌اند.

‌هدایای تبلیغاتی تاثیر بسیار زیادی روی تبلیغات می‌گذارد مانند شیلد ماشین و مخاطب را در موضعی قرار می‌دهد تا سپاسگذار باشد و بخواهد این لطف را جبران کند. در نتیجه بازدهی بالا میرود و برند مورد توجه قرار می‌گیرد. به هیچ عنوان از این نوع تبلیغات نمی‌شود به سادگی گذشت. تنوع، خلاقیت و برنامه ریزی سالیانه برای هدایای تبلیغاتی از قبل باید وجود داشته باشد.

نحوه تهیه هدایای تبلیغاتی

برای سفارش پرفروش ترین هدایای تبلیغاتی می‌توان به آژانس‌های تبلیغاتی و مراکز چاپ مراجعه کرد. برای انتخاب حتما باید به کیفیت محصولات و خدمات دقت کرد. هدیه‌ای بی کیفیت، تصویر خوبی از سازمان ایجاد نمی‌کند. در واقع بهتر است اگر قرار است هدایای تبلیغاتی کیفیت خوبی نداشته باشند. بهتر است قید این نوع تبلیغات را زد تا از محصولی بی کیفیت استفاده کرد. مخاطب قرار است هر روز از این محصولات استفاده کند و به یاد برند تجاری شما بیوفتد. محصول بی کیفیت یادگاری خوبی در ذهن مخاطب ایجاد نمی‌کند.

برچسب ها
لینک مرجع https://jopenza.net/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yZQz
نظرتان را بنویسید