ثبت سفارش طراحی بسته بندی

ثبت سفارش طراحی بسته بندی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
neginmadadi

سفارش طراحی بسته بندی

جهت ثبت سفارش طراحی بسته بندی می توانید با تیم تخصصی ریوال در تماس باشید.

سفارش طراحی بسته بندی به دلایل زیر اهمیت دارد:

  1. معرفی محصول:از عناصر اصلی ليبل معرفی محصول محتوی بسته است که اين امر در اغلب موارد غير از ذکر نام محصول با استفاده از عکس يا المان های گرافيکی و يا شفاف سازی موضعی يا کلی بسته صورت می پذيرد.
  2. نام تجاری:نام تجاری محصول اولين عنصر ليبل می باشد که بايد در طراحی بسته بندی به آن اشاره شود به همين منظور معمولا در قسمت بالا و وسط ليبل قرار می گيرد که کیفیت رنگ و چاپ نیز در این مسئله پر اهمیت است.
  3. ارايه اطلاعات:در مورد چگونگی استفاده از محصول توسط استفاده کننده شامل نحوه استفاده از محصول، تاريخ مصرف، تاريخ مصرف و نحوه باز و بسته شدن درب بسته به صورت گرافيکی.
  4. صفت محصول :شامل توضيح و توزيع صحيح مطالب و طرح بر روی بسته بندی می باشد و معمولا در ارتباط با خواص و ويژگی های محصول است مانند: جدول ارزش های غذايی بر روی بسته های مواد غذايی که معمولا در پشت بسته ها قرار دارند.
  5. اطلاعات مربوط به حمل و نقل و نگهداری از محصول و بسته:هرچند وجود اين بخش و بخش اطلاعات محصول در طراحی بسته بندی غير ضروری است ولی وجودشان در بسته بندی ضروری می باشند، مانند علايم هشداردهنده، استانداردها، مجوزهای قانونی، مسايل مربوط به توليد و توزيع، قابليت بازيافت و نوع جنس بسته بندی.
نظرتان را بنویسید