مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان علاقه مند به شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 ، برای ثبت نام در این آزمون به برخی مدارک و اطلاعات نیاز دارند . متقاضیان نام نویسی آزمون استخدامی فرهنگیان سال 99 به مدارک و اطلاعاتی نظیر اطلاعات شناسایی ، تحصیلی ، شغلی ، محل سکونت و .... نیاز دارند .




ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 99 همزمان با آزمون استخدامی سایر ارگان ها و سازمان های دولتی انجام می شود . این آزمون زیر نظر سازمان استخدامی و اداری و توسط سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار می شود . علاقه مندان به شرکت در این آزمون باید نخست مرحله ثبت نام آزمون سال جاری را در مهلت ارائه شده و به صورت دقیق تکمیل کنند .

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 برای ثبت نام در این آزمون و تکمیل فرم های اینترنتی ثبت نام به برخی اطلاعات و مدارک نیاز دارند که برخی باید در سایت ثبت نام بارگذاری شده و اطلاعات برخی دیگر از مدارک نیز باید به صورت دستی وارد شود .

به منظور تسهیل روند ثبت نام و آماده سازی مدارک مورد نیاز ، در ادامه این مقاله لیست کامل مدارک و اطلاعات لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 ارائه شده است .



مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99
 هر ساله ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط سازمان سنجش و آموزش کشور در بازه زمانی اعلام شده انجام می شود . کلیه داوطلبان متقاضی نام نویسی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش موظف هستند که در زمان تعیین شده با ورود به سامانه ثبت نام این آزمون ، فرم ثبت نام را با اطلاعات و مدارک مورد نیاز تکمیل کنند .



 داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای سهولت و تسریع روند نام نویسی خود و هم چنین برای جلوگیری از بروز هر گونه خطا در وارد کردن اطلاعات و ارائه مدارک ، می توانند پیش از آغاز فرآیند ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 ، نخست مدارک مورد نیاز برای ثبت نام این آزمون را آماده کنند .



 متقاضیان باید دقت داشته باشند که برای تهیه سریال مورد نیاز برای ورود به سامانه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 ، لازم است که هزینه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را پرداخت کرده و کارت اعتباری حاوی سریال ثبت نام را تهیه کنند .







1 - فایل اسکن شده عکس 3*4 داوطلب

2 - اطلاعات فردی داوطلب مانند نام ، نام خانوادگی ، نام پدر

3 - اطلاعات شناسنامه ای داوطلب مانند کد ملی ، شماره شناسنامه و جنسیت

4 - اطلاعات مربوط به خدمت سربازی ( داوطلبان آقا )

5 - اطلاعات مربوط به سهمیه ایثارگران ( در صورت تقاضا برای استفاده از سهمیه )

6 - اطلاعات شغلی مانند نوع سازمان ، سابقه ، نوع قرارداد و ...

7 - اطلاعات تحصیلی مانند رشته ، مقطع ، تاریخ فارغ التحصیلی

8 - اطلاعات محل سکونت مانند استان ، شهر ، آدرس دقیق و ...



 داوطلبان متقاضی ثبت نام استخدامی آموزش و پرورش 99 ، می بایست نخست رشته های تحصیلی مورد پذیرش ( مدارک تحصیلی ) و رشته های شغلی ارائه شده در آزمون را بررسی کرده و سپس برای این آزمون نام نویسی کنند . در ادامه لیست رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 ارائه شده است .

بیشتر بخوانید: رشته های آزمون استخدامی آموزش و پرورش









 اگر پس از مطالعه مقاله مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 ، سوالی در این خصوص دارید ، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران با شماست .



 هم چنین به داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 و علاقه مند به اشتغال در ارگان های دولتی ، توصیه می شود علاوه بر آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 99 ، با رعایت شرایط ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای سایر رشته های آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی در سال 99 نیز نام نویسی کنند .



 علاقه مندان به شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی دقت داشته باشند که آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 به صورت همزمان برگزار می شوند . متقاضیان با مطالعه مقاله زیر می توانند از جزئیات ثبت نام آزمون استخدامی متمرکزدستگاه های اجرایی در سال 99 مطلع شوند .

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی











سوالات متداول


1- شماره سریال ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را به چه صورتی باید تهیه کرد ؟  
همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، داوطلبان باید با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون ، کارت اعتباری حاوی شماره سریال را خریداری کنند .




2- چه مدارکی برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش لازم است ؟  
داوطلبان برای ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش و پرورش به برخی مدارک شناسایی ، تحصیلی ، شغلی و ... نیاز دارند که لیست کامل مدارک و اطلاعات مورد نیاز در این مقاله ارائه شده است .




3- آیا تمامی مدارک تعیین شده برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش را باید در سایت بارگذاری کرد ؟  
خیر . همانطور که در این مقاله اشاره شده است برخی مدارک باید در سایت بارگذاری شده و اطلاعات برخی مدارک را باید به صورت دستی وارد کرد .

منبع : مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Nv6K
نظرتان را بنویسید