طراحی سایت با وردپرس چیست | سفارش ساخت سایت با وردپرس | آرتاکد

طراحی سایت با وردپرس چیست | سفارش ساخت سایت با وردپرس | آرتاکد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
artacode

در برخورد با چگونگی طراحی سایت وردپرس، ما نکات برتر را ارائه می دهیم با ما همراه باشید :

چگونگی طراحی سایت وردپرس 

وردپرس یک ابزار وبلاگ نویسی محبوب به دلایل بسیار خوبی است. استفاده از آن آسان است و پلتفرم آن بیشتر از هر پلتفرمی تطبیق پذیر است. اگر می خواهید یک وبلاگ حرفه ای داشته باشید استفاده از وردپرس عالی است. این مقاله را بخوانید تا با برخی از ساده ترین راه ها برای استفاده حداکثری از طراحی سایت وردپرس آشنا شوید.

همانطور که پیوند ثابت را می سازید، عناوین طولانی را پاک کنید. به عنوان مثال، اگر یک عبارت طولانی در URL دارید، URL دست و پا گیر است. می توانید آن را طوری تغییر دهید که فقط کلمات کلیدی را شامل شود.

مدتی را صرف آشنایی با ابزارها و ویژگی های وردپرس کنید که وردپرس به وبلاگ نویسان ارائه می دهد. به عنوان مثال، با کلیک بر روی سینک آشپزخانه، گزینه هایی مانند وارد کردن و قالب بندی پست ها در اختیار شما قرار می گیرد. از این برای بسیاری از عناصر قالب بندی استفاده کنید.

1) حتما از Alt و Title استفاده کنید:

 

متن هنگام آپلود تصاویر این به شما امکان می دهد عباراتی را برای عبارات سئو اضافه کنید.

اطمینان حاصل کنید که قبل از نصب آن همه چیز را یاد گرفته اید. هرچه می توانید در مورد ایجاد محتوای عالی، محتوای خوب نوشته شده و تفاوت های ظریف وردپرس بیابید تا زمان آسان تری برای ساخت وبلاگ داشته باشید.

2)برای وبلاگ خود برنامه ریزی کنید:

 

وقتی بدانید چگونه پست کنید انگیزه بیشتری خواهید داشت. حتی می توانید یکباره پست هایی به ارزش یک هفته ایجاد کنید و به وردپرس بگویید چه زمانی آن را در وبلاگ خود ارسال کند.

شما باید مشخص کنید که آیا می خواهید پست شما به ترتیب منتشر شده ظاهر شود یا خیر. شما باید فقط با تغییر تاریخ شروع کنید.

آیا شما نظرات زیادی دارید؟ اگر این کار را انجام دهید، ممکن است برای شما و سایر بازدیدکنندگان سخت باشد که همه آنها را از بین ببرید. شما می توانید یک پلاگین ساده نصب کنید که شماره صفحات را برای شما قرار می دهد. این امر باعث می شود وب سایت شما ناوبری آسان تر و سایت سازمان یافته تر شود.

3) بهترین تبریک را برای بالای وب سایت خود ایجاد کنید:

 

 این باعث می شود وبلاگ شما در هنگام تلاش برای ارتباط با بازدیدکننده شخصی تر باشد. این باعث می شود سایت شما جذاب تر به نظر برسد.

4) به کاربران اجازه دهید مقالات شما را برای خودشان ایمیل کنند:

 

این امر ضروری است تا بتوانند به راحتی این مقالات را با دیگران به اشتراک بگذارند. می توانید این کار را با افزونه ای به نام WP-Email برای کمک به شما در انجام این کار آسان کنید.

5)از چیزهای عمومی مانند نام کاربری "admin" استفاده نکنید:

 

اگر نام کاربری خود را ADMINISTRATOR یا "admin" به عنوان نام کاربری قرار دهید، ربات ها به وبلاگ حمله می کنند. این باعث می شود وبلاگ شما در معرض خطر امنیتی بزرگی قرار گیرد. به صفحه خود بروید و نام های کاربری عمومی را حذف کنید.

رمز عبور وردپرس خود را مخفی نگه دارید تا دچار هیچ گونه نقض امنیتی نشوید. علاوه بر این، افزونه ها را از سایت های نامعتبر دانلود نکنید و همیشه قبل از نصب هر افزونه، بررسی ها را مطالعه کنید. اگر سایت شما هک شود یا قربانی بدافزار شود، ممکن است همه چیز را از دست بدهید.

6)مطمئن شوید که سایت شما جدیدترین نسخه ای را دارد که می توانید:

 

 به روز رسانی ها اغلب حاوی وصله های امنیتی هستند که آسیب پذیری ها را از بین می برند. اگر از جدیدترین نسخه استفاده نمی کنید، سایت شما آسیب پذیرتر است. به همین دلیل است که همیشه باید آخرین به روز رسانی های وردپرس را به محض انتشار نصب کنید.

مطمئن شوید که از وبلاگ شما نسخه پشتیبان تهیه شده است. این باید در یک روند منظم برای شما انجام شود. Xcloner یک افزونه وردپرس فوق‌العاده است که می‌توانید از آن استفاده کنید. با هر چیزی که راحت‌تر هستید از وب‌سایت خود پشتیبان بگیرید. فقط مطمئن شوید که آن را در چندین مکان انجام دهید. از دست دادن وبلاگ شما فاجعه آمیز خواهد بود.

پست ها را از طریق طراحی پلاگین وردپرس های پیوند دهنده به یکدیگر متصل کنید تا بازدیدکنندگان محتوای بیشتری در سایت داشته باشند. این افزونه ها به شما امکان می دهند لیست هایی بین سه تا پنج لینک به پست ها بر اساس ارتباط برچسب خود با هر پست اضافه کنید.

از آن منوهای کشویی برای ایجاد هدر استفاده نکنید. به جای آن می توانید از میانبرهای صفحه کلید استفاده کنید. CTRL و یک عدد از یک تا شش را برای سربرگ های مختلف فشار دهید. اگر دائماً از هدر استفاده می کنید، این کار باعث صرفه جویی در زمان می شود.

7)نظرات کاربران را در مورد افزونه ای که می خواهید استفاده کنید بخوانید:

 

 به خاطر داشته باشید که تقریباً هر کسی که بتواند برنامه بنویسد، می تواند توسعه یابد. شما نباید از مواردی استفاده کنید که دارای ایرادات و اشکالات گزارش شده زیادی است. یک افزونه با بارگیری های زیاد و رتبه بالا معمولاً یک افزونه ایمن برای استفاده است.

آیا از شلوغی وردپرس فراتر رفته اید؟ برخی از کادرهای صفحه را خاموش کنید. روی آن پیوند کلیک کنید تا منویی دریافت کنید که به شما کمک می‌کند تا جعبه‌ها را روشن و خاموش کنید.

به کاربران اجازه دهید در سایت وردپرس شما نظر دهند. این به تقویت احساس جامعه کمک می کند و به شما ایده ای در مورد نوع بازدیدکنندگان می دهد که خوانندگان شما بهتر هستند. می‌توانید از افزونه‌هایی استفاده کنید که به شما امکان می‌دهند نظرات را قبل از نمایش آن‌ها تأیید کنید.

فراموش نکنید که از "ادامه مطلب" استفاده کنید. هیچ‌کس نمی‌خواهد صفحه‌ای پر از متن را در صفحه اصلی شما ببیند. در صورت تمایل به بازدیدکنندگان اجازه دهید با کلیک کردن، موارد بیشتری را مشاهده کنند. انجام ندادن این کار می تواند باعث به هم ریختگی ظاهر وبلاگ شود.

حتما تصاویر را در سایت خود قرار دهید. این ضرب المثل که ارزش یک عکس بیش از هزار کلمه است، هنوز هم صادق است. سایت شما بسیار جذاب تر خواهد بود. از متن و برچسب های عنوان جایگزین برای توصیف تصاویر استفاده کنید تا موتورهای جستجو بتوانند به راحتی آنها را درک کنند.

این باعث می‌شود که این تغییرات باعث کاهش هزینه‌های فروش یا پایین نگه داشتن سایت شما شود.

به خاطر داشته باشید که دسته ها و برچسب ها به شما امکان می دهند عبارات سئو را در محتوای خود قرار دهید. احتمالاً این مقاله را با استفاده از نام دسته ها کشف کرده اید.

8)با استفاده از تابع صادرات به طور منظم از سایت وردپرس خود نسخه پشتیبان تهیه کنید:

 

به این فکر کنید که افزونه هایی که دارید باید سازگار باشند. اگر این کار را نکنید، برخی از افزونه ها و ویجت ها ممکن است عملکرد خود را از دست بدهند.

به خاطر داشته باشید که آنچه در سایت خود قرار می دهید به شکلی در اینترنت جاودانه می شود. اگر یک شعار پارانوئید و طولانی درباره سیاست بنویسید، هر کاربر گوگل تا آخر زمان آن را می بیند.

وقتی چند هفته از وردپرس استفاده کردید، خواهید دید که چرا اینقدر محبوب است. با استفاده از تمام توصیه های این مقاله تمام مزایایی را که ممکن است از وردپرس دریافت کنید. قبل از اینکه بدانید یک وبلاگ یا سایت حرفه ای خواهید داشت که به شما اجازه می دهد تا با بازدیدکنندگان خود بیشتر ارتباط برقرار کنید.

برای طراحی یک سایت حرفه ای به ما یعنی تیم حرفه ای طراحی سایت آرتاکد مراجعه کنید 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/PPN2
نظرتان را بنویسید