ویژگی های سررسید اروپایی و وزیری

ویژگی های سررسید اروپایی و وزیری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matinkhanaki

در این مقاله قصد داریم که به تفاوت سررسید اروپایی و وزیری بپردازیم. از آنجایی که انتخاب میان این دو مدل از سررسید تا حدودی سخت است باید حتما اطلاعات در مورد سایز بندی ها و اندازه های این دو مدل را به دقت بررسی کنید چون که فرق سالنامه اروپایی و وزیری در بعضی مواقع سر رسید رقعی 1402 نیز می باشد و بیشتر در بخش اندازه و یا سایز آن است زیرا عناوین این دو محصول بیشتر به قطع سررسید اطلاق می شوند. قطع کتاب به معنی نسبت طول و عرض کتاب یا سررسید است که همین باعث بوجود آمدن قطع های مختلف مانند قطع رقعی و جیبی و پالتویی و غیره شده است که موضوع بحث ما نیستند و به آن ها نمی پردازیم.

تفاوت سررسید اروپایی و وزیری

اکثر سررسید هایی که در بازار مشاهده می کنید از همین مدل یا قطع هستند. همانطور که گفته شد پر استفاده ترین مدل در میان کسانی که قصد دارند برندشان را تبلیغ کنند یا شرکت های چاپ سررسید همین مدل وزیری است. سررسید وزیری سال هاست که در میان مردم شناخته شده و جایگاه تثبیت شده ای دارد. این سررسید در در اندازه هفده در بیست و چهار سانتی متر تولید و عرضه می شود که سایزی مناسب برای کاربرد های مختلف سررسید است و به زبان دیگر ابعادی چشم نواز دارد. با این که در سال های اخیر از میزان استفاده آن با پیدا شدن رقبای جدید کاسته شده است اما هنوز هم می توان آن را به عنوان بهترین قطع برای سررسید ذکر کرد.در پاراگراف بعدی قصد داریم که نگاهی کوتاه به سررسید رقعی بیندازیم چرا که در بالا مقایسه کوچکی به سررسید اروپایی داشت که بررسی آن را تا حدودی الزامی می کند، بنابراین بهتر است که بند بعدی را هم به دقت مطالعه کنید.

تفاوت سررسید اروپایی و وزیری

 

اگر بخواهیم که تفاوت سررسید اروپایی و وزیری را تفسیر کنیم باید گفت که فرق چندانی میان آن ها وجود ندارد و فقط در ابعاد و یا همان نسبت طول به عرض سالنامه هاست. اگر هم فرقی در قسمت طراحی وجود دارد، این موضوع به تقاضای مشتریان باز می گردد و اینطور نیست که طراحی خاصی فقط برای سالنامه وزیری وجود داشته باشد و برای سالنامه اروپایی نه، بلکه هر طرح و رنگی را می توان روی هردوی آن ها اعمال کرد. سررسید اروپایی بهتر است یا وزیری؟ دیدید که پاسخ این سوال بستگی به نیاز و تصمیم شما دارد و نمی شود بطور قطعی و حتمی یکی را بهتر از دیگری دانست.

 

 

ویژگی های سررسید اروپایی

توجه داشته باشید که به یکباره نمی توان به سوال سررسید اروپایی بهتر است یا وزیری؟ پاسخ کاملی پس با شکیبایی این مقاله را تا انتها دنبال کنید. این قطع از سررسید ها چند سالیست که توانسته در میان سایر اندازه های سررسید جایگاه مناسبی در بازار پیدا کند و تا حدود زیادی در جامعه ناشران شناخته شود. بطوری که کمتر کسی را می توان دید که با قطع اروپایی آشنایی نداشته باشد و یا حتی از آن استفاده نکند. اندازه و نسبت طول به عرض این قطع عبارت است از سیزده در بیست و دو سانتی متر است که تا کنون بطرز چشم گیری مورد اسقبال قرار گرفته. این سررسید با صحافی ته دوخت و یک عدد کش روی جلد خیلی زیبا می شود و همچنین از طرح های مختلف این سرسید یعنی سررسید اروپایی می توان به طراحی با جلد ترمو و پلاک نصب شده روی جلد اشاره کرد که به جرعت می شود گفت که یکی از پرفروش ترین مدل ها و طرح های قطع اروپایی است. این سررسید تا حدودی به قطع سررسید رقعی شباهت دارد اما کمی عرض کمتری دارد به همین دلیل ممکن است در قفسه های کتابخانه در ظاهر ناهماهنگ باشد که زیاد هم مهم نیست. تا اینجا توضیحات کاملی درباره سررسید اروپایی داده شد و این یعنی مقداری از پاسخ به سوال سررسید اروپایی بهتر است یا وزیری؟ را دریافت کرده اید بدیهی است که باید ادامه مطلب را نیز مطالعه کنید تا اطلاعاتتان کامل تر شود پس با ما همراه باشید.

 

ویژگی های سررسید رقعی

سال هاست که سررسید های رقعی تولید و در بازار عرضه می شوند ولی کاربرد آن ها در مقایسه با سررسید های وزیری و اروپایی کمتر بوده است. بعضی از مردم معتقدند که قطع رقعی خیلی خوش دست تر و زیباتر از قطع های وزیری و … است و شاید علت آن این باشد که وقتی اندازه سررسید کوچکتر باشد جابجایی آن نیز راحت تر است اما بطبع مقدار متنی که می توان در آن نوشت نیز کاهش می یابد که می شود آن را یک تفاوت و نه یک ایراد دانست. این سررسید ها در ابعاد چهارده و نیم در بیست و دو سانتی متر ساخته می شوند. نوع صحافی چاپ سر رسید یادداشتی هم بسته به سلیقه مشتری و تقاضای بازار متقاوت است. سررسید اروپایی بهتر است یا وزیری؟ تا به این نقطه موارد این سوال را شناختیم و حالا نوبت به مقایسه آن ها می رسد، در ادامه به شما درباره تفاوت های این دو مدل توضیحاتی داده خواهد شد.

 

سخن آخر

در این مقاله به سوال سررسید اروپایی بهتر است یا وزیری؟ جواب نسبتا کاملی داده شد اما به شما پیشنهاد می شود که برای کسب اطلاعات بیشتر به مقالات مرتبط در همین وبسایت و یا وبسیات های دیگر مراجعه کنید. تفاوت سررسید اروپایی و وزیری را مشاهده کردید و به عنوان نکته آخر می توان گفت که در صنعت تبلیغات همه چیز به هوش و ذکاوت شما بر می گردد که چه تصمیمی را در چه زمانی بگیرید که بیشترین بازدهی را داشته به میزانی که انتظار دارید افزایش مشتری را تجربه کنید. مقالات مرتبط با این موضوع هم در اینترنت به وفور یافت می شود بنابراین شما می توانید به مطالعه در این باره ادامه دهید.

 

لینک مرجع https://jopenza.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/z1V5
نظرتان را بنویسید