چگونه لاغر شویم؟

چگونه لاغر شویم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

کرایولیپولیز چیست ؟
روش کرایولیپولیز  از روش های لاغری موضعی است که در آن سلول های چربی به گونه ای سرد می شوند که بدن قادر خواهد بود آن ها را شکسته و دفع نماید. در واقع با استفاده از روش کرایولیپولیز  می توان به شیوه ای کنترل شده و غیرتهاجمی ، رسوبات چربی های ناخواسته را شکست تا بدن کم کم به فرم ایده آل خود نزدیک تر شود.

قرار گرفتن چربی های بدن در دماهای بسیار پایین سبب می شود که بافت های زیرجلدی بدون آسیب به بافت های اطراف ، نابود شوند. کرایولیپولیز به عنوان روشی غیرتهاجمی و جایگزین عمل جراخی لیپوساکشن مورد استفاده قرار می گیرد.

مرتبط بخوانید : بهترین مرکز لیزر تهران – 10 مرکز لیزر در تهران – پاسخ تو

عملکرد کرایو لیپولیز چگونه است ؟
برخی از چربی ها با استفاده از تمرین و رژیم غذایی از بین نمی روند. با استفاده از کرایو لیپولیز می توان سلول های چربی و بافت های چربی زیرجلدی را شناسایی کرد و آن ها را تا دمایی که منجر به مرگشان می شود ، سرد نمود.

در نظر داشته باشید که لیپیدهای موجود در سلول های چربی در دمایی بالاتر از دمای آب موجود در انواع سلول های بدن ، منجمد می شوند و همین موضوع کمک می کند تا حین کرایو لیپولیز به دیگر بافت ها آسیبی وارد نشود.

پس از اتمام درمان با استفاده از کرایولیپولیز ، سلول های چربی اصطلاحا وارد زنجیره مرگ می شوند و به تدریج و طی چند هفته و یا چند ماه توسط سیستم ایمنی بدن دفع می گردند. پس از کرایولیپولیز ضخامت لایه چربی به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند. کم شدن ضخامت چربی در ناحیه های مورد هدف منجر به بهبود ظاهر پهلوها می گردد.

بهترین مراکز کرایولیپولیز در تهران
بسیاری از افراد علاقه مند به انجام کرایو لیپولیز  هستند اما نمی دانند کدام کلینیک خدمات بهتری را به آن ها ارائه می دهد. در ادامه این مقاله از سایت پاسخ تو ، تعدادی از بهترین مراکز کرایولیپولیز در تهران را معرفی کرده ایم که می توانید برای دریافت خدمات لاغری موضعی به آن ها مراجعه کنید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8k3r
نظرتان را بنویسید