هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که علاقمند به شرکت در آزمون مشاوران حقوقی قوه قضاییه 1400 هستند، پیش از ثبت نام می بایست با مراجعه به سایت ثبت نام، هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 را پرداخت کرده و سپس سایر مراحل ثبت نام از جمله تکمیل فرم را انجام دهند.




ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود. متقاضیان شرکت در این رقابت سنگین می بایست زمان ثبت نام به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و پس از دانلود و مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام، اقدام به تکمیل مراحل ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی قوه قضاییه نمایند.

برای شرکت در آزمون مشاوران حقوقی قوه قضاییه افراد می بایست مبلغی را به عنوان هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه هنگام ثبت نام، پرداخت کنند. این هزینه میزان مشخصی دارد و هر ساله به تصویب مرکز وکلای قوه قضاییه می رسد. این هزینه ثبت نام معمولا نسبت به سال گذشته مقدار اندکی افزایش دارد.

هزینه ثبت نام  آزمون وکالت قوه قضاییه 1400، طبق روال سال های گذشته از طریق دفترچه ثبت نام اعلام می شود. در ادامه این مقاله در خصوص هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 و نحوه پرداخت آن صحبت کردیم.



هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400
ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود. داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون را دارند، می بایست هنگام تکمیل فرم ثبت نام خود، سریال اعتباری ثبت نام را از طریق لینک خرید کارت اعتباری این آزمون در موعد مقرر تهیه نمایند.



هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه بستگی به سال شرکت در آزمون دارد چرا که هر ساله با توجه به هزینه برگزاری ازمون برای مجری برگزاری این آن، این مبلغ مقداری افزایش می یابد. هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه سال گذشته 1,500,000 ریال معادل 150 هزار تومان بوده است. پیش بینی می کنیم این هزینه در سال 1400 حدود 10 الی 20 درصد افزایش داشته و مبلغی نزدیک به 200 هزار تومان از داوطلبان دریافت شود.



در حال حاضر با توجه به اینکه هنوز زمان ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 فرا نرسیده و دفترچه راهنمای این آزمون منتشر نشده است، نمی توان هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 را به طور دقیق ذکر کرد. پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام استخدام هیوا باشید تا به محض مشخص شدن این مبلغ، از آن مطلع گردید.







داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون وکالت قوه قضاییه را دارند، می بایست در زمان مقرر ثبت نام، هزینه مربوط به ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه را پرداخت کنند. سال گذشته ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی، اوایل مهرماه بود. به نظر می رسد سال 1400 نیز در همین زمان، ثبت نام آزمون وکالت انجام شود. برای اطلاع از جزئیات ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400  مطالعه مقاله زیر پیشنهاد می گردد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400


نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400
اولین مرحله ثبت نام آزمون وکالت پس از مطالعه دفترچه ثبت نام این آزمون و آماده سازی مدارک لازم برای ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی، پرداخت هزینه ثبت نام این آزمون می باشد.علاقمندان به ثبت نام کافیست در زمان ثبت نام، به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده سریال ثبت نام خود را دریافت نمایند.





مراحل پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 به طور خلاصه


مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org



انتخاب گزینه سایر آزمون های استخدامی از منوی سمت راست



کلیک روی لینک خرید کارت اعتباری



مشخص کردن خرید سریال آزمون کارآموزی وکالت قوه قضاییه



وارد کردن اطلاعات خواسته شده



دریافت شماره سریال ثبت نام



تمامی جزئیات ثبت نام در آزمون وکالت قوه قضاییه، در دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون قرار داده می شود. برای مطالعه تمامی شرایط و ضوابط آزمون مشاوران حقوقی مطالعه متن مقاله توصیه می گردد.

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه









راهنمای تصویری پرداخت هزینه آزمون مشاوران حقوقی قوه قضاییه 1400
با توجه به فرا نرسیدن زمان ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400، در ادامه راهنمای تصویری نحوه پرداخت سال گذشته در این قسمت قرار داده شده است. به طور کلی روش و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 مشابه سال گذشته می باشد بنابراین می توان برای اطلاع از نحوه پرداخت، به روش زیر استناد کرد.



برای پرداخت هزینه مربوط به آزمون وکالت قوه قضاییه ابتدا می بایست در زمان ثبت نام، وارد سایت سنجش شوید. برای ورود به سایت سنجش می توانید از طریق گوگل و سرچ کردن عبارت «سایت سنجش» یا «sanjesh.org» وارد سایت سنجش شوید.







در مرحله بعد، برای ورود به قسمت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه می بایست از منوی سمت راست مطابق تصویر بر روی گزینه سایر آزمون های استخدامی کلیک کنید.







پس از ورود به صفحه ازمون های استخدامی، بر روی لینک ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 کلیک کرده تا وارد صفحه ثبت نام این آزمون شوید.





پس از ورود به صفحه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه، می توانید بر روی گزینه خرید کارت اعتباری در منوی سمت راست تصویر کلیک نمایید.







پس از باز شدن صفحه خرید کارت اعتباری، می بایست داوطلب اطلاعات کارت بانکی عضو شتاب خود را که دارای رمز پویا می باشد، وارد نماید. این اطلاعات شامل شماره کارت بانکی، رمز پویا، تاریخ انقضا و cvv2 می باشد. پس از وارد کردن این اطلاعت و تکمیل فرآیند خرید سريال می توانید سریال اعتباری خود را دریافت نمایید.









این تصاویر مربوط به سال گذشته می باشد، به محض فعال شدن لینک خرید کارت اعتباری آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 این تصاویر بروز رسانی می شود.

بیشتر بخوانید: شرایط شرکت در آزمون وکالت قوه قضاییه







کارشناسان مرکز مشاوره هیوا آماده پاسخگویی به تمامی سوالات و ابهامات شما در خصوص آزمون وکالت قوه قضاییه می باشند. شما می توانید از طریق سیستم مشاوره تلفنی هیوا با کارشناسان مجرب این مرکز مشاوره در ارتباط بوده و از خدمات رایگان مشاوره این موسسه استفاده نموده و سوالات خود در این زمینه را از کارشناسان مجرب این مرکز مشاوره جویا شوید.

در ادامه بخوانید: آزمون وکالت دادگستری



سوالات متداول


1- هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه از چه طریقی پرداخت می شود؟
این هزینه به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش پرداخت می شود که راهنمای تصویری نحوه پرداخت آن در متن مقاله قرار داده شده است.




2- هزینه ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی توسط چه سازمانی تعیین می گردد؟
همانطور که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است، این هزینه هر ساله به تصویب مرکز وکلای قوه قضاییه می رسد.




3- پرداخت هزینه آزمون وکالت قوه قضاییه در چه زمانی امکان پذیر می باشد؟
این هزینه، همزمان با ثبت نام آزمون مشاوران حقوقی امکان پذیر می باشد البته توضیحات تکمیلی در متن مقاله ارائه شده است.

منبع : هزینه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/6PNQ
نظرتان را بنویسید