چگونه به یک وکیل موفق دست پیدا کنیم

چگونه به یک وکیل موفق دست پیدا کنیم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

در بین کشورهای تراز اول دنیا که سیاست مهاجرپذیری دارند ، کانادا یکی از بهترین گزینه هاست و هر ساله تعداد زیادی از ایران و سایر کشورها به قصد تحصیل ، اشتغال و …. به شهر تورنتو کانادا مهاجرت می کنند. برای داشتن یک مهاجرت بدون مشکل و دردسر قطعا به یک وکیل ایرانی مهاجرت نیاز خواهید داشت تا جلوتر از شما کارهای مربوط به امور اداری و درخواستهای رسمی را انجام دهد . وکیل ایرانی مهاجرت با اطلاع داشتن از قوانین و شرایط گرفتن اقامت در کانادا و تجربه انجام این امور ، شما را راهنمایی خواهد کرد و با بررسی شرایط فردی و شخصی شما ، بهترین و سریع ترین روش های ورود به این کشور را به شما پیشنهاد میدهد.

مرتبط بخوانید : وکیل ایرانی در لندن ، بهترین وکیل تهران – وکیل ایرانی در سوئد – وکیل ایرانی در هلند

توجه داشته باشید که وکیل مهاجرت با مشاور مهاجرت کاملا متفاوت هستند و بیشتر افراد تفاوتی میان این دو قائل نیستند. یک وکیل مهاجرت به کانادا در رشته حقوق تحصیل کرده است به قوانین کلی کانادا نیز آشناست، در حالی که مشاور بعد از گذراندن یک دوره و کسب شرایط لازم ، مدرک مشاوره مهاجرتی خود را از انجمن نظارتی مشاوران مهاجرت به کانادا (ICCRC) دریافت کرده است.

همچنین وکیل مهاجرت به دلیل تحصیل در رشته حقوق و مدرک وکالت ، امکان دفاع از پرونده موکل خود را در دادگاه های کانادا دارد ولی مشاور به دلیل نداشتن تحصیلات در رشته حقوق ، مجاز به این کار نیست ضمن اینکه حق الزحمه وکیل بیشتر از مشاور است.

بهترین وکیل مهاجرت به کانادا کیست ؟
بهترین وکیل ایرانی در تورنتو وکیلی است که از تمام قوانین کشور کانادا آگاهی کامل دارد و به خوبی می تواند مهاجران را راهنمایی کند. همچنین وکیل با توجه به تجربه ای که در طول سال ها به دست آورده است ، از ترفند هایی استفاده می کند که شانس ریجکت شدن پرونده متقاضیان را کم کند. بهترین وکیل ایرانی در تورنتو باید مدارک تحصیلی کاملی داشته باشد و با تجربه و تخصصی که دارد ، بتواند با کمترین هزینه و کمترین زمان شانس قبولی پرونده موکل خود را افزایش دهد.

یکی از مهم ترین راه های شناسایی وکیل معتبر در کانادا ، بررسی شماره مدرک ثبت شده او در انجمن نظارتی مشاوران مهاجرت به کانادا (ICCRC) است. همچنین حتما از وکیل خود بپرسید که دارای چند سال سابقه فعالیت در زمینه مهاجرت به کانادا می باشد زیرا اگر به اندازه کافی در این کار تجربه نداشته باشد ، نمی‌ تواند احتمالات را به خوبی پیش‌ بینی کند و شما را در همان اقدام اول به نتیجه برساند البته مد نظر داشته باشید که برای قطعی شدن ویزای شما عوامل مختلفی دخیل هستند و رجکت شدن ویزا دلیل قطعی برای ناکارآمدی وکیل شما نیست و عوامل مختلفی از جمله شرایط شما و امتیاز کسب شده در این رجکتی موثر هستند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vWq8
نظرتان را بنویسید