نتایج ازمون استخدامی اموزش و پرورش

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 با توجه به دو مرحله ای بودن آزمون ، در دو مرحله نتایج اولیه و نتایج نهایی ( مصاحبه ) و به صورت همزمان با سایر دستگاه های اجرایی اعلام می شود . مشاهده و اطلاع از اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش پرورش به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش امکان پذیر است . 



پس از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش داوطلبانی که در روز آزمون حضور یافته و درصدد پاسخگویی به سوالات برآمدند و یا داوطلبانی که در جلسه مصاحبه علمی ، تحصصی و ... حاضر شده اند به مرحله اعلام نتایج نزدیک می شوند .

آزمون آموزش و پرورش شامل دو مرحله آزمون کتبی و آزمون شفاهی یا همان مصاحبه حضوری است که پذیرفته شدگان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش پرورش در مرحله اول به صورت چند برابر ظرفیت دعوت به مرحله دوم آزمون و مصاحبه می شوند و داوطلبانی که موفق به کسب قبولی در مرحله مصاحبه شوند باید خود را برای مراحل بعدی که شامل معاینات پزشکی و حضور در کلاس های دوره آموزشی است ، آماده نمایند .

بنابراین اطلاع به موقع از نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش برای انجام سایر مراحل حائز اهمیت است . از این رو در ادامه این مقاله زمان ، نحوه و لینک اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 را توضیح داده ایم .



زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99
 نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش هر ساله معمولا مدتی پس از برگزاری این آزمون از سوی سازمان سنجش اعلام می شود . در طی سال های اخیر معمولا حدودا یک ماه پس از روز امتحان کتبی کارنامه اولیه داوطلبان این آزمون منتشر شده است و لذا پیش بینی می شود همین رویه برای آزمون استخدامی سال 99 نیز ادامه داشته باشد .



 آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 99 در تاریخ 11 و 12 دی ماه بوده که با اعلام سخنگوی سازمان سنجش نتایج اولیه آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش سال 99 در بازه زمانی دهه اول بهمن ماه سال جاری از طریق سازمان سنجش اعلام شود .





نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 دهه اول بهمن ماه اعلام خواهد شد



 هم چنین داوطلبانی که اسامی آنها جزو لیست معرفی شدگان چند برابر ظرفیت بوده و در جلسه مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 شرکت کرده اند می توانند مدتی پس از اتمام مرحله مصاحبه این ازمون نتایج خود را از طریق سازمان سنجش و یا آموزش و پرورش دریافت کنند .



 با توجه به رویه اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال گذشته که در بازه نیمه اول اسفند اعلام شده است ، پیش بینی می شود که نتایج  نهایی استخدام نیرو های آموزش و پرورش سال 99 نیز در بازه زمانی اسفند ماه سال جاری مشخص شده و به داوطلبان اطلاع رسانی شود .





نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 حدودا اسفند ماه اعلام خواهد شد



 به محض مشخص شدن زمان دقیق  اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

حتما بخوانید: زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش





نحوه اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99
 بر اساس تجربه سال های گذشته و همچنین با توجه به نحوه ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 انتظار می رود و به احتمال زیاد نتایج به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش اعلام شود . داوطلبان برای مشاهده نتایج خود به اطلاعاتی ثبت نامی نظیر شماره پرونده و اطلاعات فردی - شناسنامه ای مانند شماره شناسنامه احتیاج دارند که نحوه مشاهده نتایج به مطابق مراحل زیر است :



1 - در گام اول آدرس " sanjesh.org " ( پیکان شماره 1 ) و یا عنوان " سنجش " ( پیکان شماره 2 ) را در قسمت مرورگر سیستم خود تایپ کرده و گزینه " google search " ( پیکان شماره 3 ) را کلیک و یا دکمه " enter " صفحه کلید ( کیبورد ) خود را فشار دهید .







2 - از بین نتایج نمایش داده شده بر روی صفحه مانیتور ، اولین گزینه با عنوان  " سازمان سنجش آموزش کشور " را مطابق تصویر زیر انتخاب نمایید .







 3 - پس از ورود به سایت سازمان سنجش از قسمت منوی رنگی بالای صفحه سمت راست گزینه " استخدامی متمرکز دستگاه اجرایی " را انتخاب کنید . 







4 - با کلیک بر روی گزینه " اعلام نتایج آزمون استخدامی متمکز دستگاه های اجرایی سال 1398 " وارد سامانه اعلام نتایج می شوید .







5 - در سامانه اعلام نتایج 2 روش برای مشاهده کارنامه ارائه شده است :

روش اول : با عنوان " جستجوی نتیجه با شماره پرونده " است که با وارد کردن شماره پرونده و شماره شناسنامه می توانید نتایج خود را ببینید .
روش دوم : با عنوان " جستجوی نتیجه با اطلاعات فردی و شماره داوطلبی " است که با وارد کردن نام و نام خانوادگی و شماره شناسنامه می توانید نتایج خود را ببینید .

در هر دو روش ، کادری با عنوان " عبارت امنیتی " قرار دارد که عدد سه رقمی نمایش داده شده در پایین تصویر را باید عیناً در این کادر وارد کنید و در نهایت روی کلید مشاهده نتایج کلیک کنید  .



 



    

به محض اعلام شدن نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 ، لینک مشاهده نتایج این آزمون در این مقاله نیز فعال خواهد شد .



بیشتر بخوانید: نحوه ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش​










نحوه اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99
 نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال گذشته از طریق سامانه همگام آموزش پرورش نیز اعلام شده است . در صورت اعلام شدن نتایج آزمون سال 99 از طریق این سایت ، داوطلبان برای اطلاع از نتیجه نهایی خود باید وارد سایت همگام به آدرس medu.ir/azmoon-estekhdami/login.php شوند و با وارد کردن اطلاعات خود نتایج نهایی خود را مشاهده کنند .







    

به محض اعلام شدن نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 ، لینک مشاهده نتایج این آزمون در این مقاله نیز فعال خواهد شد .



در ادامه بخوانید: زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی








اگر پس از مطالعه مقاله اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 99 سوالی در این خصوص دارید پاسخ آن را از کارشناسان مرکز مشاوره هیوا جویا شوید . هم چنین برای اطلاع از آخرین اخبار آزمون استخدامی 99 عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا باشید .






سوالات متداول


1- نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش چه زمانی اعلام می شود ؟
نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش معمولا مدتی پس از برگزاری آزمون اعلام می شود که زمان دقیق پس از انتشار اطلاعیه سازمان سنجش در این مقاله عنوان خواهد شد .




2- نتایج ازمون استخدام اموزش پرورش به چه صورت اعلام می شود ؟
نتایج ازمون استخدام اموزش پرورش به صورت اینترنتی اعلام می شود که در این مقاله به شرح مراحل مشاهده نتایج پرداخته ایم .




3-  برای اطلاع از نتایج آزمون استخدامی آموزش پرورش به چه مدارک و اطلاعاتی نیاز است ؟
برای مشاهده نتایج آزمون آموزش و پرورش سال به اطلاعاتی همچون اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی احتیاج دارید که در بخشی از این مقاله به توضیح این موضوع پرداخته ایم .

منبع : نتایج ازمون استخدامی اموزش و پرورش
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/9owJ
نظرتان را بنویسید