راهنمای خرید چرخ خیاطی جک

راهنمای خرید چرخ خیاطی جک
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mohamadali1212

رید چرخ خیاطی جک

در کارگاه‌ های خیاطی و تولیدی‌ های لباس چرخ خیاطی رکن اصلی کار محسوب می ‌شود و مهم‌ ترین ابزاری است که طراحان و خیاطان با تکیه بر کارایی آن می ‌توانند به دوخت پارچه ‌های مختلف بپردازند. بنابراین انتخاب چرخ خیاطی مناسب از کلیدی ‌ترین و برجسته ‌ترین نکاتی است که باید برای افزایش بازده و راندمان کار به آن توجه نمود. چرخ های خیاطی‌ که برای دوخت حجم بالای لباس ‌ها در تولیدی ‌های بزرگ مورد استفاده قرار می ‌گیرند، باید توان و ظرفیت کافی برای کار مداوم و پیوسته را داشته باشند و مستهلک نشوند. برند جک از بهترین و معتبرترن برندهای ساخت چرخ خیاطی است که خیال دوزندگان را از بابت در اختیار داشتن ابزاری باکیفیت و مطمئن آسوده می ‌کند.

راهنمای خرید چرخ خیاطی جک

راهنمای خرید چرخ خیاطی جک

 

انواع چرخ خیاطی جک

  • چرخ خیاطی راسته دوز
  • چرخ خیاطی میان دوز

از این دو نوع چرخ برای کاربردهای مختلف استفاده می ‌کنند که کارایی هر یک از آن ‌ها در کنار هم برای تکمیل یک لباس به شکل اصولی ضرورت دارد. این نوع چرخ‌ های خیاطی هم به صورت مکانیکی و هم در نوع پیشرفته و کامپیوتری در دسترس است و نوع کامپیوتری آن به سبب تکیه بر فناوری‌ های مدرن و پیشرفته دارای کارکردی مناسب و پربازده است. از این نوع چرخ ‌های خیاطی می ‌توان برای دوخت انواع پارچه‌ ها و لباس ‌ها مانند شلوارهای پارچه ‌ای، جین، کتان و پیراهن ‌های مختلف بهره گرفت.

مزیت ‌های چرخ خیاطی جک

  • این چرخ خیاطی ‌ها دارای استحکام و ایمنی بالا هستند که علاوه بر افزایش عمر مفید دستگاه به ارتقای سطح کیفی کار کمک می ‌کند.
  • این سیستم دارای قابلیت هر دو دوخت معمولی و ظریف در کنار هم است که کارایی قسمت دوخت را تکمیل می ‌کنند.
  • این چرخ خیاطی مجهز به سیستم هایی مانند تنظیم میزان سرعت، نخ قطع کن، تنظیم نخ و سر قائمی‌ زن اتوماتیک است.
  • چرخ خیاطی جک دارای سیستم پایه بلندکن اتوماتیک است که در تسهیل کار خیاطی با این دستگاه کمک‌ کننده است.
  • یک بسته سوزن، قیچی مخصوص سرنخ ‌زن، پیچ گوشتی، آنتن ویژه، روغن یکی لیتری، میز پایه خیاطی فابریک دستگاه و دفترچه راهنما در کنار چرخ خیاطی به عنوان پکیجی کاربردی و مناسب در اختیار خریداران قرار می ‌گیرد.
  • پس از خرید این چرخ خیاطی ضمانت ‌نامه معتبر 24 ماهه در اختیار مشتریان قرار می ‌گیرد تا از خرید ابزاری مطمئن و باکیفیت اطمینان حاصل نمایند.

علاوه بر موارد عنوان شده، چرخ خیاطی جک دارای طراحی مدرن و زیبا بوده و به سبب تکنولوژی منحصر به فردی که برای ساخت آن به کار گرفته شده می ‌تواند کاربری آسانی برای مصرف‌ کنندگان داشته باشد و فرصت را برای آموزش سریع و کاربردی فراهم نماید.

همچنین بهره‌ مندی از مطالب مفیدی که در دفترچه راهنمای ضمیمه این دستگاه وجود دارد نیز کمک شایانی به افراد مبتدی در جهت یادگیری کار با دستگاه خواهد کرد. این چرخ‌ های خیاطی علاوه بر سهولت کاربری دارای نگهداری ساده هستند و سرویس و تعمیر آن ‌ها نیز با صرف کمترین هزینه و انرژی امکان‌ پذیر است. از جذاب ‌ترین آپشن ‌هایی که با هدف تسهیل کاربری برای این چرخ خیاطی‌ ها در نظر گرفته شده می ‌توان به راهنمای گویای این دستگاه‌ ها اشاره نمود که سیستم را به چرخ خیاطی سخن ‌گو تبدیل می‌کند.

همچنین سیستم های به کارگرفته شده در چرخ خیاطی جک این امکان را فراهم می ‌کند که با فشردن کلیدهای مخصوص، سیستم طرز کارکرد بخش خاصی از دستگاه را برای کاربر توضیح دهد و این موضوع انگیزه بیشتری در افراد مبتدی و کم‌تجربه ایجاد می‌ کند که به یادگیری سریع کار با این دستگاه بپردازند.

چرخ‌ های خیاطی جک بسته به نوع سفارش کاربران از قیمت‌ های متفاوتی برخوردار هستند و باید مد نظر داشت که این سیستم‌ ها با توجه به فناوری پیشرفته و بازده کار بالا به نگهداری بیشتری نیاز دارند و در هنگام استفاده از آن‌ ها باید توصیه‌‌های مراقبتی به طور کامل انجام شود.

چرخ خیاطی جک

چرخ خیاطی جک

 

چرخ خیاطی راسته دوز جک

طراحی و ساخت، آلیاژ مورد استفاده و موتور پرقدرت به کار برده شده در این نوع از چرخ‌ های خیاطی باعث شده این سیستم‌ ها به یکی از بهترین و باکیفیت ‌ترین گزینه‌ها برای خیاطان و دوزندگان تبدیل شوند. ایمنی بالا، کارکرد بهینه، طراحی ویژه و راندمان بالا در کنار گارانتی یک ساله سبب شده این چرخ های خیاطی از قیمت ‌های متفاوتی برخوردار باشند.
تعویض سوزن و استفاده از تکنیک دلخواه امکان این را مهیا می ‌کند که دوخت‌های ظریف تا متوسط را به وسیله این نوع از چرخ‌ های خیاطی بر روی لباس اعمال نمایید و از نتیجه کار نهایت رضایت را کسب کنید. مقاومت و توان بالای این دستگاه باعث شده طراحان و دوزندگان از این سیستم در بازه زمانی مشخص به شکل مداوم استفاده کنند و در کارگاه‌ های تولیدی و خیاطی‌ ها با تکیه بر توان این دستگاه‌ ها به دوختن لباس‌ ها به شیوه مورد نظر بپردازند.

چرخ خیاطی میان دوز جک

این چرخ‌ های خیاطی از دیگر نمونه‌های چرخ خیاطی مارک جک هستند که در انواع مختلف بسته به سازوکار و اجزای سازنده دسته ‌بندی می ‌شوند؛ انواع چرخ‌ های خیاطی میان دوز با توجه به نوع عملکرد و قطعات سازنده شامل موارد زیر است:

  • چرخ خیاطی میان دوز خودکار
  • چرخ خیاطی میان دوز موتور سر خود
  • چرخ خیاطی میان دوز بازویی
  • چرخ خیاطی میان دوز تیغ راست (برای دوختن کش مخصوص شورت)
  • چرخ خیاطی میان دوز تیغ چپ (برای دوختن قسمت ‌های پایینی دامن)
لینک مرجع https://tikmish.ir/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/2Y6z
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر