معرفی محصول ورق گیر و انواع مختلف آن

معرفی محصول ورق گیر و انواع مختلف آن
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
vahid kamali

ورق گیر در واقع نوعی گیره است که به عنوان قلاب زنجیره ای برای بلند کردن ورق ها و صفحات فلزی استفاده می شود. ورق گیرها در دو نوع اصلی شامل ورق گیر عمودی و ورق گیر افقی (بازوگیر) و در اندازه های مختلف به صورت تکی و جفتی و به صورت بازوهای کامل تولید می شوند. برای خرید ورق گیر مدریت به وبسایت این شرکت مراجعه نموده و خرید خود را انجام دهید.

ورق گیرهای صفحه عمودی یا عمودی از یک رشته تشکیل شده است که از یک حلقه زنجیر در بالا، یک رشته زنجیره ای فولادی و یک فک نگهدارنده قوی تشکیل شده است، در حالی که نگهدارنده های صفحه افقی یا جانبی تنها دو شاخه دارند، یعنی شامل دو شاخک متصل به دو سیم هستند.

 زنجیره های فولادی در جایی تولید می شوند که این نخ ها به حلقه زنجیر در بالا می رسند. ورق گیر از 0.8 تن یا 800 کیلوگرم تا 17 تن تولید می شود.

ورق گیر بغل گیر زنجیری

 

بغل گیر ها در واقع نوعی ورق گیر هستند که به صورت دوتایی و زنجیره ای استفاده می شوند. بر خلاف ورقگیر های عمودی که به صورت تکی استفاده می شوند، به دلیل حالت افقی ورق که از دو طرف با دو فک بسته می شود، ایمنی بالابری بالاتری دارند و هر صفحه روی ورق دارای تکیه گاه از دو طرف تا زیر بغل می باشد. 

 سایزهای 1 تا 5 تنی دسته های افقی آنها از جنس استیل باکیفیت هستند که هر کدام به یک سری زنجیر استیل متصل شده و به صورت دوتایی یا چهارتایی استفاده می شوند. 

فک زنجیر صفحه از دو قسمت فولادی تشکیل شده است که به صورت قفل کار می کنند و افزایش وزن صفحه باعث افزایش افت فشار بین دو قسمت فولادی صفحه نیز می شود. بازرگانی ویکی لیفت وارد کننده و عرضه کننده انواع ابزار بالابر، بشکه شکار و برگ گیر در ایران می باشد.

ویژگی های ورق گیر مدریت

 

  • گیره ها سبک، محکم و دارای دندانه های فولادی سخت شده هستند.
    گیره ها دارای قفل ایمن و کنترل از راه دور هستند
    گیره ها می توانند انواع تیرهای بلند عمودی و افقی را حمل کنند و 90 درجه بچرخند.
    قلاب ها برای حمل انواع کابل های مسی، آلومینیومی و لخت با طول ها و ضخامت های مختلف می باشد.
  •  

خرید ورق گیر مدریت

 

شرکت مدریت با سالها سابقه درخشان در عرصه فروش ورق گیر به مشتریان خود آماده خدمت رسانی به سراسر کشور در این حوزه می باشد.شما با سفارش ورق گیر های مدریت می توانید براحتی و بدون مشکل ورقه های فولادی را جابجا نمایید.


.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Zky2
نظرتان را بنویسید