ویرایش اطلاعات کنکور

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
در زمان ثبت نام ممکن است متقاضیان ثبت نام کنکور 1400​ به دلایل مختلفی همچون بی دقتی و یا عدم دانش کافی اطلاعات ثبت نام سراسری را اشتباه وارد کرده و پس از پایان مراحل ثبت نام و دریافت شماره پیگیری متوجه آن شوند . از این رو سازمان سنجش قابلیتی را تحت عنوان ویرایش ثبت نام در اختیار داوطلبان قرار می دهد تا بتوانند مجددا اطلاعات خود را تصحیح نمایند .




یکی از مشکلاتی که هر ساله ، برای تعدادی از داوطلبان کنکور سراسری به وجود می آید ، اشتباه وارد کردن یک یا چند قسمت از اطلاعات ثبت نامی می باشد که با توجه به شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری 1400 ، هر زمان مشخص شود كه داوطلب واجد يكی از شرايط و ضوابط عمومی ، اختصاصی مندرج در دفترچه ثبت نام نیست ، در هر مرحله ای که باشد ، از آزمون محروم خواهد شد .

در نتیجه سازمان سنجش برای رفع مشکل این دسته از داوطلبان امکانی فراهم کرده که بر اساس آن متقاضیان می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1400 اقدام نمایند . امسال نیز احتمالا این امکان در اختیار متقاضیان کنکور 1400 قرار می گیرد تا بتوانند اطلاعات خود را تصحیح نمایند . در ادامه جزئیات مربوط به نحوه و تاریخ ویرایش ثبت نام کنکور 1400 را شرح می دهیم .



زمان ویرایش ثبت نام کنکور سراسری 1400
هر سال سازمان سنجش به منظور مساعدت با داوطلبان ، امکان ویرایش اطلاعات درج شده در فرم ثبت نام را در اختیار متقاضیان قرار می دهد . ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1400  نیز مانند هر سال در سه تاریخ مختلف انجام می شود که در جدول زیر به آن پرداخته ایم .



زمان های ویرایش ثبت نام کنکور 1400
 زمان ثبت نام کنکور سراسری 1400 همزمان با آغاز ثبت نام کنکور سراسری 1400 ، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی برای تمامی داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام کرده اند وجود خواهد داشت بنابراین داوطلب هر زمان متوجه اشتباهی در فرم ثبت نام شود به راحتی می تواند در همان بازه زمانی نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نماید 
 تمدید مهلت و 

فرصت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 1400 به دلیل آمار بالای علاقه مندان به ثبت نام کنکور ، معمولا بازه زمانی دیگری برای ثبت نام جاماندگان در نظر گرفته می شود . امسال نیز احتمالا طبق روال سالیان گذشته شاهد اعلام تمدید مهلت ثبت نام و مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری خواهیم بود . در این بازه های زمانی امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری نیز برای داوطلبانی که قبلا اقدام به ثبت نام کرده اند ، وجود خواهد داشت 
زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400  آخرین مهلتی که به ویرایش ثبت نام داوطلبان کنکور سراسری اختصاص می یابد ، تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری می باشد


حتما بخوانید: زمان ثبت نام کنکور سراسری






نحوه ویرایش اطلاعات در زمان ثبت نام کنکور سراسری 1400
سازمان سنجش در بازه های زمانی مختلف ثبت نام که شامل زمان ثبت نام ، تمدیدمهلت ثبت نام و مهلت مجدد ثبت نام است امکان ویرایش کلیه اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری 1400 را از جمله اطلاعات فردی ، تحصیلی ، کد سوابق تحصیلی پایه دوازدهم ، دیپلم و پیش دانشگاهی ، عکس داوطلب ، سهمیه و... فراهم می کند .

داوطلبان به منظور ویرایش اطلاعات خود می بایست در بازه های زمانی مذکور به سایت ثبت نام کنکور سراسری 1400 به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و با کلیک بر روی لینک ویرایش ثبت نام نسبت به تصحیح اطلاعات خود اقدام نمایند .

 نحوه ویرایش ثبت نام کنکور سراسری 1400

در صورتی که داوطلب قبل از اتمام تاریخ ثبت نام کنکور سراسری 1400 متوجه اشتباه یا نقصی در اطلاعات ثبت نامی خود شود کافی است با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی  sanjesh.org نسبت به اصلاح این موارد اقدام نماید .

بدین منظور باید روی لینک ثبت نام کنکور سراسری 1400 کلیک کرده و مطابق تصویر زیر در صفحه باز شده گزینه ویرایش اطلاعات ثبت نامی را انتخاب نماید و گزینه تایید و ادامه را انتخاب نمایند .






داوطلبان به منظور ورود به فرم ویرایش ثبت نام اینترنتی کنکور 1400 می بایست در ابتدا نظام تحصیلی خود را مطابق تصویر زیر مشخص نمایند و سپس با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود ( شماره پرونده - کد پیگیری ثبت نام ) نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود بپردازند .








بیشتر بخوانید: راهنمای ثبت نام کنکور سراسری










نحوه ویرایش اطلاعات در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400
مندرجات کارت ورود به جلسه کنکور سراسری شامل اطلاعات فردی ، شماره داوطلب ، شماره پرونده ، گروه آزمایشی امتحانی ، معدل مقطع کتبی دیپلم ، نوع نظام آموزشی ، سهمیه و زمان و مکان برگزاری آزمون و... می باشد . داوطلبان موظفند این اطلاعات را به دقت بررسی کرده و در صورت وجود مغایرت برای اصلاح و رفع آن اقدام نمایند .

هر چند بیش تر این اطلاعات به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش قابل ویرایش می باشد اما در خصوص برخی بندهای مندرج در کارت آزمون ، مراجعه به باجه رفع نقص تنها راه حل می باشد . این اطلاعات شامل مغایرت در  جنس ، دين ، زبان خارجی امتحانی ، معلوليت ، نظام آموزشی ، سهمیه بهيار ، معلولیت ، اشکالاتی در عکس و شماره داوطلبی می باشد .

در صورت وجود اختلاف در این موارد داوطلب می بایست به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کرده و نسبت به رفع آن اقدام نماید .


برای اطلاع از آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری 1400 مقاله زیر را مطالعه کنید .

بیشتر بخوانید: آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری









در صورتی که در تاریخ های اعلام شده موفق به تصحیح اطلاعات ثبت نامی خود نشدید می توانید با ارسال درخواست به سازمان سنجش ، کارشناسان این سازمان را از وجود مغایرت در اطلاعات خود مطلع سازید . بدین منظور می توانید مقاله نحوه ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش را مطالعه کنید .



در نظر داشته باشید کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی هیوا آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان در خصوص نحوه ویرایش ثبت نام کنکور 1400 بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تجربیات خود را در اختیار آن ها قرار می دهند .

در ادامه بخوانید: نحوه ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش




سوالات متداول


1- در زمان ثبت نام ، چه اطلاعاتی قابل ویرایش است ؟
کلیه اطلاعات مندرج در فرم اینترنتی از جمله فردی ، تحصیلی ، کد سوابق تحصیلی ، عکس داوطلب ، سهمیه و...  قابل ویرایش است که توضیحات تکمیلی در متن مقاله ارائه شده است .




2- ویرایش اطلاعات در زمان ثبت نام کنکور به چه صورت انجام می شود ؟
 ویرایش از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود و شما می توانید با اطلاعات ثبت نامی وارد پورتال خود شوید و نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایید البته برای مشاهده راهنمای تصویری می توانید به مقاله مراجعه کنید  .




3- برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور سراسری به چه اطلاعاتی نیاز است ؟
 شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام که البته در این مقاله راهنمای تصویری نحوه ویرایش ثبت نام کنکور سراسری ارائه شده است .

منبع : ویرایش اطلاعات کنکور
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0JgV
نظرتان را بنویسید