ثبت نام آزمون دبیرستان البرز

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
ثبت نام آزمون ورودی ماندگار البرز به صورت اینترنتی است که داوطلبان ابتدا باید به سایت آموزش و پرورش استان تهران به نشانی azmoon.tehranedu.ir مراجعه نموده و با دریافت دفترچه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز از شرایط و ضوابط مندرج در آن آگاه شوند .




دبیرستان ماندگار البرز که پیش تر ، کالج آمریکایی ها نام داشت یکی از معتبر و قدیمی ترین دبیرستان های شهر تهران با سوابق درخشان علمی ، آموزشی ، فرهنگی و تربیتی است که در شمال غربی چهار راه کالج در خیابان انقلاب اسلامی قرار دارد .

تا سال گذشته ، هر ساله ثبت نام آزمون دبیرستان البرز برای ورود داوطلبان به دبیرستان دوره اول متوسطه ( پایه هفتم ) و دبیرستان دوره دوم متوسطه ( پایه دهم ) برگزار می گشت اما در سال تحصیلی گذشته این آزمون فقط برای پایه دهم برگزار شد لذا امسال نیز به روال سال گذشته برگزار خواهد شد . هدف از نگارش این مقاله ، ارائه توضیحاتی در خصوص زمان ، نحوه ، شرایط ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401 ​، زمان برگزاری و اعلام نتایج این آزمون می باشد .



زمان ، سایت و نحوه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401​
داوطلبان برای تکمیل روند ثبت نام در این آزمون ابتدا باید وارد سایت آموزش پرورش استان تهران به نشانی Azmoon.tehranedu.ir شوند و ضمن پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی ، رمز ورود به سامانه اینترنتی خود را دریافت نموده و در مراحل بعدی ثبت نام ، اطلاعات شخصی و تصویر داوطلبی خود را در فرم ثبت نام بارگزاری کنند .







طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش کشور ثبت نام دبیرستان های ماندگار البرز 1400 - 1401​ از 16 فروردین ماه 1400 آغاز شده و تا 31 همین ماه ادامه خواهد داشت.





بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز





شرایط ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401​
از جمله شرایط ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز پایه دهم 1400 - 1401 داشتن تابعیت ایرانی است . اشتغال به تحصیل در پایه نهم 99 - 1400 و همچنین کسب حداقل معدل 18 در امتحانات نوبت اول پایه نهم نیز از دیگر شرایط ثبت نام در این آزمون می باشد .

دانش آموزان پایه نهم دبیرستان ماندگار البرز جهت ثبت نام در پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز باید در آزمون ورودی پایه دهم شرکت کنند و به شرط کسب حداقل 80 درصد از نمره تراز شده آزمون آخرین نفر پذیرفته شده ، مجاز به ثبت نام در پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز خواهند بود .

ضمنا 10 درصد ظرفیت پذیرش در دبیرستان ماندگار البرز به دانش آموزان شاهد تعلق می گیرد ، به این صورت که دانش آموز شاهد باید 80 درصد از نمره تراز شده آزمون آخرین نفر پذیرفته شده در دبیرستان ماندگار را کسب کند .

همچنین 10 درصد ظرفیت پذیرش در دبیرستان ماندگار البرز به فرزندان همکاران فرهنگی به شرط کسب 90 درصد از نمره تراز شده آزمون آخرین نفر پذیرفته شده در دبیرستان ماندگار تعلق می گیرد.



توجه داشته باشید که شرایط ذکر شده در این بخش بر اساس موارد ذکر شده در دفترچه ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401 و آخرین مصوبات آموزش و پرورش ارائه شده است. در صورت اعلام شرایط جدید تر موارد بالا به روز رسانی شده و در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد.



بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز









زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401​
زمان برگزاری آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401 در تاریخ 20 خرداد ماه اعلام شده است. داوطلبان شرکت در این آزمون می بایست پنج روز قبل از برگزاری طریق سایت آموزش و پرورش استان تهران به نشانی azmoon.tehranedu.ir پس از وارد کردن کد ملی خود ، اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنند . شرکت در آزمون مستلزم به همراه داشتن کارت ورود به جلسه دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401​ می باشد .







طبق آخرین اطلاعیه صادر شده از طرف وزارت آموزش و پرورش زمان برگزاری آزمون دبیرستان های ماندگار البرز 1400 - 1401​​ از 20 خرداد ماه 1400 اعلام شده است.



نتایج آزمون احتمالا 3 تا 6 هفته پس از برگزاری آزمون از طریق سایت مذکور به صورت اینترنتی اعلام خواهد شد و برای تمامی داوطلبان کارنامه آزمون صادر خواهد شد . لازم به ذکر است متقاضیان ثبت نام در پایه دهم باید رشته مورد نظر خود را در زمان ثبت نام انتخاب نمایند و در صورت پذیرفته شدن در آزمون می بایست در همان رشته تحصیل کنند و مجاز به تغییر رشته نخواهند بود .



در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز







دانش آموزان و والدین گرامی آن ها می توانند کلیه سوالات خود در خصوص نحوه و زمان ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401 را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بپرسند ، همچنین می توانید کلیه مراحل ثبت نام خود را به مشاوران هیوا بسپارید . برای این کار می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید .برای کسب اطلاعات جدید در صفحه اینستاگرام مدارس هیوا و همچین کانال تلگرام مدارس اطلاع رسانی می شود .




سوالات متداول


1-  دانش آموزان جهت ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز به چه سایتی باید مراجعه کنند ؟
 متقاضیان ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز باید به سایت آموزش و پرورش استان تهران مراجعه نمایند .




2-  دفترچه ثبت نام آزمون ورودی ماندگار البرز چه زمانی منتشر می شود ؟
 دفترچه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز منتشر شده است ، جزئیات مربوط به دسترسی به دفترچه در این مقاله اطلاع رسانی شده است.




3-  ثبت نام آزمون ورودی پایه دهم دبیرستان ماندگار البرز در چه سایتی انجام می شود ؟
 داوطلبان برای ثبت نام در آزمون دبیرستان ماندگار البرز باید به سایت آموزش و پرورش استان تهران مراجعه نمایند .

منبع : ثبت نام آزمون دبیرستان البرز
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/A0Zj
نظرتان را بنویسید