امنیت در وب

امنیت در وب
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
CALLMEELIK
امنیت وب در درجه اول مربوط به افراد، فرآیندها و فناوری هایی است که در کنار هم کار می کنند تا طیف گسترده ای از تهدیدها، آسیب پذیری ها را کاهش داده و شامل بازدارندگی، تعامل بین المللی، انعطاف پذیری و سیاست های بازیابی و فعالیت ها می شوند. در عین حال عملیات شبکه های رایانه ای، تضمین اطلاعات، قانون اجرا و غیره را نیز پوشش می دهد.
امنیت در وب محافظت از سیستم های متصل به اینترنت از جمله سخت افزار، نرم افزار و داده ها در مقابل حملات سایبری است که از دو کلمه امنیت و وب تشکیل شده است: وب به تکنولوژی شامل سیستم ها، شبکه ها، برنامه ها و دیتا بر می گردد و در حالی که امنیت شامل امنیت سیستم، امنیت شبکه و امنیت اپلیکیشن و اطلاعات می شود.
همچنین می توان امنیت وب را مجموعه ای از قوانین و رویه های طراحی شده برای محافظت از منابع کامپیوتری و اطلاعات آنلاین در مقابل تهدید ها دانست. به علت وابستگی آن به کامپیوتر ها در صنعت مدرن که انبوه اطلاعات محرمانه و ضروری را در مورد مردم در خود ذخیره و یا منتقل می کنند، امنیت در وب یک کارکرد مهم و ضروری در بسیاری از مشاغل است.
https://3sotweb.com/%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%85-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Loqp
مطلب قبلی
upvc
نظرتان را بنویسید