درباره بازی Crash bandicoot 4: it’s about time

درباره بازی Crash bandicoot 4: it’s about time
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
bamdad

بازی «کرش بندیکوت 4» یکی از بازی‌های زیبا و جذاب است. در اینجا، به بررسی جنبه‌های ظاهری این بازی می‌پردازم، بدون آنکه به جزئیات طراحی مراحل و کیفیت آن بپردازم. سازندگان با سرعت و حرفه‌ایترین روش، زبان بصری دنیای اصلی «کرش بندیکوت» را در بازی جدید Crash Bandicoot 4: It's About Time بازسازی کرده‌اند. این بازی به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین و خوش‌جلوه‌ترین بازی‌های کارتونی چند سال اخیر شناخته می‌شود و توانسته است نظر هر گیمری را جلب کند، بدون آنکه او را خسته کند.

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های یک بازی پلتفرمر سه‌بعدی در سال‌های اخیر، توانایی توجیه قیمت گران این بازی‌ها به‌عنوان یک عنصر AAA است. به همین دلیل، استودیوهای سازنده بدون افزایش حجم محتوا نمی‌توانند این چالش را پاسخ دهند. هر گیمری می‌فهمد که با افزایش کمیت محتوا، میزان کیفیت و ارتقاء جلوه‌های بازی نیز به چالش کشیده می‌شود.

یکی از نقاط قوت «کرش بندیکوت 4»، تنوع بالای تصویری آن است. این تنوع نه تنها به خاطر رنگارنگی و جذابیت بصری محیط‌ها نیست، بلکه در هر لحظه از بازی محیط‌های جدیدی را تجربه می‌کنید و به یاد بازی‌های قدیمی کرش بندیکوت می‌افتید.

محیط‌ها و عناصر موجود در بازی، نسخه‌ای به‌روزرسانی‌شده از موارد قبلی هستند. کاراکترها نیز طراحی مدرن و جذابی دارند، حفظ کرده‌اند ریشه‌های مجموعه را و در عین حال به نوآوری نیز پرداخته‌اند.

در کل، استودیو Toys for Bob با ارائه «کرش بندیکوت» جدید، تنها بخش‌هایی از بازی را به‌روزرسانی کرده‌اند که بدون آن، این بازی نمی‌توانست جذب نوجوانان و گیمرهای جدیدی که با مجموعه Crash Bandicoot آشنا نیستند، شود.

برای خرید اکانت بازی Crash bandicoot 4: it’s about time برای ایکس باکس به سایت گیفت پس مراجعه کنید.

برچسب ها
نظرتان را بنویسید