امکانات مدرسه انرژی اتمی

امکانات مدرسه انرژی اتمی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

امکانات مدرسه انرژی اتمی از جمله مواردی است که باید توسط والدینی که قصد ثبت نام فرزندان خود در این مدارس را دارند، بررسی شود. مدارس انرژی اتمی یکی از مدارس خاصی است که در کنار داشتن کیفیت آموزشی بالا امکانات علمی - تفریحی مناسبی را نیز به دانش آموزان ارائه می دهد.

 

 

مدرسه انرژی اتمی ایران از جمله مدارسی است که با داشتن امکانات زیاد در کنار کیفیت آموزشی مناسب به یکی از بهترین مدارس مطرح استان تهران، مشهد و قزوین تبدیل شده است. دوره اول دخترانه و پسرانه این مدرسه در استان تهران و دوره اول و دوم پسرانه این مدارس در استان های قزوین و مشهد فعالیت دارد.

این مدرسه جزو مدارسی است که با داشتن امکانات خاص و متنوع می تواند از بهترین مدارسی باشد که در استان تهران و سایر استان ها وجود دارد. امکانات مدرسه انرژی اتمی بسیار متفاوت و متنوع است. با توجه به اهمیت بالای امکانات مدارس برای والدین این مدرسه می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای ثبت نام دانش آموزان باشد.

به منظور آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان و والدین متقاضی این مدرسه با امکانات علمی و تفریحی ارائه شده این واحد آموزشی، در ادامه این مقاله لیست کامل امکانات مدرسه انرژی اتمی، کلاس های فوق العاده و امکانات تفریحی این مدرسه را ارائه داده ایم.

 

امکانات مدرسه انرژی اتمی

مدرسه انرژی اتمی جزو مدارس خاص در کشور ایران محسوب می شود که با ارائه امکانات مختلف و متنوع به یکی از بهترین مدارس موجود در کشور تبدیل شده است. امکانات مدرسه انرژی اتمی از آزمایشگاه ها، کتابخانه و ... شروع می شود و به امکانات ورزشی ختم می شود. در ادامه متقاضیان ثبت نام مدارس انرژی اتمی را با امکانات این مدرسه آشنا می کنیم.

 

سایت دبیرستان انرژی اتمی دارای 10 عدد کامپیوتر ALLINONE است که این نوع کامپیوتر، یکی از جدیدترین تولیدات شرکت معتبر تولید کننده لپ تاپ می باشد.

 

یک سایت در دبیرستان انرژی اتمی وجود دارد که مجهز به 8 کامپیوتر است و برای آموزش های خاص مانند رباتیک فراهم شده است.

 

مدیریت استفاده از اینترنتی و منابع مربوط به نرم افزارها در مدرسه انرژی اتمی توسط سرویس های بخش it می باشد.

 

در این مدرسه امکان استفاده از اینترنت برای دبیران فراهم شده است و لذا این امر می تواند برای تامین اینترنت برگزاری کلاس های آنلاین سامانه شاد موثر واقع شود.

 

تمامی دانش آموزان و کارکنان اداری می توانند به صورت شبانه روزی به اینترنت دسترسی داشته باشد.

 

یکی از امکاناتی که دانش آموزان می توانند با ثبت نام مدرسه انرژی اتمی از آن استفاده کنند، لابراتوار زبان می باشد. لابراتوار زبان مدرسه انرژی اتمی با 36 میز مجهز به واکمن، هدست و امکانات مورد نیاز جهت Speaking و همچنین یک دستگاه Lcd با برگزاری هفتگی و مستمر کلاس های آموزش زبان برای اعطای مدرک تافل در انتهای سال سوم دبیرستان فعالیت می کند.

 

یکی دیگر از امکانات مدرسه انرژی اتمی، امکانات مربوط به سالن های ورزشی و استخر است. از جمله این امکانات می توان به استخر شنا با ظرفیت 80 نفر، سونا و جکوزی، 8 میز سالن پینگ پنگ ، سالن شطرنج با 16 میز شطرنج، سالن های چند منظوره با امکان انجام ورزش‌ های فوتسال، والیبال و بسکتبال و سالن های مجهز بدنسازی، تکواندو و ژیمناستیک اشاره کرد.

 

یکی دیگر از امکانات مدرسه انرژی اتمی ایران مربوط به بخش کتابخانه این مدرسه می باشد. در بخش کتابخانه مدرسه انرژی اتمی ایران امکان امانت کردن و عضویت در کتابخانه برای دانش آموزان وجود دارد. در این کتابخانه جدیدترین نرم افزارهای مورد نیاز دانش آموزان موجود می باشد.

 

ثبت نام دوره اول و دوم دبیرستان های انرژی اتمی هر ساله در بازه زمانی مشخصی انجام می شود. علاقه مندان به ثبت نام این مدارس می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات زمانبندی ثبت نام این مدارس مطلع شوند.

حتما بخوانید: زمان ثبت نام دبیرستان انرژی اتمی

 

 

کلاس های فوق العاده مدرسه انرژی اتمی

مدرسه انرژی اتمی ایران با داشتن معلمان فوق العاده و کلاس های آموزشی عالی آنلاین و حضوری به یکی از بهترین مدارس در زمینه تربیت دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم تبدیل شده است. در این مدرسه کلاس های مختلفی برگزار می شود که دانش آموزان با اطلاع از شهریه مدارس انرژی اتمی و پس از ثبت نام این مدارس می توانند از آن ها استفاده کنند.

 

کلاس های آموزشی تافل

 

مدرسه انرژی اتمی، بخشی به عنوان لابراتوار زبان وجود دارد که دارای 36 میز مجهز به واکمن، هدست و امکانات خاص مربوط به اسپیکینگ می باشد. این بخش با برگزاری هفتگی کلاس های آموزش زبان، دانش آموزان را برای دریافت مدرک تافل آماده می کند. این کلاس ها معمولا به صورت هفتگی و منظم و فقط برای دانش آموزان سال سوم دبیرستان برگزار می شوند.

 

کلاس های ورزشی

 

در مدرسه انرژی اتمی متوسطه اول و متوسطه دوم کلاس های آموزشی ورزشی به صورت هفتگی در رشته های مختلف برگزار می شود. از جمله رشته هایی که در این کلاس ها به دانش آموزان ارائه می شوند می توان به بسکتبال، والیبال و ... اشاره کرد.

 

کلاس های آموزش زبان برای تمامی دانش آموزان

 

یکی از امکانات مدرسه انرژی اتمی در مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم این است که این مدرسه امکان شرکت در کلاس های فوق العاده برای آموزش زبان انگلیسی را فراهم کرده است. اما در کنار اینکه دانش آموزان می توانند این زبان را یاد بگیرند، می توانند برای آموزش زبان آلمانی هم ثبت نام کنند و در کلاس های فوق العاده آموزش زبان آلمانی هم شرکت نمایند.

 

علاقه مندان به ثبت نام در آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات زمان برگزاری آزمون ورودی مدارس انرژی اتمی سال تحصیلی آینده مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون دبیرستان انرژی اتمی

 

 

 

 

 

اردوها و امکانات تفریحی مدرسه انرژی اتمی

امکانات مدرسه انرژی اتمی باعث شده است که دانش آموزان واجد شرایط ثبت نام مدارس و علاقه مند به ثبت نام در مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم مدرسه انرژی اتمی باشند. اردوها و امکانات تفریحی مدرسه انرژی اتمی آنقدر متنوع است که نمی توان آن ها را به طور کامل ذکر کرد. اما در ادامه شما را با امکانات تفریحی مدرسه انرژی اتمی آشنا می کنیم.

 

اردوهای سیاحتی مدرسه انرژی اتمی ایران

 

هر ساله بسته به شرایط جوی مدرسه انرژی اتمی ایران، دانش آموزان به اردوهای سیاحتی مختلف در داخل شهر و خارج از شهر می روند. اردوی سیاحتی به شهر یزد و شهرهای توریستی ایران در این مدرسه برگزار می شود و همین موضوع باعث می شود که دانش آموزان در کنار درس، تفریح خوبی هم داشته باشند.

 

اردوهای زیارتی مدرسه انرژی اتمی ایران

 

به غیر از اینکه اردوهای سیاحتی برای دانش آموزان در این مدارس برگزار می شوند، یک سری اردوهای زیارتی مانند سفر به مشهد مقدس هم برگزار می شود. البته رفتن به این اردوها تحت شرایط خاصی انجام می شود و ممکن است بعضی از سال ها اردوهای زیارتی در مدرسه برگزار نشود.

 

امکانات تفریحی و ورزشی مدرسه انرژی اتمی ایران

 

در مدرسه انرژی اتمی ایران امکانات ورزشی بسیار متنوعی وجود دارد که باعث می شود دانش آموزان در کنار درس و مدرسه بتوانند تفریحات ورزشی هم داشته باشند. وجود سالن های ورزشی متنوع برای انجام ورزش های خاص مانند والیبال و ... و یا وجود استخرهای سرپوشیده در مدارس انرژی اتمی باعث شده است که این مدرسه از جهت ارائه امکانات ورزشی مطرح باشد.

 

ثبت نام مدارس غیرانتفاعی انرژی اتمی بصورت اینترنتی انجام می شود. برای اطلاع از نحوه ورود به این سامانه و مراحل ثبت نام آزمون ورودی سال تحصیلی بعدی می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

در ادامه بخوانید: سایت دبیرستان انرژی اتمی aehighschool

 

 

 

 

اگر پس از مطالعه مقاله امکانات مدرسه انرژی اتمی سوالی در خصوص این مدرسه و یا زمان و نحوه ثبت نام سال تحصیلی جاری را دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان دریافت کنید.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ مدارس انژی اتمی چه امکاناتی به دانش آموزان این مدرسه ارائه می دهند؟

✔️ این مدرسه در کنار داشتن امکانات آموزشی مناسب برخی امکانات جانبی و تفریحی دیگر مانند اردوهای داخل استان و خارج استان، برگزاری کلاس های زبان، آزمایشگاه و تجهیزات، لابراتوار زبان و ... نیز به دانش آموزان ارائه می دهد.



 

2- ✔️ آیا کلاس های فوق العاده در مدرسه انرژی اتمی برگزار می شود؟

✔️ بله. همانطور که در این مقاله اشاره شده است، کلاس های فوق العاده زبان، درسی و ... در مدرسه انرژی اتمی برگزار می شود.



 

3- ✔️ از چه طریقی می توان از امکانات این مدرسه مطلع شد؟

✔️ این مدرسه تمامی امکانات و کلاس های خود را طی برنامه ای مدون اعلام می کند که جزئیات برنامه ها در این مقاله نیز ارائه شده است.

منبع : امکانات مدرسه انرژی اتمی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/o3vz
نظرتان را بنویسید