بسیار بیشتر از فرهنگ شرکت شما، باید به این سوال پاسخ دهد ,ما کی هستیم؟
ست اداری یعنی این که شرکت برای دستیابی به درک خوب از مخاطبان هدف خود انجام می دهد.
از طریق طراحی ست اداری، ارتباطات شرکتی و رفتار شرکت به دست می آید.
هویت سازمانی، ساخت هویت شرکت یا هویت نام تجاری، تصویر کلی از یک شرکت، ابرشرکت یا یک کسبوکار در ذهن عموم مردم، مانندمشتریان، سرمایهگذاران و کارمندان میباشد.
هویت سازمانی یک برند در لوگو، نام، سبک، شعار، پالت رنگ، تایپوگرافی، لباس فرم، ساختمان، کارت ویزیت و موارد دیگر
نشان داده می شود.
حفظ هویت سازمانی را می توان با ایجاد یک راهنمای نام برند برای کارکنان مدیریت کرد.
طراحی ست اداری قوی برای شکل گیری احساسات مردم در مورد نام برند شما و محصولات یا خدمات آن بسیار حیاتی است.
در بازار رقابتی امروز، ایجاد ست های اداری ریوال، راهنمای سبک برند، اصول و لحن صدا برای سازمانها در هر اندازه، مأموریت و مقصدی حیاتی است.