ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام کنکور کاردانی 1400 در رشته های با آزمون و بدون آزمون این مقطع به صورت همزمان و اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام می شود . فارغ التحصیلان مقطع دیپلم نظام قدیم و جدید می توانند در زمان تعیین شده در پذیرش رشته های ارائه شده سال جاری ثبت نام شرکت نمایند . 




سازمان سنجش در سال 1400اقدام به پذیرش فارغ التحصیلان دیپلمه ی فنی حرفه ای ، کاردانش ، هنرستان و حتی رشته های نظری در رشته های با آزمون و بدون آزمون ارائه شده مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته یا همان فوق دیپلم می کند .

علاقه مندان به ادامه تحصیل در این مقطع باید مطابق جدول زمانبندی سازمان سنجش به سایت این سازمان مراجعه کرده و پس از دانلود و مطالعه و بررسی دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کاردانی 1400 در صورتی که واجد شرایط ثبت نام هستند نسبت به خرید کارت اعتباری و تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام نمایند .

ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای و انتخاب رشته های با آزمون و بدون آزمون مقطع کاردانی به صورت همزمان صورت می پذیرد . اولین قدم برای موفقیت در پذیرش رشته های کنکور کاردانی فنی حرفه ای ثبت نام به موقع و دقیق است که مستلزم اطلاع داوطلبان از زمان و نحوه ثبت نام است از این رو در ادامه این مقاله زمان ، نحوه ، شرایط و لینک ثبت نام کنکور کاردانی 1400را ارائه داده ایم .



زمان ثبت نام کنکور کاردانی 1400
سازمان سنجش به عنوان مجری ثبت نام و انتخاب رشته بدون آزمون و با آزمون کنکور کاردانی 1400 وظیفه دارد تا زمان دقیق آغاز و پایان نام نویسی این مقطع را تعیین کرده و به داوطلبان اطلاع رسانی کند . معمولا ثبت نام و انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون کاردانی به صورت همزمان انجام می شود .



با توجه به دفترچه ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 1400 و اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص تاریخ اغاز نام نویسی کاردانی فنی حرفه ای 1400، ثبت نام کنکور کاردانی سال جاری از 30 خرداد آغاز شده و تا تاریخ 6 تیر ماه ادامه دارد .





ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400 از 30 خرداد آغاز می شود .



به محض آغاز شدن ثبت نام کنکور کاردانی 1400 و یا تمدید شدن مهلت نام نویسی این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام کنکور کاردانی 1400



نحوه ثبت نام کنکور کاردانی 1400
ثبت نام کنکور کاردانی 1400 با توجه به تجانس رشته داوطلبان باید انجام شود و داوطلبان بر اساس کد رایانه ای مندرج در دفترچه ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 1400 مجاز به انتخاب رشته های مرتبط با رشته دیپلم خود هستند . متقاضیان برای انجام ثبت نام خود باید نخست هزینه ثبت نام کنکور کاردانی 1400 را پرداخت کرده و سپس وارد فرم ثبت نام شوند .



مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org

دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی 1400

مطالعه دفترچه و بررسی لیست رشته های ارائه شده 

پرداخت هزینه ثبت نام و خرید کارت اعتباری

تکمیل فرم ثبت نام و فرم انتخاب رشته 

دریافت کد رهگیری



راهنمای تصویری ثبت نام کنکور کاردانی 1400



گام اول : در اولین قدم وارد سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org شده و مطابق تصویر از سمت راست و از بخش رنگی گزینه کاردانی فنی و حرفه ای را انتخاب کنید .







گام دوم : روی گزینه " سامانه ثبت نام آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات غیر انتفاعی سال 1400 " کلیک کنید .







گام سوم : پس از خرید کارت گزینه " ثبت نام جدید " در قسمت متقاضی ، سمت راست صفحه در بالا را انتخاب کنید .







گام چهارم : با وارد کردن سریال کارت اعتباری خریده شده می توانید وارد صفحه ثبت نام شوید .









به محض آغاز شدن ثبت نام کنکور کاردانی 1400 علاوه بر بروزرسانی راهنمای تصویری ارائه شده ، لینک نام نویسی نیز در این قسمت فعال خواهد شد .



نکته : توجه داشته باشید که داوطلبان رشته های با آزمون حتما در این مرحله باید رشته های مورد نظر خود را انتخاب نمایند و در زمان برگزاری کنکور کاردانی 1400 در جلسه آزمون شرکت کنند . همچنین توجه داشته باشید که انتخاب رشته ( اعم از رشته های با آزمون و بدون آزمون ) ثبت نام آزمون کاردانی 1400 همزمان با ثبت نام صورت می پذیرد .

حتما بخوانید: زمان برگزاری کنکور کاردانی 1400









شرایط ثبت نام کنکور کاردانی 1400
شرایط ثبت نام کنکور کاردانی 1400 در 2 بخش شرایط عمومی و شرایط اختصاصی در دفترچه آمده است و داوطلبان موظف هستند پیش از ثبت نام شرایط را به دقت مطالعه کرده و از مجاز بودن ثبت نام خود مطلع شوند . لازم به ذکر است شرایط ثبت نام رشته های با کنکور و بدون کنکور مثل هم است که در ادامه شرایط عمومی و اختصاصی این مقطع را به تفکیک آورده ایم :



شرایط عمومی ثبت نام کنکور کاردانی 1400



اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

نداشتن عناد با اسلام 

عدم ارتکاب به فساد اخلاقی

عدم اعتیاد به مواد مخدر

عدم منع نظام وظیفه ( برای آقایان )



شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور کاردانی 1400



مدارک مورد پذیرش : گواهینامه پایان تحصیلات دوره دیپلم فنی و حرفه ای یا کار دانش نظام جدید / دیپلم 4 ساله فنی حرفه ای نظام  قدیم



ارائه آخرین مدرک اخذ شده نهایتا تا 31 /6 /1400



فارغ التحصیلانی که مدرک خود را تا 31 / 11 / 1400 اخذ نمایند ، تنها مجاز به انتخاب رشته از کد رشته محل های نیمسال دوم ( بهمن ) هستند .



برخورداری از توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی



ملاک پذیرش رشته های بدون کنکور معدل کل دیپلم و ملاک پذیرش رشته های با کنکور نمره کسب شده در آزمون است .



پذیرفته شدگان دوره روزانه 99 نمی توانند در این ثبت نام شرکت نمایند .



پذیرش در دوره های روزانه و نوبت دوم ( شبانه ) بر اساس بومی گزینی می باشد .



هر داوطلب مجاز به انتخاب حداکثر 50 رشته محل است . 



فارغ التحصیلان رشته های فنی حرفه ای ، کاردانش و نظری که از سال 96 تا 99 فارغ التحصیل شده اند باید برای ثبت نام کنکور کاردانی 1400 کد سوابق تحصیلی خود را دریافت کرده و در فرم ثبت نام وارد کنند .

در ادامه بخوانید: دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم







اگر پس از مطالعه جزئیات ثبت نام کنکور کاردانی 1400 سوالی در خصوص این آزمون دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را دریافت کنید .





آخرین اخبار ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 1400



خبر تاریخ 25 خرداد 1400

طبق اطلاعیه سازمان سنجش ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 1400 از تاریخ 30 خرداد ماه سال جاری آغاز خواهد شد .




سوالات متداول


1-  ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای چه زمانی آغاز می شود ؟
 ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای معمولا خرداد ماه انجام می شود که به محض مشخص شدن زمان دقیق ثبت نام در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .




2- نحوه ثبت نام کنکور فنی حرفه ای سال جاری چگونه است ؟
 ثبت نام کنکور فنی حرفه ای به صورت اینترنتی انجام می شود که لینک سایت ثبت نام پس از شروع نام نویسی در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




3-  برای ثبت نام کنکور کاردانی دانشگاه فنی حرفه ای به چه مدارکی احتیاج است  ؟
 مهم ترین مدارک برای ثبت نام کنکور کاردانی دانشگاه فنی حرفه ای ، آخرین مدرک تحصیلی داوطلب ( دیپلم ) و مدارک شناسایی است که سایر مدارک در این مقاله ارائه شده اند .

منبع : ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/VX9W
نظرتان را بنویسید