تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران

تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
پارس

تعمیر لباسشویی سامسونگ، یک امر تخصصی است و نیاز به مهارت و تجربه دارد. سامسونگ به عنوان یک برند معتبر سال هاست که در امر تولید ماشین لباسشویی و طیف گسترده‌ای از لوازم الکترونیکی مصرفی و صنعتی موفق عمل کرده است و تخصص زیادی دارد.

امروزه این برند به یکی از شناخته شده ترین نام‌ها در فناوری تبدیل شده است و حدود یک پنجم کل صادرات کره جنوبی را تولید می‌کند. محصولات سامسونگ به دلیل قابلیت اطمینان و دوام بسیار محبوب هستند. آنها محصولات با کیفیت بالا را با قیمت مناسب و با کیفیت عالی ارائه می‌دهند. با این حال، مانند هر محصول دیگر موجود در بازار، مشکلاتی در ماشین لباسشویی‌های سامسونگ نیز به وجود خواهد آمد و برخی از این مسائل ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشند.

در این مقاله، قصد داریم در مورد برخی از رایج‌ترین مشکلات ماشین لباسشویی سامسونگ و این‌که چگونه باید آنها را برطرف کنید صحبت کنیم. برای تعمیرات لباسشویی سامسونگ خود باید بتوانید به موقع مشکل را شناسایی کرده و به سرعت آن را برطرف کنید. هرچه زودتر اقدام کنید، هزینه تعمیر لباسشویی شما کمتر خواهد بود.

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ

پارس پشتیبان مفتخر است که با داشتن نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران به تمامی درخواست های شما در زمینه تعمیر لباسشویی سامسونگ پاسخ دهد. در صورت بروز هر مشکل در ماشین لباسشویی سامسونگ خود تنها کافی است با تعمیرکاران متخصص و مجرب پارس پشتیبان تماس بگیرید. تکنسین‌های پارس پشتیبان در کمترین زمان، با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه به تعمیر لباسشویی سامسونگ در منزل شما می‌پردازند.

ضمناً نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران یکی از فعال ترین بخش های پارس پشتیبان است. برای برقرای ارتباط با پارس پشتیبان می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

  • روش اول: تماس با شماره نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران و درخواست پشتیبانی یا مشاوره
  •  
  • روش دوم: درخواست حضور کارشناس در محل با استفاده از پر کردن فرم مخصوص تعمیر لوازم خانگی. بعد از پر کردن این فرم، کارشناسان پارس پشتیبان بلافاصله با شما تماس خواهند گرفت.

شماره نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران

برای تماس با شماره نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران می‌توانید از صفحه  تماس با ما استفاده نمایید. برنامه ریزی ما در پارس پشتیبان به نحوی است که خدمت رسانی به همه نقاط تهران انجام شود.

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ غرب تهران

اگر در شمال، شرق، جنوب یا غرب تهران هستید می‌توانید از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ غرب تهران و یا مراکز دیگر توسط پارس پشتیبان استفاده نمایید. پارس پشتیبان تاکنون با پشتیبانی 24 ساعته و پاسخگویی به موقع توانسته اعتماد مشتریان خود را جذب کند، تنها کافی است شما هم یک بار استفاده از خدمات ما را امتحان کنید.

آشنایی با قطعات مهم و کاربردی لباسشویی سامسونگ

اجازه دهید قبل از ورود به به نکات فنی، قسمت‌های مهم ماشین لباسشویی سامسونگ را با هم مرور کنیم. این کار به شما کمک می‌کند تا عملکرد درونی ماشین لباسشویی را جهت تعمیر و یا تمیز کردن بهتر درک کنید.

  • شیر کنترل ورودی آب: در نزدیکی نقطه ورودی آب ماشین لباسشویی شیر کنترل ورودی آب وجود دارد. هنگامی که لباس را در ماشین لباسشویی قرار می‌دهید، این شیر به طور خودکار باز می‌شود و بسته به مقدار کل آب مورد نیاز، به طور خودکار بسته می‌شود.
  •  
  • پمپ آب: این پمپ، آب را از طریق ماشین لباسشویی به گردش در می‌آورد.
  •  
  • درام: در ماشین لباسشویی سامسونگ دو نوع درام وجود دارد داخلی و خارجی. لباس‌ها در درام داخلی قرار می‌گیرند، جایی که لباس‌ها شسته، آبکشی و خشک می‌شوند. درام خارجی درام داخلی را می‌پوشاند و در چرخه‌های مختلف شستشوی لباس از آن پشتیبانی می‌کند.
  •  
  • همزن یا دیسک چرخان: همزن داخل درام ماشین لباسشویی سامسونگ قرار دارد. این قسمت بخش مهمی از ماشین لباسشویی است که در واقع عملیات تمیز کردن لباس را انجام می‌دهد.
  •  
  • موتور ماشین لباسشویی سامسونگ: موتور به همزن یا دیسک کوپل شده و چرخش ایجاد می‌کند.
  •  
  • برد مدار چاپی: PCB شامل قطعات و مدارهای الکترونیکی مختلفی است که برنامه‌ریزی شده اند تا بسته به شرایط بار (شرایط و مقدار لباس‌های بارگذاری شده در ماشین لباسشویی سامسونگ) به روش‌های منحصر به فردی کار کنند.
  •  
  • لوله تخلیه: لوله تخلیه امکان حذف آب کثیف از لباسشویی که برای شستشو استفاده شده است را می‌دهد.

مشکلات رایج در ماشین لباس‌شویی‌های سامسونگ

برای تعمیر لباسشویی سامسونگ خود بهترین راه این است که با مشکلات رایج این ماشین‌ها آشنا شوید تا در صورت مشاهده علامت های خرابی، قبل از اینکه دیر شود و هزینه‌های بیشتری گریبانگیر شما شود، وارد عمل شوید. بنابراین در این بخش با ما همراه باشید تا با مشکلات رایج در ماشین لباسشویی‌های سامسونگ آشنا شوید:

1. مشکل پمپ آب در طول چرخه شستشو در لباسشویی سامسونگ

ممکن است ماشین لباسشویی سامسونگ شما با مشکلات پمپ آب مواجه شود. در واقع در طول چرخه شستشو، پمپ واشر مدام تلاش می‌کند تا آب را خارج کند و چرخه را مختل کند. واشرهای امروزی دارای محافظ خارج از تعادل برای محافظت از واشر در برابر آسیب دیدن خود در طول چرخه شستشو هستند. برخی از واشرهای سامسونگ در طول چرخه، آب بیشتری اضافه می‌کنند تا عدم تعادل یک بار کوچک را اصلاح کنند.

برای حل مشکل آب اضافی، می‌توانید لباس‌ها را دوباره توزیع کنید تا تعادل بهتری در ماشین لباسشویی ایجاد شود. اگر این مشکل تعداد دفعات زیادی تکرار شود، معمولاً مشکل از برد کنترل الکترونیکی است.

2. مشکل لک سفیدکننده در ماشین لباسشویی سامسونگ

ممکن است پس از افزودن سفیدکننده در دستگاه پخش‌کننده لباسشویی سامسونگ برای تمیز کردن و ضدعفونی کردن، لکه‌های سفیدکننده روی لباس‌ها مشاهده ‌شوند. در صورت مواجهه با این مشکل راه حل های زیر را در پیش بگیرید و در صورتی که مشکل برطرف نشد برای تعمیر لباسشویی سامسونگ خود با یک تعمیرکار حرفه‌ای تماس بگیرید.

  • دیسپنسر را بیش از حد پر نکنید. هرگز از خط MAX در فنجان تجاوز نکنید.
  •  
  • سطح واشر را بررسی کنید. اگر واشر تراز نباشد و به یک طرف رو به جلو یا عقب متمایل شود، ممکن است سفیدکننده را در زمان نامناسبی پخش کند یا فنجان‌ها به طور کامل خالی نشوند و در بار بعدی چکه‌هایی ایجاد شود.
  •  
  • پس از استفاده از مایع سفیدکننده، فنجان دستگاه پخش‌کننده را بردارید و آن را به خوبی بشویید یا با دستمال کاغذی خشک کنید تا از چکه کردن آن جلوگیری شود.

3. نشتی ماشین لباسشویی سامسونگ در طول چرخه آبکشی

ممکن است از ماشین لباسشویی سامسونگ شما در طول چرخه آبکشی، حتی پس از تمیز کردن پرزگیر، آب نشت کند. در صورت مواجهه با این مشکل به احتمال زیاد نشتی یا سوراخ در یکی از خطوط داخلی ماشین رخ داده است. همچنین ممکن است سوراخی در شیلنگ تخلیه یا شلنگ نرم کنار مجموعه پمپ تخلیه اتفاق افتاده باشد.

در صورت بروز این مشکل بهتر است از یک متخصص حرفه‌ای در این زمینه برای تعمیر لباسشویی سامسونگ خود کمک بگیرید.

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/6kyV
نظرتان را بنویسید