طراحی سایت با المنتور

طراحی سایت با المنتور
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Mohammad

طراحی سایت با المنتور چیست؟

شاید تا به حال نام Elementor را نشنیده باشید و ندانید که این ابزار چه قابلیت هایی دارد. المنتور در واقع یک صفحه ساز وردپرس است که برای افرادی که در زمینه طراحی سایت فعالیت می کنند مزایای زیادی دارد.

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که با مدیریت وردپرس آشنایی دارید، پس می دانید که برای طراحی سایت یا ساخت سایت باید تا حدودی با هنر کدنویسی آشنا باشید. در اینجا نحوه ایجاد تغییرات مورد نظر در قالب و صفحات وردپرس آمده است.

طراحی سایت با المنتور به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به کدنویسی سایت و صفحه مورد نظر خود را طراحی کنید.

اما باید به این نکته توجه کنید بدون آموزش در زمینه المنتور ممکن است با مشکلاتی مواجه شوید. به سادگی می توان گفت المنتور به عنوان صفحه ساز وردپرس شناخته می شود که به کاربران اجازه می دهد بدون کوچکترین نگرانی سایت مورد نظر خود را طراحی کنند.

پلاگین صفحه ساز Elementor چیست؟

پلاگین صفحه ساز Elementor چیست؟ Elementor به عنوان یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس شناخته می شود.

کاربران طراحی سایت و توسعه وب با کمک این افزونه می توانند صفحات وب سایت خود را به شکلی که می خواهند طراحی کنند. المنتور جذابیت ها و ویژگی های زیادی دارد و همین امر باعث شده بیش از 80 درصد از کاربران وردپرس این افزونه طراحی سایت را انتخاب کنند.

همانطور که قبلا ذکر شد، Elementor دارای ویژگی های خاصی است. این افزونه در دو نسخه پریمیوم و معمولی عرضه می شود که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند.

با استفاده از این افزونه می توانید ابزارک های مورد نظر خود را تنها با کشیدن و رها کردن آنها به قسمت مورد نظر خود استفاده کنید.

طراحی سایت با المنتور به شما این امکان را می دهد تا با کمک ابزارک ها، تمام آنچه را که در ذهن دارید در سایت خود محقق کنید. کاربران با استفاده از امکانات این افزونه می توانند به هدر، فوتر، پاپ آپ های جذاب، صفحات 404 و … دسترسی داشته باشند.

طراحان می توانند بخش مورد نظر خود را با استفاده از ویژگی های Elementor سفارشی کنند. با این افزونه می توانید یک سایت ریسپانسیو طراحی کنید.

مزایای استفاده از المنتور در طراحی سایت

مزایای استفاده از المنتور در طراحی سایت چیست؟ این افزونه بسیار سریع، ساده و قابل استفاده است. یکی از مهم ترین ویژگی های افزونه Elementor که آن را از سایر افزونه های صفحه ساز متمایز می کند این است که به کاربران امکان استفاده فوری از ویجت ها را می دهد. طراحی سایت با المنتور به عنوان یکی از مرتبط ترین و کاربردی ترین افزونه ها شناخته می شود.

کاربران می توانند با استفاده از این افزونه صفحات طراحی شده را ذخیره کنند. این قابلیت باعث می شود که دیگر نیازی به سایت های مختلف و صفحات آنها نداشته باشید.

شما این امکان را دارید که یک صفحه در وب سایت خود طراحی کنید و از آن در سایت های دیگر استفاده کنید. صفحه ساز المنتور را نمی توان از نظر تعداد ویجت با سایر افزونه های رایگان مقایسه کرد. این افزونه بیش از 40 ویجت را در اختیار کاربران قرار می دهد.

مزیت المنتور چیست؟

یکی از سوالات در مورد المنتور این است که چه کاربردی دارد؟ Elementor به طور گسترده در زمینه طراحی سایت استفاده می شود.

با استفاده از این افزونه فوق العاده می توانید به راحتی صفحه مورد نظر خود را طراحی کنید. یکی دیگر از کاربردهای Elementor نمایش زنده سایت است. با استفاده از Elementor، می توانید فوراً از تغییراتی که در سایت خود رخ می دهد مطلع شوید.

طراحی وب سایت با Elementor کاربردهای زیادی دارد که یکی از آنها ایجاد صفحات با Drop & Drag است. این قابلیت بسیار آسان است و افراد می توانند به راحتی ویجت های سایت خود را با کشیدن و رها کردن جابه جا کنند.

کاربرانی که از یک قالب استاندارد در صفحه خود استفاده می کنند به راحتی می توانند با استفاده از این افزونه تمامی قسمت های داخلی صفحه مورد نظر خود را در وردپرس تغییر دهند. شما می توانید این فرآیند را بدون کوچکترین مشکلی انجام دهید.

یکی از مهمترین کاربردهای المنتور منبع باز آن است که برای طراحان و برنامه نویسان بسیار مهم است. این ویژگی به توسعه دهندگان و طراحان وب اجازه می دهد تا هر گونه تغییری در صفحات خود ایجاد کنند.

مراحل طراحی سایت با المنتور

طراحی وب سایت با المنتور مراحل ساده ای را شامل می شود که در ادامه به بررسی مختصر آن ها می پردازیم. ابتدا باید وارد داشبورد وردپرس یا کنترل پنل وبسایت شوید.

در مرحله بعد وارد قسمت تنظیمات شده و سپس بر روی قسمت خواندن کلیک کنید. پس از باز کردن یک صفحه کافی است صفحه یا بخشی را که به عنوان صفحه اصلی وب سایت خود طراحی کرده اید به عنوان صفحه اول سایت به گوگل ارسال کنید.

وقتی کاربران صفحه شما را در گوگل می بینند، کار تمام شده است، شما یک سایت را به سادگی و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی طراحی کرده اید.

متخصصان ساخت سایت و طراحی سایت می توانند بدون نیاز به دانش کدنویسی و برنامه نویسی سایت و صفحات مورد نظر خود را طراحی کنند.

یکی از مهم ترین مراحل طراحی سایت که باید به آن توجه کنید، استخدام طراح وب سایت است. اگر این مرحله به درستی انجام نشود قطعا نتیجه عکس را خواهید گرفت.

یک تیم طراحی سایت حرفه ای مطمئنا تاثیر زیادی در موفقیت سایت شما در هر زمینه ای خواهد داشت.

منبع: طراحی سایت با المنتور

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Yk1O
نظرتان را بنویسید