تعمیر پکیج ray

تعمیر پکیج ray
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

نمایندگی پکیج ری در سال 1872 میلادی توسط ویلیام اس ری (wiliam s.ray) در شهر سانفرانسیسکو افتتاح شد. در سال 1907 نمایندگی اولین مشعل نفتی را تولید کرد. و همچنین در سال 1914 مشعل گازوئیلی را روانه بازار نمود. درواقع این شرکت یعنی شرکت خدمات پکیج ری از سال 1949 با طراحی و ساخت اولین سیستم گرمایشی کار خود را آغاز نمود.

در سال 1989 شرکت ری با سرمایه گذاری در ایران تولید انواع مشعل را در کشورمان شروع کرد. و در سال 1992 نمایندگی پکیج ری نخستین پکیج دیواری با این برند را تولید نمود. همچنین در سال 2012 اولین پکیج هوشمند را روانه بازار کرد. و در نهایت در سال 2013 خط تولید نمایندگی پکیج ری در ایران افتتاح و پکیج تولیدی گروه صنعتی ری وارد بازار شد.

در سال ۱۸۷۲ میلادی شرکت RAY International توسط ویلیام اس.ری (William S.Ray) در شهر سانفرانسیسکو افتتاح گردید.و سال ۱۹۹۲ شرکت RAY International پس از بیش از یک قرن تجربه و مشاوره به شرکت های بزرگ دنیا نخستین پکیج شوفاژ دیواری با برند خود را تولید نمود.در سال ۲۰۱۲ نخستین پکیج هوشمند جهان توسط RAY International به صنعت تاسیسات معرفی شد.در سال ۲۰۱۳ خط تولید پکیج شوفاژ دیواری RAY International در ایران افتتاح گردید و ایران عزیز به تکنولوژی ساخت پکیج های هوشمند دست یافت.در این بین تهران سرویس با بکارگیری نیروهای مجرب و متخصص برای تعمیر پکیج RAY میزان رضایت مندی قابل توجهی از مشتریان خود بدست آورده است. تهران سرویس آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج RAY سرویس پکیج RAY در سراسر تهران به شما شهروندان می باشد. نیروهای ما خود را در سریع ترین زمان مکن به محل می رسانند تا مشکل پکیج RAY شما را برطرف کنند.

تعمیر پکیج RAY در تهران:

تهران سرویس تمامی تعمیر پکیج شما را با کمترین هزینه و ضمانت ۶ ماهه انجام خواهد داد کافیست با کارشناسان ما در یکی از شعب تهران سرویس تماس حاصل نمایید.

پکیج RAY ساخت کجاست ؟

پکیج شوفاژ دیواری ری ساخت کشور آلمان در سه ظرفیت 26000 و 30000 طبق آخرین تکنولوژی و فن آوری روز دنیا طراحی و تولید شده است .پکیج های دیواری RAY کم صدا ، کم حجم و کاملا کم مصرف بوده و گزینه ای مناسب برای استفاده در سیستم های گرمایش از کف میباشد .

ویژگی های پکیج RAY :

  • آخرین تکنولوژی و فن آوری روز دنیا
  • نصب رایگان در سراسر ایران با ۲۴ ماه گارانتی طلایی
  • مجهز به سیستم عیب یاب اتوماتیک و محافظت از عملکرد صحیح دستگاه
  • دارای راندمان ۹۳٫۷% واقعی
  • تنها دستگاه دارای سیستم هوشمند صرفه جویی در مصرف انرژی
  • دارای سیستم ضد گیرپاژ پمپ سیر کولاسیون و سیستم هوشمند ضد یخ زدگی
  • کم مصرف، کم حجم، زیبا، کاملا بی صدا
  • گزینه ای مناسب برای استفاده در سیستم های گرمایش از کف
  • تنها دستگاه هوشمند با قابلیت برنامه ریزی روزانه و ماهانه در تمام ساعات شبانه روز
  • دارای سیستم هوشمند تنظیم دمای گرمایش به صورت اتوماتیک

پیشگیری از خرابی پکیج ری با عیب یابی به موقع

پکیج ری نیز مانند سایر وسیله های برقی و گازی به سرویس های دوره ای ( ماهیانه - سالیانه ) احتیاج دارند ، زیرا اگر به صورت منظم پکیج دیواری ری خود را بررسی و سرویس کنید ، ایرادات جزئی آن مشخص و برطرف می شود و از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری می کند ، در این شرایط هم هزینه کم تری برای تعمیر پکیج ری خود پرداخت می کنید و هم از خرابی های جدی تر جلوگیری می کنید.

سرویس کامل پکیج ری ( اورهال پکیج ری )

در سرویس کامل پکیج ری کلیه قطعات پکیج دمونتاژ و جدا میشود ، مبدل ها اسید شویی و بلوکهای هیدرولیکی و هوزینگ ها و لوله ها رسوبزدایی می شود ، مجموعه هود و فن شستشو و وضعیت منبع انبساط چک و باد آن شارژ می شود ، مجموعه کیت سرویس شیر سه طرفه تعمیر و در صورت نیاز تعویض میگردد ، عملکرد مانومتر ، ایرونت و شیرپرکن چک و رفع عیب می شود ، مجموعه برنر و شیرگاز تنظیم شعله می شود ، بدنه دستگاه کاملا نظافت میشود ( حتی قاب برد ) و بعد از چک و بررسی عملکرد قطعات و سنسورهای پکیج ری ، مجددا قطعات و لوله ها با واشرها و اورینگهای نو و با کیفیت بالا مونتاژ می گردد . ( مانند روز اول کارخانه ) لازم به ذکر هست که دستگاه پکیج ری بعد از مونتاژ ، مورد تست عملکرد قرار میگیرد .

برخی از اشکالات شایع پکیج دیواری ری

برخی از پکیج های ری نسل جدید دارای مانیتور می باشند و تمامی عیب ها و خطا های پکیج ری به صورت یک ارور کد ( ERROR CODE ) روی صفحه نمایشگر آن ها مشخص می شود و تمامی این کد ها در دفترچه راهنمای پکیج ری آن برند ذکر شده است که هر کد نشانگر چه نوع خرابی در پکیج ری می باشد ، البته لازم به ذکر است که بدانید کد های خطای برند های مختلف برای نمونه پکیج ری با کد های خطای برند دیگر متفاوت است و ارورهای هر برند در دفترچه راهنمای آن یادداشت شده است ، حتی اگردفترچه راهنمای پکیج ری خود را نیز ندارید ، تنها با یک سرچ ساده می توانید آن ها را در این سایت مشاهده کنید .

اما برخی دیگر از پکیج ها ری نیز دارای صفحه مانیتوری نیستند و خطاهای آن ها به صورت کد روی صفحه نمایان نمی شود و نیاز دارند که هنگام بروز مشکل اول آن ها را عیب یابی کنیم و قطعه ای که احتمال خرابی در آن وجود دارد را بررسی کنیم ، در ادامه به عمده دلایل خرابی پکیج دیواری ری می پردازیم و دلایل خرابی آن ها را بررسی می کنیم ، البته بهترین نکته در هنگام تعمیر پکیج ری تماس با شرکت مدار سرویس می باشد ، اما آشنایی نسبی با مشکلات پکیج ری نیز برای هر فردی که در منزل خود یک دستگاه پکیج ری دارد لازم است .

 

کم بودن دمای آب گرم بهداشتی پکیج دیواری ری

در ابتدا قابل ذکر است که ما فرض را براین می‌گذاریم که پکیج ری روشن بوده ، فشار آب داخل پکیج در حد نصاب خود یعنی بالای نیم بار قرار دارد و پکیج تمام مراحل تایید، تشخیص و ایمنی را انجام داده و شعله ایجاد و پایدار گشته اما آبگرم مصرفی یا بهداشتی به اندازه کافی گرم نیست و یا مدام سرد و گرم میگردد در این هنگام قبل از تعمیر پکیج ری لازم است که بدانید خرابی ممکن است ، از ایراد یک یا چند قطعه همچنین بهم خوردن تنظیمات و یا رسوب و گرفتگی دستگاه باشد که باید بررسی گردد . قطعاتی که می‌توانند معیوب باشند عبارتند از :1 - فلوسوئچ یا فلورگلاتور و یا فلومتر پکیج ری ، این قطعات هر کدام به شکلی منحصر به‌ فرد وظیفه ی گزارش دادن باز بودن مسیر آب گرم بهداشتی را به برد دارا میباشند .

2 - سنسور تشخیص دمای آب گرم بهداشتی ، همانطور که از اسم این قطعه پیداست دمای لحظه ای آب گرم بهداشتی را در زمان کار کرد پکیج ری به برد گزارش می‌دهد پس به هر دلیل خرابی این قطعه می‌تواند گزارش غلط را به برد ارسال کرده و مانع از عملکرد صحیح پکیج ری گردد .

3 - نرسیدن حجم گاز کافی در زمان احتراق و تولید گرمای مد نظردر این حالت ابتدا باید چک شود که دمای انتخابی برای آبگرم بهداشتی روی چه عددی تنظیم شده، اصولا این مقدار بین ۳۵ تا ۶۰ درجه سانتیگراد متغییر است پس با انتخاب دمای بالاتر آب گرمتری خواهیم داشت اما اگر دمای آب را بالا بردیم و شعله کم بود باید فیلتر گاز و تنظیمات شیر گاز بررسی گردد فشار گاز شهری داخل لوله ی گاز بعد از رگلاتور حدود ۲۵میلی بار و سهم پکیج ری از این فشار گاز در حالت شعله ی مینیمم حدود ۲ میلی بار و در حالت ماکزیمم حدود ۹ یا ۱۰ میلی بار میباشد که بهتر است توسط تکنسین مجرب تنظیم گردد

4 - گرفتگی مبدل که این مبحث در پکیج های تک مبدل ری و دو مبدل ری به شکلی کاملا جدا بررسی میگردد ولی بطور کلی هرگونه گرفتگی و رسوب داخل مبدل و همچنین مسیر گردش مایع ، مانع از انتقال صحیح انرژی حرارتی تعریف شده برای مایع در حال گرم شدن میشود .

 

 

مشکلات تغذیه برق پکیج دیواری ری

 

در هنگام بروز چنین مشکلاتی کنترلر ها ، صفحه نمایش و چراغ های پکیج ری خود را بررسی کنید، در صورتی که در این قطعات ایرادی مشاهده نکردید، دیگر قطعات برقی پکیج ری را بررسی کنید و سپس اقدام به تعمیر پکیج کنید ، اما اگر تمام قطعات برقی پکیج به درستی کار می کردند ، باید جعبه تقسیم منزل را بررسی کنید تا کلید و یا فیوزی نپریده باشد . اگر با انجام مراحل بالا هیچگونه تغییری در روند کاری پکیج ری خود مشاهده نکردید،‌ فیوز پکیج را مورد بررسی قرار داده و در صورت داشتن مشکل اقدام به تعمیر و یا تعویض فیوز با توجه به طرف کردن عامل خرابی فیوز در پکیج ری خود کنید و گرنه در صورت راه اندازی دوباره پکیج مجددا فیوز میسوزد.

 

 

عیب یابی کم شدن مداوم فشار آب پکیج دیواری ری

 

هنگامی که فشار آب پکیج ری شما مدام افت پیدا میکند و محل قرار گیری پکیج ری مرطوب میباشد باید بدانید که دلیل آن در برخی موارد نشتی های داخلی در پکیج مدل دیواری ری می‌ باشد و برای رفع این مشکل باید نشتی و یا نشتی ها گرفته شود .

 

 

سرو صدای زیاد پکیج دیواری ری

اگر پکیج ری شما هنگام کار صدای زیادی از خود تولید می کند، باید بدانیم که هر عامل حرکتی در پکیج میتواند تولید صدا کند این عوامل عبارتند از :

1 - روتور پمپ سیرکولاتور که در صورت خرابی آن را تعویض کنید .

2 - فن تهویه هوا که بخاطر حرکت نابالانس توربین در حال گردش ممکن است باعث لرزش و تولید صدا شود .

3 - حرکت و گردش آب در مبدل یا لوله ها و یا فضای داخلی بلوک‌ها و حفره های آن که بخاطر رسوب و اعوجاج قطعات داخل بلوک منحرف میگردد ممکن است تولید صدا کند .

4 - از دیگر مشکلاتی در پکیج ری باعث بروز صدای زیاد و غیرمعقول هنگام کار کردن پکیج می باشد، هوا گیری نکردن پکیج ری می باشد، برای هواگیری به راحتی شیر هواگیری که معمولا روی بلوک پشت پمپ و یا همان هوزینگ پمپ پکیج ری قرار دارد را باز کنید و چند دقیقه صبر کنید تا هوای داخل پکیج خالی شود .

نمایندگی پکیج ری – تعمیرات پکیج ری در تهران

ما با داشتن متخصصین متعدد برای تمامی برندهای ایرانی وخارجی پکیج دیواری. نصب، سرویس و تعمیرات پکیج ری شما را در کمترین زمان ممکن انجام خواهیم داد. بسیاری از برندهای مطرح از جمله ایران رادیاتور، بوتان، ایساتیس، آریستون، آلزان، آماتیس، ایمرگاس، تاچی، رادیانت، شاپه، فرولی، گلدیران، لورچ، ری و… توسط ما پشتیبانی شده و تعمیرکار اختصاصی دارند.

اگر از هر یک از این برندها و یا برندهای دیگری از پکیج دیواری استفاده می کنید، نگران تعمیرات پکیج ری خود نباشید و آن را به ما بسپارید. ما صرف نظر از مدل و ظرفیت پکیج دیواری تان، به منزل شما آمده و تمامی مشکلات آن را تضمینی و گارانتی شده برطرف می کنیم.

 

تعمیرات پکیج RAY در محل

در بیشتر مواقع امکان تعمیر پکیج RAY در محل وجود دارد. همچنین تعمیرکار ارسالی از طرف تهران سرویس با توجه به وضعیت شرح داده شده توسط مشتری پیش بینی های لازم جهت آوردن قطعات یدکی را انجام داده و تمام سعی وی این است که بتواند در کمترین زمان ممکن و در همان محل پکیج ايرفو، كه نامي برگرفته از ”ايران” و ”فولاد” است، با ساخت نخستين رادياتور چدني و سپس ديگ چدني شوفاژ سانترال، در سال 1343 و توسعه روزافزون توانمندي فني و توليدات صنعتي، اين صنعت مادر را در كشور پايه گذاري كرد. پايه گذاران اين صنعت عظيم كه متشكل از 520 نفر سهامدار بودند با اهدافي خير خواهانه در جهت بومي كردن تكنولوژي، تربيت متخصصان داخلي و تقويت صنعت و اقتصاد كشور گام هاي بلندي برداشتند. شما را تعمیر نماید.خدمات تعمیر پکیج RAY در محل، در همه جای شهر تهران انجام می شود و شما می توانید جهت اخذ این خدمات فقط با ما تماس بگیرید و مشکل خود را عنوان کنید تا کارشناسان ما بهترین سرویسکار منطقه را برای شما ارسال کنند.

 

هزینه تعمیر پکیج RAY چقدر است ؟

برای جواب این سوال نمی شود همین لحظه هزینه ای ثابت و مشخص اعلام کرد. زیرا تا زمانی که علت و میزان خرابی پکیج مشخص نشده نمی توان هزینه ای را اعلام کرد. بهترین راه برای اطلاع از هزینه تعمیر پکیج تماس با تعمیرکار پکیج RAY است تا پکیج دیواری توسط تعمیرکار مورد بازدید و بررسی قرار گیرد

 

چه عواملی بر تعرفه تعمیرات پکیج RAY موثر می باشد ؟!

برای اطلاعات بیشتر شما باید بدانید که بطور کلی محاسبه اجرت تعمیر پکیج RAY به نوع و درجه خرابی بستگی دارد. در اینجا به ۳ مورد از عوامل موثر در تعرفه تعمیرات پکیج می پردازیم:

 

نوع خرابی پکیج RAY:

برای محاسبه تعرفه تعمیرات پکیج اولین اقدام، بررسی و تشخیص نوع خرابی بوجود آمده در پکیج توسط تعمیرکار می باشد، و طبق نوع خرابی لیست قیمت خدمات پکیج را به شما ارائه می کند.

 

نیاز به تعویض قطعات

دومین عامل موثر در محاسبه اجرت تعمیرات پکیج، نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعه یا قطعاتی از دستگاه می باشد. تعمیرکار ما بدون توجه به سختی و یا زمان بر بدون تعمیر در وهله اول پس از بررسی دقیق تشخیص می دهد که آیا نیاز به تعویض قطعات هست یا خیر!؟ او در حد امکان اولویت خود را بر تعمیر قطعات خواهد گذاشت. درصورت نیاز به تعویض قطعه، هزینه های مربوط به قطعه مورد نظر نیز در محاسبه تعرفه تعمیرات لحاظ می گردد. البته باید در نظر داشت قیمت قطعات در انواع مختلف پکیج می تواند متفاوت باشد. به همین دلیل هزینه تعمیر پکیج RAY ممکن است در برخی موارد با قیمت تعمیر پکیج RAY یا تعمیر پکیج RAY متفاوت شود.

 

زمان و میزان سختی کار

یکی دیگر از عوامل موثر بر تعرفه خدمات پکیج، میزان سختی کار، و زمان مورد نیاز برای تعمیر می باشد. مسلما هرچه زمان بیشتری جهت عیب یابی و تشخیص خرابی صرف شود و نیاز به مهارت و تخصص بیشتری داشته باشد، هزینه تعمیر نیز بیشتر خواهد بود.

 

نکات قابل توجه درباره پکیج RAY:

– پس از هر احتراق فن ۳۰ ثانیه کار می کند، تا کلیه گازها از محفظه احتراق خارج شود.-درصورتیکه سیستم ازنوع گرمایش ازکف باشد، تنظیمات لازم جهت حداکثر دمای 50 الی 60 درجه سانتی گراد بر روی مانیتور تنظیمات بدون باز کردن Board قابل انجام است.– قابلیت نصب ترموستات به پکیج با ترمینال خارج از Board– قابلیت نصب مودم Modem توسط شرکت RAY و BAYKAN به ثبت رسید. بعبارت دیگر هیچ واحد تولیدکننده پکیج در دنیا بدون مجوز نمی تواند از این سیستم استفاده نماید و قابلیت این سیستم بشرح ذیل است:الف. خاموش و روشن کردن پکیج از راه دور توسط تلفن همراه و یا کامپیوترب .تنظیم هفتگی و یا ماهانه در ۲۴ ساعت اعم از تنظیمات دما در ساعات مختلف ،خاموش و روشن شدن، این عملیات از طریق سرویس مرکزی شرکت یا مشتری قابل انجام استج. ۲۵% صرفه جویی در میزان مصرف توسط سیستم کنترل و برنامه ریزی از راه دورد.در صورت بروز اشکال در پکیج، مرکز خدمات ظرف ۱ دقیقه مشکل بوجود آمده را رویت و آن را بر طرفمی نماید،که البته مشتری نیز دسترسی همزمان را دارد.ه. کلیه سابقه پکیج حتی بعد از گذشت ۱۰ سال قابل رویت میباشد. به عبارت دیگر سابقه مشکلات و حتی درجه حرارت محل و کلیه عملیات انجام شده بر روی پکیج قابل پیکیری است.– در زمانی که دمای آب مصرفی به ۶۴ درجه سانتیگراد برسد پکیج بطور اتوماتیک خاموش می گردد. این امر جهت جلوکیری از رسوب داخل مبدل صورت می پذیرد.– ایمن در مقابل یخ زدگی، در صورتیکه پکیج در هوای بیرون نصب گردیده و یا مشتری منزل نباشد، به محض اینکه دمای آب داخل به حدود صفر درجه نزدیک شود، بطور اتوماتیک پکیج روشن شده و آب داخل پکیج به دمای مطلوب میرسد و از یخ زدگی جلوگیری می شود.– دارای شیر توربینی برقی که شیر سه راهه موتوری را بسته یا باز می نماید.– پکیج و پمپ هیچکدام بصورت خشک کار نخواهند کرد. بعبارت دیگر تا زمانیکه فشار آب زیر ۰.۵ بار باشد سیستم روشن نمی شود.– جهت جلوگیری از گیرپاش یا قفل شدن پمپ در صورتیکه پمپ قبل از قفل شدگی بطور اتوماتیک چرخش نماید تا در هر زمان آماده بکار باشد.– در دمای ۱۰۲ درجه سانتی گراد بطور خودکار خاموش می شود.– سیستم جرقه ، الکترونیک است.– تنظیم سرعت پمپ خارج از محدوده داخل پکیج بوده و مشتری می تواند بدون وجود سرویس کار و باز کردن هیچ یک از قطعات پکیج سرعت پمپ را نسبت به دمای هوا کم و زیاد نماید.-سیستم احتراق پکیج بطور Fully Modulating یا شعله پیوسته عمل می نماید. یعنی زمانی که دمای آب نسبتا بالاست شعله به حداقل کاهش می یابد و زمانی که آب سرد است شعله به جهت ماکزیمم می رود.– پکیج های RAY با گاز طبیعی و یا گاز مایع کار می کند.– مصرف کم گاز بدلیل Modulate بودن سیستم و راندمان بالای 94.2% از برتری های پکیج های RAY است.– سیستم پوشش یکپارچه ایزولاسیون و کامل باعث کاهش صدا شده و پکیج های RAY کم صداترین در مقایسه با دیگر پکیج های دنیاست.– دریچه بازدید شعله ، داخل محفظه احتراق را بطور کامل قابل رویت میسازد که اطمینان خاطر از اشتعال کامل را نمایان میسازد.– نظر به اینکه اکثر عملیات سرویس منجر به ریزش آب در صفحه کف پکیج میگردد لذا صفحه انتهایی از نوع پلاستیک خاصی بوده تا علاوه بر عدم زنگ زدگی و پوسیدگی جنبه صد در صد ایمنی نیر دارد.– سنسور دمای آب گرمایش از نوع External (بیرونی ) بوده بطوری که دمای آب را از روی لوله های جریان آب حس می نماید. این امر مشکلات مربوط به سنسورهای داخل آب را که مرتباً جرم گرفته و از دقت عمل خارج شده را ندارد.– شیر دستی تخلیه براحتی در زمان نیاز در دسترس میباشد.-مونتاژ و دمونتاژ بسیار ساده می باشد.در پکیج های مذکور هر قطعه به تنهایی و بدون نیاز به باز شدن قطعه دیگر قابل دسترسی بوده و سرویس آن نیز بسیار ساده میباشد.– رنگ قاب بیرونی از نوع الکترواستاتیک و ضد خش می باشد

چرا تعمیرکار پکیح خود را باید از تهران سرویس سفارش دهید:

۱ – دارای تکنسین های با سابقه کاری حداقل ۷ سال و مختص تعمیرات پکیج RAY۲ – تکنسین های دوره دیده و آشنا به زبان۳ – سعی در تعمیر قطعات و اجتناب از تعویض آن۴ – حداقل زمان برای حاضر شدن در منزل و شرکت شما منطبق بر وقت تعیین شده شما۵ – تعمیر با نرخ مصوب اتحادیه و نهادهای نظارتی۶ – ضمانت نامه و گارانتی قطعات از شش تا ۳۶ ماه۷ – استفاده از قطعات درجه یک و قطعات فابریکی و اورجینال۸ – سرویس دهی به طور شبانه روزی، حتی در تعطیلات رسمی و جمعه ها۹-دارای نماد اطمینان از وزارت صنعت معدن و تجارت۱۰-بالاترین رضایت مردمی

 

 

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7vlB
نظرتان را بنویسید