تعمیر داکت اسپلیت گودمن

تعمیر داکت اسپلیت گودمن
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

GOODMAN,سرویس داکت اسپلیت گودمن,شارژ گاز داکت اسپلیت گودمن در تهران توسط متخصص ترین تعمیرکار داکت اسپلیت گودمن به صورت فوق تخصصی در کمترین زمان ممکن با نازلترین قیمت ها و بالاترین کیفیت ها انجام می شود . تهران سرویس آنلاین همواره پشتیبان شما می باشد.

https://www.tehranservic.com/goodman-duct-split-repair/

داکت اسپلیت گودمن

تعمیر داکت اسپلیت گودمن داکت اسپلیت گودمن از دو قسمت یونیت داخلی (Indoor Unit) یا همان هواساز (Air handler) و یونیت خارجی (Outdoor Unit) یا همان کنداسور تشکیل شده است. هواساز در داخل واحد و یونیت خارجی در محوطه خارجی ساختمان مانند پشت بام، حیاط، بالکن، پارکینگ و… نصب می شود.

داکت اسپلیت گودمن دارای ظرفیت های ۲ تن تبرید، ۳ تن تبرید، ۴ تن تبرید، ۵ تن تبرید و ۶ تن تبرید متناسب برای متراژهای مختلف می باشد که در این بین یونیت کندانس های ظرفیت ۲ و ۳ تن تبرید تکفاز بوده و از ظرفیت ۴ تن تبرید به بالا سه فاز می باشند. از مهمترین مزایای استفاده از سیستم های تهویه مطبوع کانالی گودمن نسبت به سایر برند های داکت اسپلیت می توان به قابلیت اجرای لوله کشی مسی تا ارتفاع ۴۵ متر بالاتر و ۲۴ متر پایین تر از یونیت هواساز اشاره کرد. که با استفاده از این مزیت می توان کندانسینگ یونیت ها را از نمای ساختمان حذف کرد و در فضاهای غیر قابل استفاده مانند پشت بام یا زیرزمین قرار داد.

تخصصی ترین مرکز شارژ گاز، سرویس و تعمیر داکت اسپلیت گودمن در تهران

تعمیر داکت اسپلیت گودمن و سرویس داکت اسپلیت گودمن مناسب در شروع فصل گرم به میزان قابل توجهی در کاهش مصرف برق موثر خواهد بود. فیلترها، کویل ­ها و پره ­های داکت اسپیلت به طور مرتب نیاز به تعمیر و نگهداری دارند، تا در طول سال های بهره­ برداری مؤثرتر و کار آمدتر عمل کنند. در صورتی که تعمیرات داکت گودمن و سرویس آن مورد توجه قرار نگیرد می­ توان با اطمینان گفت عملکرد داکت اسپلیت دچار یک افت و کاهش مداوم خواهد شد و این به معنی افزایش مصرف انرژی به­ طور پیوسته خواهد بود.

سرویس و تعمیر داکت کولر امروزه با توجه به افزایش قیمت این دستگاه و مشکلات اقتصادی مردم و همچنین با توجه به دلیل پیچیدگی ساختمان این دستگاه مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان این سیسنم می باشد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

بنابراین در هنگام انتخاب تعمیرکار و سرویسکار داکت اسپلیت باید نهایت دقت لازم را بکار بگیرد گودمن به طوری که به جرات می توان گفت که تعمیر داکت از عهده هرکس بر نمی اید و تا حد امکان نباید تعمیر ان را به افراد ناوارد بسپارید بلکه یک تعمیرکار متخصص برای تعمیرات داکت اسپلیت به صورت تخصصی لازم است تا با همه قطعات این دستگاه آشنایی داشته باشد تا بتواند به بهترین نحو ممکن کیفیت اولیه دستگاه را دوباره باز گرداند.

داکت کولر گودمن یکی از بهترین کولر گازی‌های عرضه شده در بازار است که از عملکرد مناسبی جهت تأمین برودت هوای منازل برخوردار است. اما با وجود این کیفیت گاهی به مشکلاتی برخورد می کند که اگر سرویس و تعمیر داکت اسپلیت گودمن را به موقع انجام ندهید ممکن است با مشکلات بیشتری مواجه شوید. درصورتی که نیازمند یک فنی کار متخصص در زمینه سرویس و تعمیر داکت اسپیلت گودمن هستید تهران سرویس آنلاین به عنوان مرکز مجاز تعمیر داکت اسپلیت با سالها تجربه در زمینه نصب شارژ گاز ، عیب یابی، سرویس و تعمیرات داکت کولر گودمن آماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به شما می باشد. شما می توانید با کمک تعمیرکاران مرکز مجاز تعمیر داکت اسپلیت گودمن ایرادات را در همان مراحل ابتدایی برطرف کنید، و نگرانی از بابت کند شدن عملکرد کولر گازی و توقف ناگهانی آن در گرمای طاقت فرسای تابستان نخواهید داشت!

تعمیر داکت اسپلیت گودمن؟

شرکت تکنو تهویه مرکز تخصصی تعمیر داکت اسپلیت گودمن در تهران است که دارای تعمیرکاران حرفه ای با تجربه و دوره دیده هستند. که کاملا تخصص در تعمیر داکت اسپیلت گودمن را دارا هستند. و از تمام قطعات اصلی مورد استفاده از داکت اسپلیت گودمن استفاده می‌نماید. همراه با مهر و فاکتور شرکت تکنوتهویه

داکت اسپلیت گودمن ؟

داکت اسپلیت گودمن دارای ظرفیت های ۲ تن و ۳ تن تبرید ۴ تن تبرید و ۵ تن تبرید و ۶ تن تبرید مناسب برای متراژ های مختلف میباشد. که در بین یونیت کندانسور ۲ و ۳ تن تبرید تکفاز هستند و ظرفیت ۴ تن به بالا سه فاز میباشد. یکی از مزایای گودمن اجرای لوله کشی مسی تا ارتفاع ۴۵ متر به بالا و ۲۴ متر پایین تر از یونیت هواساز است که می‌توان از این مزیت کندانسینگ یونیت ها را از نمای ساختمان حذف کرد و در فضای چون پشت بام یا زیر زمین قرار داد.

شارژ گازداکت اسپلیت گودمن؟

سرویس داکت اسپلیت گودمن از اهميت بالای برخوردار است.یکی از این اقدامات مهم که هم در داکت اسپلیت وهم در کولرگازی وجود دارد شارژ این دستگاه هامیباشد. عدم انجام درزمان مناسب وکار کردن داکت اسپلیت گودمن بدون گاز میتوانید باعث مشکلات جدی شود. همچنین اگر دستگاه داکت اسپلیت گودمن خود را به تازگی خریداری کردين حتما قبل از استفاده از آن شارژ گاز را انجام دهید. همکاران ما در مرکز مجاز تکنو تهویه اقدام به شارژ گاز می‌کنند که این فرایند به صورت وزنی یا به وسیله گیج مانوفیلد انجام می‌گیرد.

سرویس داکت اسپلیت گودمن

داکت اسپلیت گودمن باید هرسال وبه طور مداوم در فصل زمستان و تابستان سرویس شود .در صورت عدم سرویس داکت اسپلیت آسیب های زیادی به داکت اسپلیت گودمن وارد می‌شود قبل از هر نوع خرابی قطعه ای سرویس داکت اسپلیت گودمن انجام شود 

کمپرسور داکت اسپلیت گودمن؟

کمپرسور داکت اسپلیت گودمن برند کوپلند است که از نوع پیستونی واسکرال است.اگر موقع استارت روشن نشدن داکت اسپلیت گودمن خود صدای ناهنجاری از کمپرسور شنیدید ویا فیوز مینیاتور شما قطع شد. دستگاه را روشن نکنید و فورا با تعمیرکار تماس گرفته ممکن است کمپرسور شما نیاز به سرویس داشته باشد که با کمترین هزینه می‌توان آن را درست کنید.

علت یخ زدن داکت اسپلیت گودمن؟

کافی نبودن گاز مبرد ، فیلترهواساز ، کیپ شدن درمسیر کندانسور و اواپراتورحتما وقتی که یخ زدگی در دستگاه خود مشاهده کردید بلافاصله آن را خاموش کنید. و با شرکت مجاز تکنو تهویه تماس بگیرید.

عیب‌یابی داکت اسپیلت گودمن؟

مهم ترین قسمت هر دستگاه تشخیص دادن عیب ومشکلات آن است که کاری حساس وتا حدودی دشوار است .که به یک متخصص وتعمیرکار خبره نیاز است برای تشخیص نقص های داکت اسپلیت گودمن که ما شرکت تکنوتهویه را به شما معرفی می‌کنیم 

هزینه تعمیر داکت اسپلیت گودمن؟

ابتدا باید قسمت های که داکت اسپلیت آسیب دیده را بررسی کنیم ویا اگر به قطعه ای نیاز دارد .وبعد از انجام این مراحل هزینه تقریبی برآورد می‌شود به مشتری اعلام میکنیم که بعد از توافق شروع به تعمیرات داکت اسپیلت گودمن شود

کنتاکتور داکت اسپلیت گودمن؟

یه نوع قطعه ای است که جریان برق دستگاه را بر عهده دارد که باید حتما از نوع اصلی واورجینال استفاده شود.که باعث کارکرد خوبی باشد .شرکت تکنوتهویه تمامی قطعات به کار برده اصلی و اورجینال را استفاده میکند

دلیل کاهش مصرف برق داکت اسپلیت گودمن

مصرف برق زیاد داکت اسپلیت ها یکی از دغدغه‌های مهم مشتریان است وبرای خلاص شدن از این مشکل دو مورد مهم وجود دارد

تعویض کردن داکت اسپلیت های کهنه وقدیمی و پر مصرف با داکت اسپلیت های جدید و کم مصرف 

سرویس کردن سالانه دو بار با شروع فصل سرمایش و فصل گرمایش

نصب داکت اسپلیت گودمن 

نصب کردن داکت اسپلیت گودمن کار حرفه ای و مهم است که فقط توسط افرادی که تخصص نصب داکت اسپلیت دارد باید انجام شود تا استاندارد و درست نصب انجام گیرد زیرا اگر اصولی نصب انجام نشود بعدا مشکلاتی زیادی به وجود می‌آورد.پس از تیم که متخصص نصب داکت اسپلیت گودمن است بخواهید این کار را برای شما انجام دهد

تعمیر داکت اسپلیت گودمن بصرفه است یا خرید آن؟

روزانه ده‌ها مشتری با ما تماس گرفته و سؤالاتی می‌پرسند مبنی بر اینکه آیا داکت اسپیلت ایشان قابل تعمیر بوده؟ یا راهی جز تعویض آن وجود ندارد ما این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم آورده‌ایم تا کارشناسان تهران سرویس آنلاین با بازدید دستگاه شما با صرف وقت و تجربه تا حد امکان نسبت به تعمیر داکت گوذمن شما اقدام کنند زیرا هزینه تعمیر داکت اسپیلت ده‌ها برابر کمتر از تعویض آن با یک دستگاه کولر نو است ولی در صورت هزینه‌بردار بودن این مورد و به‌صرفه نبودن آن به شما گزارشی کامل درست و کارشناسانه خواهند داد و این اطمینان را به شما خواهند داد که تعویض داکت بصرفه‌تر از تعمیر آن خواهد بود.

تکنسین های متخصص تهران سرویس آنلاین قادر به ارائه انواع سرویس و تعمیرات داکت اسپلیت گودمن و همچنین تعمیرات کولر گازی این مدل هستند. بنابراین امکان تعمیر داکت شما فراهم بوده و نیاز به نگرانی بابت صرف هزینه چندین برابری جهت تعویض کولر گازی و خرید دستگاه جدید نمی باشد.

هزینه تعمیر داکت اسپلیت گودمن چقدر هست؟

اعلام هزینه تعمیر داکت اسپلیت GOODMAN بهتر است که توسط بازدید یک کارشناس انجام شود تا دستگاه شما به طور کامل عیب یابی شود و سپس توسط کارشناس هزینه تعمیر یا تعویض قطعات و… را برای شما براورد قیمت کنند . تیم فنی تهران سرویس آنلاین نیز در ابتدا از داکت کولر شما بازدید می‌کنند و در ابتدا اعلام هزینه می کنند سپس اقدام به تعمیرات داکت کولر شما می کنند.

هنوز عده ی زیادی هستند که متاسفانه انجام سرویس داکت اسپلیت را کاری بیهوده با هزینه اضافی می دانند اما لازم است که بدانید سرویس دوره ای هر کالایی هزینه اضافی نیست بلکه پیشگیری از به وجود امدن هزینه های سنگین یا خسارات جبران ناپذیر می باشد. بهتر است که قبل از شروع فصل گرما به شستشو و سرویس داکت اسپیلت بپردازید تا از پرداخت هزینه های سنگین تعمیر کولر گازی جلوگیری شود.

مزایای سرویس داکت اسپلیت گودمن

همه کولرهای گازی نیازمند سرویس دوره‌ای هستند تا بتواند در طول عمر خود به درستی کار کنند. انجام سرویس داکت اسپلیت گودمن به صورت دوره ای شما را مطمئن خواهد کرد که دستگاه‌تان در بالاترین حد بهینه بدون خراب شدن ناگهانی کار می‌کند.

سرویس داکت اسپلیت گودمن به افزایش بهره‌وری دستگاه کولر گازی کمک می‌کند و هیزنه‌های قبض برق را کاهش می‌دهد. فیلتر هوای کثیف باعث می‌شود که کولر نتواند هوا را داخل خانه به خوبی به گردش در آورد. و نتیجه این می‌شود که داکت گودمن باید برای مدت زیادی در طول روز کار کند و شاید شما را مجبور کند که تنظیمات دمایی را عوض کنید زیرا حتی با کارکرد بیشتر کولر گازی احساس راحتی نمی‌کنید. کویل کندانسور کثیف باعث می‌شود که کمپروسور سردکننده سخت‌تر کار کند، که جریان بیشتری را بر سرویس برق تحمیل می‌کند و نتیجه افزایش هزینه‌های قبض برق خواهد بود.

مهم ترین دلیل اهمیت سرویس داکت اسپلیت گودمن

شستشو و سرویس داکت اسپلیت گودمن با پیدا کردن ایردات قبل از اینکه بزرگ‌تر و گران‌تر شوند پول زیادی را برای‌تان پس‌انداز خواهد کرد. نه تنها کویل کنداسور کثیف باعث می‌شود که کولر گازی بیشتر کار کند و هزینه‌های برق افزایش یابد، که ممکن موجب کارکرد تندتر کمپرسور و در نتیجه خرابی زودرس در آن شود. هزینه‌ی بررسی و تمیز کردن کویل کنداسور به مراتب کم‌تر از هزینه تعویض کمپرسور است. همچنین سرویس دوره‌ای می‌تواند موارد دیگری مانند نشتی آب در سیستم که می‌تواند باعث صدمه دیدن دستگاه کولر گازی یا ساختمان شود را شناسایی و رفع نماید.

عمر دستگاه کولر گازی خود را با مراقبت‌ در طول زمانی که کار می‌کند افزایش دهید. داکت کولرهای گودمن وقتی درست کار می‌کنند که به صورت مرتب سرویس و تمیز شود. اگر یک قطعه درست کار نکند، می‌تواند به کل دستگاه استرس وارد کرده و در نهایت دستگاه زودتر از موعد خراب شود. نگهداری همه قطعات در حالت عمل‌کرد خوب به معنای استرس و فشار کم‌تر رو همه خواهد بود. دستگاه در طول مدت زمان بیشتر عمل‌کرد بهتری نسبت به دستگاهی که مرتب سرویس نمی‌شود خواهد داشت.

داکت گودمن یا کولر گازی گودمن برای عمل خنک کردن از گازهای فریونی (مبرد) مانند R22-R410A-R407A استفاده می‌کنند. در ایران مبردها را به اسم گاز می شناسند. نقش مبردها یا همان گاز ها در عملکرد دستگاه بسیار مهم است به نحوی که کمبود یا نبود آن در این سیستم ها تمامی سیکل تبرید را مختل کرده و با مشکل جدی مواجه می‌کند.و شایعترین نشانه کمبود مقدار شارژ گاز داکت اسپلیت نداشتن خنکی کافی کولر شما می باشد.

در چه مواقعی داکت اسپیلت گودمن نیاز به شارژ گاز دارد

به طور کلی داکت اسپلیت شما در ۳ حالت نیازی به شارژ گاز داردو باید به شارژ گاز داکت اسپلیت گودمن بپردازید

  1. کولر تازه نصب‌شده و نو است.
  2. سیستم کاملاً فاقد گاز می‌باشد. (شارژ گاز کامل)
  3. سیستم احتیاج به شارژ کردن گاز (اضافه کردن) دارد (شارژ گاز تکمیلی)

 

 

ترموستات داکت اسپلیت گودمن 

ترموستات داکت گودمن در مدل های مختلف (دیجیتال یا آنالوگ)برای کنترل دمای محیط و کنترل دمای کانال هوا ، مورد استفاده قرار می گیرند. فرآیند کنترل توسط ترموستات و از طریق فرمان به فن یا شیر فن کویل،شیر برقی، داکت اسپلیت، پکیج، شیر موتوری، چیلر و …صورت می پذیرد. ( البته در انواع ترموستات اتاقی این امر تنها با کنترل سرعت فن است. )

ترموستات داکت گودمن كنترل كننده الكتريكي خودكار است که براي تنظيم دما در فضای بسته به کار گرفته می شود. غالبا” ترموستات را به دستگاه هاي تولید گرما یا سرما متصل مي كنند تا با قطع و وصل دستگاه، آن فضا را در دماي تنظيم شده ی دلخواه تثبیت نماید. هنگامي كه دما به نقطه تنظيم شده برسد، ترموستات مدار برقي سیستم را قطع کرده و وقتي دما ۳ الي ۵ درجه از نقطه تنظيم شده فاصله بگیرد، دوباره مدار دستگاه را وصل مي كند و دستگاه روشن مي شود.

هنگام خرابی ترموستات داکت اسپلیت گودمن باید

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که این قطعه با ارزش داکت کولر شما به دلایل مختلفی خراب شده باشد و دیگر نتوانید با این دستگاه دمای اتاق را تنظیم کنید. و به دنبال یک تعمیرکار جهت تعمیر ترموستات داکت اسپلیت خود بگردید لازم به ذکر است که احتمال تعمیرات ترموستات داکت بسیار پایین است و شانس قبل تعمیر بودن ترموستات داکت اسپیلت گودمن خیلی پایین است و معمولا و نیاز به تعویض دارد .

حال اگر به هر دلیلی ترموستات داکت اسپلیت شما هم خراب شده است و به دنبال مرکز تخصصی جهت تعویض ترموستات داکت می گردید می‌توانید با آرامش خاطر کار را به ما بسپارید تا تعمیرکاران ما با تخصص و تبحر خود در این زمینه ابتدا به تعمیر ترموستات می پردازند و در صورت نبودن امکان تعمیر به تعویض ترموستات داکت شما بپردازند و لذت یک باد خنک را به شما هدیه دهند.

سرویس داکت اسپلیت گودمن

با شروع فصل تابستان و گرمای طاقت فرسا بعد از روشن کردن داکت اسپلیت گودمن متوجه این می شویم که از دریچه ها باد گرم خارج می شود. مدتی زمانی را تحمل می کنیم ولی متاسفانه تغییری احساس نمیکنید. به این موضوع باید فکر کنید که چه زمانی سرویس داکت اسپلیت را انجام داده اید. سرویس کردن داکت اسپلیت گودمن شامل مراحلی می باشد که بعد از تماس با شرکت آسان تهویه از آن با خبر خواهید شد.

تعمیر داکت اسپلیت گودمن در سرویس داکت اسپلیت بسیاری از قسمت های دستگاه توسط تعمیرکار بررسی میگردد که یکی از انها چک کردن آمپر کمپرسور بوده زمانی که شما بدون سرویس کردن دستگاه اقدام به روشن نمودن داکت اسپلیت می کنید تنها به دستگاه آسیب وارد کرده و با قبض های برق هنگفت روبه رو خواهید شد. 

کاهش مصرف برق داکت اسپلیت گودمن

بهترین راه برای کاهش مصرف برق داکت اسپلیت گودمن سرویس و شارژ گاز به موقع داکت اسپلیت گودمن می باشد. توجه داشته باشید که برای کاهش مصرف برق خود دمای تنظیمی دستگاه را بین ۲۳تا ۲۶ درجه سانتیگراد تنظیم نمایید. 

جوشکاری کویل داکت اسپلیت گودمن

در داکت اسپلیت گودمن برای تامین قسمت گرمایشی محیط از کویل آبگرم استفاده شده است، این کویل یا توسط موتور خانه مرکزی تامین آبگرم می شود و یا توسط پکیج دیواری، در قسمت بعدی فقط از حالت فن برای گرم نگه داشتن محیط استفاده می گردد.

به علت وجود ناخالصی در آب کویل های آبگرم بعد از گذشت زمان سوراخ می گردد که بسته به نوع آسیب یا باید کویل را تعویض نمود و یا جوشکاری کویل داکت اسپلیت گودمن را انجام داد. برای انجام سرویس خود با نمایندگی تعمیرات داکت اسپلیت گودمن شرکت آسان تهویه تماس بگیرید.

لوله های داکت اسپلیت گودمن یخ می زند علت چیست؟

داکت اسپلیت دستگاهی برودتی می باشد که محیط را با استفاده از سرمای تولید شده توسط گاز موجود در آن به وجود می آورد،زمانی که گاز یا همان مقدار مبرد داخل داکت اسپلیت کم باشد شروع به یخ زدن می کند چرا که نمی تواند گرمای محیط را جذب کند.

مورد بعدی ضعیف شدن کمپرسور در اثر استفاده نادرست بوده که باید بعد ار بررسی کامل کمپرسور تعویض شود.مرحله آخر کیپ شدن مسیر لوله ها بوده که باید مسیر توسط گاز ازت شسته شود. 

ترموستات داکت اسپلیت گودمن

 

تعمیر داکت اسپلیت گودمن بسیاری از مشتریان شاید برای اولین باری است که از داکت اسپلیت گودمن استفاده میکنند و نحوه کارکردن با ترموستات داکت اسپلیت را نمی دانند ما سعی داریم در این قسمت به شما آموزش دهیم که چگونه از ترموستات استفاده کنید.

بعد از زدن دکمه ON بر روی ترموستات دستگاه شروع به کارکردن میکند برای تنظیمات فصل از دکمه MODE استفاده کرده معمولا فصل تابستان را با علامت یک گوله برف نمایش می دهد یعنی در حالت سرمایش قرار گرفته است. بعد از قسمت به سراغ دور فن دستگاه می رویم دقت داشته باشید هرچه دور فن کمتر باشد سرمای بیشتری از دریچه خارج میگردد. همچنین موتور فن داکت اسپلیت گودمن در دورهای بالاتر فشار بالایی را تحمل میکند که این امر سبب استهلاک زود هنگام موتور فن می شود و هزینه تعمیر فن بالایی را در بر خواهد داشت.

راه اندازی داکت اسپلیت گودمن در تابستان

 

برای راه اندازی داکت اسپلیت گودمن با شرکت تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید. برای راه اندازی داکت اسپلیت گودمن در تابستان کافیست با استفاده از دکمه mode که بر روی پنل ترموستات قرار دارد حالت تابستان را انتخاب کرده و معمولا دور فن را در حالت متوسط ویا med قرا دهید و منتظر سرمای خروجی باشید.

راه اندازی داکت اسپلیت گودمن در زمستان

 

برای راه اندازی داکت اسپلیت گودمن در فصل زمستان ، از آنجاییکه اکثر داکت اسپلیت ها به سیستم گرمایشی پکیج و کویل آبگرم متصل است باید ابتدا از نظز گرمایشی پکیج را چک کنید و سپس تروستات داکت اسپلیت را در حالت زمستان قرار داده و منتظر گرما باشید.در صورت مشکل با ما تماس بگیرید تعمیرکاران شرکت آسان تهویه در کوتاهترین زمان ممکن مشکل دستگاه شما را برطرف خواهند نمود. 

موتور فن داکت اسپلیت گودمن

 

معمولا موتور فن های نصب شده بر روی داکت اسپلیت گودمن از نوع تک شفت می باشد که عمر کارکرد بسیار طولانی دارند ولی با توجه به استفاده نادرست در کشور ایران متاسفانه این موتور فن ها به سرعت دچار خرابی می گردند. این موتور فن ها ساخت کشور آمریکا بوده و سازنده آن شرکت امرسون می باشد که بسیار فن های با کیفیت بالایی تولید می کتد با سرویس و شستشوی به موقع داکت اسپلیت می توانید تا حدی جلوی خرابی های مکرر داکت اسپلیت خود را گرفته و همچنین در مصرف برق صرفه جویی نمایید.

تعویض خازن داکت اسپلیت گودمن

 

خازن داکت اسپلیت گودمن از قطعات اصلی این دستگاه می باشد که در صورت استفاده از جنس غیر استاندارد آسیب های زیادی را به کمپرسور وارد می کند و حتی باعث سوختن کمپرسور نیز می گردد. بنابراین برای تعویض خازن داکت اسپلیت گودمن با ما تماس گرفته و از قطعات اصلی و اورجینال برای دستگاه استفاده نمایید.

علت صدای فن داکت اسپلیت گودمن چیست؟

 

تعمیر داکت اسپلیت گودمن زمانی که فن داکت اسپلیت گودمن صداهای زیادی را تولید می کند. باید توسط تعمیرکار از یونیت داخلی جدا شده و تعمیر گردد. از انجاییکه گودمن در ایران فاقد نمایندگی و قطعات یدکی می باشد فن داکت اسپلیت گودمن باید تعمیر شده و سپس در محل نصب گردد.

عیب یابی داکت اسپلیت گودمن

 

اولین کاری که تعمیرکاران شرکت آسان تهویه با مراجعه به محل انجام می دهند عیب یابی داکت اسپلیت گودمن می باشد. عیب یابی داکت اسپلیت کار بسیار حساسی بوده و نیازمند تجربه زیاد و دانش روز می باشد که تمامی کادر این شرکت آموزش دیده وبا تجربه بوده و تمام نیاز های شما را از لحاظ یک تعمیرکار برآورده می کنند. عیب یابی داکت اسپلیت با توجه به توضیحاتی که توسط مشتری داده می شود و هم چنین نحوه کارکرد دستگاه انجام میگردد.

تعویض کنتاکتور داکت اسپلیت گودمن

قطعه ای در داکت اسپلیت که وظیفه هدایت جریان برق را دارد که به طور مداوم در حال کارکردن می باشد. معمولا کنتاکتور ها طول عمر مشخصی دارند و بعد از گذشت چند سال معیوب می گردند. شرکت آسان تهویه همواره به دنبال برند های با کیفیت موجود در بازار بوده چرا که برندهای تقلبی در بازار به وفور یافت می گردند. که فوق العاده بی کیفیت و سریعا معیوب می گردند. برای تعویض کنتاکتور با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید.

شارژ گاز داکت اسپلیت گودمن

 

بعد از بررسی داکت اسپلیت و عیب یابی کامل دستگاه متوجه این می شوید که گاز دستگاه کافی نبوده و نیاز به شارژ گاز دارد. علائمی همچون باد گرم، نداشتن سرمای کافی و … همه می تواند دلیلی بر این باشد که گاز داخل داکت اسپلیت کم می باشد.

زمانی که دستگاه نصب میگردد معمولا گاز داخل داکت اسپلیت چک میگردد ولی سهوا شده است که دستگاه ها در فصل زمستان راه اندازی شده و میزان شارژ گاز به طور دقیق چک نشده است و با شروع فصل گرما این گاز بسیار کم بوده و سرمای مطلوب را نمی دهد.

برخی مشتریان این سوال را می پرسند که هزینه شارژ گاز چقدر می شود ؟ توجه کنید شارژ گاز داکت اسپلیت پیچیدگی خود را دارد یعنی هزینه آن با توجه به ظرفیت دستگاه با توجه به آمپر دستگاه و همچنین لوله کشی داکت اسپلیت متغییر بوده و هزینه ثابتی ندارد و تمامی اینها بعد از اعزام تعمیرکار به محل شما و بررسی کامل دستگاه هزینه به شما اعلام می شود.

تعویض کمپرسور داکت اسپلیت گودمن

 

شرکت آسان تهویه نمایندگی تعمیر داکت اسپلیت گودمن در سراسر تهران می باشد. کمپرسور داکت اسپلیت گودمن از نوع اسکرال بوده و در برخی مدل ها و ظرفیت های ۶تن از نوع پیستونی استفاده شده است زیرا دارای مقاومت بالا در دماهای بالای ۴۰ درجه سانتیگراد را دارد.در حال حاضر تعویض کمپرسور داکت اسپلیت گودمن از نوع کوپلند بوده و باید حتما توسط متخصص و تعمیرکار حرفه ای داکت اسپلیت گودمن انجام شود.

 

 

پرتاب باد داکت اسپلیت گودمن کم است علت چیست؟

معمولا پرتاب باد از دهنه دریچه داکت اسپلیت گودمن ۱متر می باشد احتمال اینکه پرتاب باد بیشتر باشد نیز وجود دارد. گاهی اوقات این پرتاب باد بسیار کم شده و به صفر می رسد توجه کنید که داکت اسپلیت گودمن را سرویس دوره ای انجام دهید تا با این مشکلات رو به رو نشوید که فشار زیادی به کمپرسور داکت اسپلیت گودمن وارد می گردد.

کمپرسور گودمن

کمپرسور داکت اسپلیت گودمن از نوع بریستول پیستونی و ساخت کشور آمریکا می باشد. از آنجاییکه در کشور آمریکا مکزیک هوا در تابستان بسیار گرم می باشد تنها کمپرسورهای پیستونی می توانند طاقت گرما را داشته باشند و تولید سرما نمایند. در سری های بعدیه این داکت اسپلیت از مدل امرسون شرکت کوپلند استفاده شد که سری های اصلی موجود در بازار ساخت کشور تایلند و کیفیت پایینتر ساخت کشور چین می باشد. امروزه در بازار ایران کمپرسور بریستول به ندرت یافت می شود که اصل آمریکا باشد اغلب یا تعمیری یا استوک و یا ساخت کشور چین می باشد که کیفیت خیلی پایینی دارد. 

هواساز گودمن

 

سیستم طراحی شده برای داکت اسپلیت گودمن از دو قسمت یونیت خارجی و یونیت داخلی تشکیل شده است به یونیت خارجی معمولا کندانسور گفته می شود و به یونیت داخلی هواساز گفته می شود که در برند گودمن به آن هواساز گودمن نامیده می شود هواساز گودمن شامل بخش فن و اواپراتور است و همچنین ترمینال های برق بر روی این قسمت قرار گرفته است.

 

تعمیرکار داکت اسپلیت گودمن

 

داکت اسپلیت گودمن از قطعات بسیاری تشکیل شده است که خرابی هرکدام از آن ها می تواند کارکرد دستگاه را مختل کند. برای مثال خرابی سنسور ترموستات می تواند آسیب های جدی را به کمپرسور داکت اسپلیت گودمن وارد نماید، زیرا به موقع اتومات نکرده و کمپرسور تحت فشار قرار گرفته و معیوب میگردد.

شما با سرویس نکردن می توانید به فن اواپراتور و در حالت کلی به تمامی سیستم آسیب وارد نمایید داغ شدن بیش از حد کمپرسور احتمال آسیب زدن به کابل های برق و همچنین جعبه مینیاتوری کل واحد را تحت تاثیر قرار می دهد. توجه کنید که سرویس های سالیانه و ماهانه داکت اسپلیت گودمن را مرتب انجام دهید تا با هزینه های زیادی رو به رو نشوید.

علت آبریزش داکت اسپلیت گودمن چیست؟

 

بعد از روشن نمودن داکت اسپلیت گودمن متوجه می شوید که دستگاه آبریزش دارد. علت آبریزش داکت اسپلیت گودمن بیشتر نقص در نصب داکت اسپلیت بوده که پیمانکار نصاب کار خود را به درستی انجام نداده و موجب این نقص در دستگاه شده است که باید توسط پمپ درین مشکل را برطرف نمود.

 

علت پریدن فیوز داکت اسپلیت گودمن چیست؟

 

زمانی که بعد از روشن نمودن داکت اسپلیت گودمن متوجه می شوید که فیوز برق می پرد سریعا داکت اسپلیت را خاموش نموده و با شرکت آسان تهویه تماس بگیرید. این مورد نشانه اتصال کوتاه در مدار بوده که باید توسط تعمیرکار مورد بررسی قرار گیرد. بیشترین موردی که این اتفاق را سبب می شود سوختن کمپرسور می باشد که باید تعویض گردد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/6rkN
نظرتان را بنویسید