لینک حذف اکانت تلگرام

ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
سیروس محبی
در ابتدا لازم است به چند نکته مهم اشاره کنم.

دقت داشته باشید که حذف اکانت تلگرام از داخل خود برنامه تلگرام امکان پذیر نیست و برای دیلیت اکانت تلگرام باید از مرورگر تلفن همراه یا از طریق مرورگر در کامپیوتر خود استفاده نمایید.

با دیلیت اکانت تلگرام، دیگر اطلاعاتی که پیش از این در چت های خصوصی شما با دیگران وجود داشت در دسترس نخواهد بود. پس لازم است تا پیش از حذف اکانت تلگرام خود نسبت به تهیه نسخه بک آپ از اطلاعات مفیدی که به نظرتان می آید بعد ها لازم خواهید داشت اقدام کنید.

1- برای شروع ابتدا باید وارد لینک حذف اکانت تلگرام شوید

https://my.telegram.org/auth?to=deactivate

سپس شماره تلفن همراه خود را که اکنون تلگرام شما بر روی آن شماره فعال است را در کادر زیر عبارت Your Phone
Number وارد کنید. دقت داشته باشید که پیش از شماره تلفن خود کد ایران 98+ را وارد کرده باشید.
و سپس برروی دکمه Next کلیک کنید


2- حال یک کد به برنامه تلگرام شما ارسال می شود. دقت کنید که این کد به صورت پیامک ارسال نمی شود بلکه دقیقا در برنامه تلگرام شما در گوشی یا تبلت یا تلگرام ویندوز شما ارسال می گردد.

3- در این مرحله باید کدی را که به برنامه تلگرام شما ارسال شده بود را در زیر کادر password وارد نمایید.

4- در این مرحله تلگرام از شما می پرسد که دلیل اینکه شما قصد دارید تلگرام را ترک کنید و اکانت خود را پاک کنید چیست. پاسخ به این بخش اختیاری است، پس برای رفتن به مرحله بعد کافی است بر روی دکمه Done کلیک کنید.

5- در این مرحله که مرحله پایانی هم به شمار می آید، فرمی ظاهر می شود. برای دیلیت اکانت تلگرام خود لازم است تا بر روی دکمه قرمز رنگ که عبارت Yes, Delete my account را نشان می دهد کلیک کنید.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/o2YB
نظرتان را بنویسید