چگونه التهاب های پوستی را از بین ببریم؟

چگونه  التهاب های پوستی را از بین ببریم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

سابسیژن از روش های جراحی و زیبایی برای رفع انواع اسکارها می باشد. طی این روش سوزن خاصی به موازات سطح پوست در زیر پوست فرد تزربق می شود و پزشک متخصص با حرکت دقیق سوزن به سمت عقب و جلو ، بافت های اسکار را از بین می برد. در سابسیژن بسیار مهم است که سوزن حد فاصل درم و بافت زیر جلدی باقی بماند به همین دلیل باید اینکار را در نزد متخصص پوست انجام دهید.

در گذشته در روش سابسیژن از سوزن هایی مشابه با نیزه استفاده می شد که با درد بسیاری همراه بود. اما در تکنیک جدید از سوزن های خاصی استفاده می شود که نازک و ظریف هستند و همین موضوع سبب می شود که بیمار در طی مدت زمان دریافت خدمات ، دردی را احساس نکند. در صورتی که سوزن های وارد شده به سطح پوست تا عمق مشخصی حرکت کنند ، این روش در درمان اثرات آکنه و اسکار بسیار موثر عمل می کند. لازم به ذکر است ساخت کلاژن و الاستین در پوست نیز تحریک می شود و همین موضوع جوانسازی پوست را نیز در پی دارد.

مرتبط بخوانید : کرایولیپولیز – لیست 10 تایی بهترین مراکز کرایولیپولیز در تهران

کاربرد سابسیژن در تهران چیست ؟
افراد بسیاری اعم از زنان و مردان با مشکلات پوستی مواجه هستند که یکی از مهم ترین آن ها جای جوش و آکنه بر روی پوست می باشد. جای جوش بر روی صورت ، ظاهر خوبی ندارد که با استفاده از سابسیژن می توان آن ها را برطرف نمود. از مهم ترین کاربردهای سابسیژن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

از بین بردن التهاب های پوستی همچون جای آبله مرغان
رفع جوش های دوران جوانی و نوجوانی
رفع جای سوختگی درجه سه
از بین بردن محل گزش حیوانات
رفع جای برش جراحی های قبلی
از بین برن عفونت های عمقی پوست
و …
سابسیژن منجر به آزاد سازی سطح اسکار از اتصال زیرین می شود و اینگونه منجر به از بین رفتن اسکار و ایجاد بافت کلاژنی و الاستیکی جدیدی می شود. این روش سبب می شود که خون به قسمت زیرین ناحیه درمان شده برسید با ایجاد بافت های همبند جدید ، منجر به ایجاد پوستی صاف و هموار گردد. به طور کلی سابسیژن در رفع تمامی موارد ذکر شده در قسمت فوق موثر است ؛ لازم است اشاره کنیم که در برخی موارد پزشکان توصیه می کنند که افراد اقدام به دریافت خدمات سابسیژن به صورت همزمان با خدمات میکرونیدلینگ نمایند تا نتایج بهتری حاصل شود.

مرتبط بخوانید : بهترین کلینیک زیبایی در تهران – معرفی 10 کلینیک برتر پوست و زیبایی در تهران

برای سابسیژن در تهران ، چند جلسه لازم است ؟
از عوامل تعیین کننده تعداد جلسات سابسیژن ، شدت اسکار و مشکل ناحیه تحت درمان می باشد. بنابراین شما ابتدا باید یک جلسه مشاوره دریافت کنید تا پزشک متخصص پس از بررسی و معاینات لازم ، تعداد جلسات مورد نیاز برای رفع مشکل شما را مشخص نماید.

لازم است برای دریافت نتیجه از خدمات سابسیژن ، حتما طول درمان خود را تکمیل کنید و در تعداد جلسات تعیین شده توسط پزشک شرکت نمایید. در جلسات کم احتمال دارد شما شاهد بهبودی اسکارهای صورت خود باشید اما در صورتی که جای اسکارها عمیق و شدید باشد، حتما باید در تعداد جلسات درمانی بیشتری شرکت کنید. بنابراین تعداد جلسات مورد نیاز برای از بین رفتن کامل اسکار ها با استفاده از روش سابسیژن ، وابسته به شدت اسکار است. بیشتر افراد پس از یک جلسه درمانی به نتیجه می رسند و برخی دیگر به تعداد جلسات بیشتری نیاز دارند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Awnp
نظرتان را بنویسید