ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش چقدر است؟

ظرفیت آزمون استخدامی آموزش و پرورش چقدر است؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

رشته های مورد نیاز ازمون استخدامی آموزش و پرورش هر ساله از طریق انتشار دفترچه ای از سوی سازمان سنجش به داوطلبان اطلاع رسانی می شود و داوطلبان باید برای اطلاع از اینکه آیا با مدرک فارغ التحصیلی خود می توانند در این آزمون شرکت کنند یا نه ، رشته های شغلی ارائه شده را بررسی نمایند. در ادامه لیست کامل رشته های شغلی آزمون استخدامی آموزش و پرورش را قرار داده ایم.

داوطلبان علاقه مند به شرکت در ازمون استخدامی آموزش و پرورش باید با اطلاع از رشته ها و مقاطع تحصیلی مجاز در ازمون سال جاری ، رشته شغلی متجانس با رشته فارغ التحصیلی خود انتخاب نمایند. رشته های مورد نیاز و ظرفیت های ارائه شده هر یک از استان و شهرها با دیگر شهرها متفاوت است و با توجه به تنوع بالای رشته ها و مقطع تحصیلی مورد نیاز و همچنین الزام رعایت تجانس رشته تحصیلی و رشته شغلی ، داوطلبان باید از رشته های مورد نیاز ازمون استخدامی آموزش و پرورش استان و شهر خود اطلاع یابند.

در ادامه لیست کلی رشته های مورد نیاز ازمون استخدامی آموزش و پرورش را می توانید مشاهده کنید ولی نکته ای که وجود دارد این است که ظرفیت های تخصیص یافته به هر رشته شغلی در هر منطقه ای از استان های مختلف متفاوت است و این ظرفیت ها طبق اعلام نیاز آموزش و پرورش مناطق تعیین می شود. مثلا ممکن است در منطقه شما رشته شغلی مدنظرتان ارائه نشود و یا ظرفیت کمی داشته باشد.

لازم است مجددا یادآوری کنیم که رشته های مورد نیاز ازمون استخدامی آموزش و پرورش در مناطق مختلف متفاوت است و تمام این رشته ها در همه مناطق ارائه نمی شوند. همچنین رشته هایی که در این مطلب مشاهده کردید مربوط به سال گذشته است و امسال ممکن است تعدادی رشته حذف یا اضافه شود.

رشته های تحصیلی مورد نیاز ازمون استخدامی آموزش و پرورش در  هر دوره و هر استان با هم متفاوت است.

  •  

لیست رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی از طریق انتشار دفترچه ای به داوطلبان اطلاع رسانی می شود.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/EAQv
نظرتان را بنویسید