تکنیک های مختلف صافکاری خودرو

تکنیک های مختلف صافکاری خودرو
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
sara zamani

پیدا کردن فرورفتگی‌های خودرو می‌تواند تجربه‌ای فوق‌العاده خسته‌کننده باشد، زیرا بدانید که وسیله نقلیه شما آسیب دیده است و اکنون باید به دنبال تعمیر فرورفتگی باشید. چه به دلیل ضربه های کوچک، فرورفتگی درب ماشین در پارکینگ یا موقعیت های دیگر، موقعیت های زیادی وجود دارد که باعث فرورفتگی و فرورفتگی جزئی می شود. اینها ممکن است مشکلات کوچکی به نظر برسند، اما مهم است که این آسیب را برطرف کنید و ارزش خودروی خود را بازیابی کنید.

 

بهتر است ماشین خود را در اسرع وقت از فرورفتگی تعمیر کنید، اما بهترین راه برای انجام این کار چیست؟ تکنیک های متعددی برای ترمیم فرورفتگی ها وجود دارد، بنابراین بیایید گزینه های بالقوه را بررسی کنیم.

 

برداشتن دندان بدون رنگ

برداشتن فرورفتگی بدون رنگ، که به عنوان PDR نیز شناخته می‌شود، تکنیکی در از بین بردن فرورفتگی‌ها است که در تکمیل فرورفتگی‌های کوچک خودرو بسیار موثر است. اساساً با استفاده از ابزارها و تکنیک های تخصصی برای فشار دادن، کشیدن و ماساژ دادن فرورفتگی ها از بدنه بیرونی خودرو کار می کند. این فرآیند شامل تغییر شکل فلز با صبر و حوصله برای برداشتن فرورفتگی به طور کامل است.

 

نام، رفع فرورفتگی بدون رنگ، به این دلیل است که شما نیازی به رنگ آمیزی مجدد بدنه خودرو با این روش ندارید. PDR ارزش وسیله نقلیه شما را بازیابی می کند، زیرا رنگ آمیزی مجدد خودرو در واقع ارزش آن را کاهش می دهد. این به این دلیل است که رنگ‌های مدرن خودرو فوق‌العاده بادوام، انعطاف‌پذیر هستند و تضمین می‌شود که برای سال‌ها از نمای فلزی خودروی شما محافظت می‌کنند. حفظ رنگ نهایی کارخانه بسیار مهم است، به همین دلیل است که PDR یک تکنیک برتر برای رفع فرورفتگی ها در صورت انجام توسط تکنسین PDR تایید شده است.

 

روش پر کردن سنتی

اکثر تعمیرات سنتی فرورفتگی با روشی برای پر کردن فرورفتگی به جای بیرون راندن فرورفتگی تکمیل می‌شوند. اول و مهمتر از همه، مشکل این روش این است که در واقع آسیب را برطرف نمی کند، بلکه تلاشی برای اصلاح ظاهر خودرو است. برای پر کردن فرورفتگی، تکنسین باید ابتدا رنگ موجود را بتراشد، سپس پس از تکمیل، دوباره روی مواد پرکننده رنگ کند. این روش ناقص می تواند نتایج پایین تری ارائه دهد، ناگفته نماند کیفیت، تطابق رنگ و دوام رنگ جدید تضمین نشده است.

 

این روش سنتی هزینه، زمان، پول، نیروی کار و لوازم زیادی دارد.

تعویض کامل پنل

در مورد فرورفتگی‌های بزرگ و جدی با آسیب رنگ، زمانی که دو روش اول نامناسب هستند، پانل ممکن است به تعویض کامل نیاز داشته باشد. این آخرین راه حل زمانی است که استفاده از PDR یا پر کردن معمولی به عنوان یک تکنیک عملی یا ممکن نباشد. همانطور که از بین بردن رنگ های مدرن خودرو و رنگ آمیزی مجدد ارزش خودرو شما را پایین می آورد، داشتن قطعات بدنه غیر اصلی نیز می تواند ارزش کلی وسیله نقلیه شما را کاهش دهد. علاوه بر این، خرید پانل های بیرونی که با رنگ خودروی شما مطابقت دارند می تواند گران باشد.

 

در پایان روز، روش برداشتن فرورفتگی بدون رنگ معمولاً بهترین گزینه ای است که در اختیار شما قرار می دهد، زیرا رنگ خودروی مدرن با ارزش شما را حفظ می کند. در واقع، کارشناسان به شما خواهند گفت که 80 تا 90 درصد فرورفتگی ها را می توان با استفاده از صافکاری PDR ترمیم کرد. این بدان معناست که احتمالاً نیازی به نگرانی در مورد تکنیک های دیگر نخواهید داشت، اگرچه هنوز مهم است که از گزینه های جایگزین احتمالی آگاه باشید.

خرید ابزار صافکاری از سایت ابزار ماشین

 

منبع: https://www.dentshopca.com/

برچسب ها
نظرتان را بنویسید