لباس تابستانی adl

لباس تابستانی adl
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
پارسا

با شروع فصل تابستان و گرم شدن هوا، رنگ و مدل لباس ها تغییر می کند و استایل تابستانی دخترانه جذاب تر می شود. مهم نیست که طرفدار چه سبک دختری هستید، در هر صورت می توانید با رعایت نکاتی که در قسمت زیر از زیبامون دات کام آماده کرده ایم، یک استایل تابستانی بسیار شیک و جذاب برای دختران داشته باشید و از روزهای گرم تابستان با خرید لباس تابستانی adl لذت ببرید. 

همچنین در زیر نمونه های بسیار متنوع و شیک ست لباس برای استایل تابستانی را مشاهده می کنید که با ایده گرفتن از این مدل ها می توانید استایل تابستانی خود را ارتقا دهید.


نکات کاربردی برای استایل تابستانی دخترانه

راه های زیادی وجود دارد که می توانید از آن برای آماده سازی کل کمد لباس خود برای هوای گرم تابستان استفاده کنید.

1. الیاف طبیعی را برای مبارزه با گرما انتخاب کنید

در مورد پارچه ها، گزینه های سبک تری مانند پنبه، ابریشم مصنوعی و کتان را انتخاب کنید. زیرا در روزهای تابستان به اوج گرمای خود می رسد و پوشیدن لباس های تنفس پذیر و خنک به شما کمک می کند تا در استایل تابستانی خود احساس راحتی بیشتری داشته باشید.


2. سبک های شل و راحت را بپذیرید

یک تاپ شیک که با حالت مواج روی بدن می نشیند و حالت کمی گشاد دارد را با شلوارک یا شلوار جین امتحان کنید و مطمئن باشید با این ترکیب استایل تابستانی زیبا و فوق العاده ای خواهید داشت.

3. یک جفت کفش ورزشی سفید بردارید

کتانی سفید یکی از بهترین انتخاب ها برای فصل تابستان است و می توانید آن را از شلوار جین گرفته تا سارافون و دامن کوتاه ست کنید و استایلی راحت و جذاب داشته باشید.


4. یک شلوار کوتاه عالی انتخاب کنید

تابستان فصل پوشیدن شلوارک است، پس بهتر است مدلی را انتخاب کنید که متناسب با اندام شما باشد و جذابیت خاصی برای استایل شما ایجاد کند. اگر شلوار جین کوتاه را انتخاب می کنید، ابتدا آنها را امتحان کنید تا مطمئن شوید که طول و برش برای شما مناسب است.

5. یک جفت صندل تابستانی شیک و راحت انتخاب کنید

تابستان بهترین زمان برای پیدا کردن یک جفت صندل جدید است. صندل های دمپایی یکی از راحت ترین و عالی ترین صندل ها هستند (درست مانند دمپایی ها!). برای داشتن یک استایل تابستانی فوق العاده دخترانه پیشنهاد می شود یک صندل رنگارنگ انتخاب کنید. زیرا این مدل صندل به راحتی می تواند هر لباس تابستانی را به سطح بالاتری برساند.

6. رنگ های جدید را امتحان کنید

برای داشتن ظاهری شاداب و تابستانی، قطعاتی را در رنگ های جدی مانند مرجانی، آبی یا زرد انتخاب کنید. لباس های تابستانی روشن خود را با رنگ های خنثی که قبلاً می شناسید و دوست دارید ست کنید.


7. چاپ و الگوهای جدید را آزمایش کنید

تابستان پر از اتفاقات است. تابستان امسال چیز جدیدی را امتحان کنید و در روزهای گرم تابستان و رویدادها و رویدادهای پیش رو با لباس جدیدی که طرح گلی خاص و چشم نوازی دارد یا الگوهای هندسی ظاهر شوید.


8. لباس های رنگارنگ بپوشید

رنگ‌های روشن و لباس‌های سفید و پیراهن‌های دکمه‌دار را انتخاب کنید که به‌جای جذب، اشعه‌های خورشید را منعکس می‌کنند.


9. لباس بدون آستین یا گشاد انتخاب کنید

وقتی صحبت از لباس های تابستانی می شود، هدف این است که تا حد امکان جریان هوا داشته باشید. لازم نیست لباس های کاملا بدون بند بپوشید، بلکه بلوزهایی با آستین های گشاد و آستین های پفی را در نظر بگیرید. لباس های آستین کوتاه دکمه دار نیز یکی دیگر از گزینه های مناسب برای استایل تابستانی دخترانه است.

 


10. از لباس های تنگ خودداری کنید

لباس های گشاد بهترین گزینه برای خنک نگه داشتن در تابستان هستند. شلوارهای کوتاه و گشاد، پیراهن های گشاد، بلوزهای سایز بزرگ، و لباس ها و دامن هایی با فضای بیشتری برای تنفس انتخاب کنید.


11. شلوار نخی و کتان یا شلوار جین گشاد بپوشید

شلوار جین یکی از سنگین ترین پارچه هاست. اگر شلوار جین کشدار یا تنگ می پوشید، ممکن است آن ها را برای استایل تابستانی خود خیلی گرم بیابید. به دنبال شلوارهای نخی یا کتان سبک وزن باشید. اگر مجبورید شلوار جین بپوشید، شلوار جین گشاد را انتخاب کنید که همچنان اجازه می دهد هوا در گردش باشد.


12. لوازم جانبی را به حداقل برسانید

بسیاری از گردنبندها یا دستبندهای آویزان ممکن است در گرما به پوست بچسبند. پس تا حد امکان تعداد اکسسوری هایی که در استایل تابستانی دخترانه استفاده می شود را کم کنید و یکی از اکسسوری هایی مانند گوشواره حلقه ای را انتخاب کنید.

نظرتان را بنویسید