خرید گالیک اسید

خرید گالیک اسید
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
danapharmedco

گالیک اسید و ویژگی‌های آن

گالیک اسید نام خود را از گیاهی با نامی مشابه دریافت کرده است. جالب است بدانید که این ماده در اروپا از قرن ۱۲ تا ۱۹ به عنوان جوهری استاندارد برای نوشتن و نقاشی مورد استفاده قرار می‌گرفت. شیمیدان‌ها این ترکیب را از قرن‌ها پیش مورد استفاده قرار می‌دادند. این ترکیب ارزشمند، امروزه در علوم پزشکی و داروسازی، جایگاه ویژه‌ای برای خود یافته و دارای خواص معجزه‌گر درمانی در بیماری‌های زیادی است.

 

ساختار گالیک اسید چیست

این ترکیب دارای نام شیمیایی‌ تری هیدروکسی بنزوییک اسید است. فرمول شیمیایی آن 

 است و نوعی آنتی اکسیدان و فنولیک اسید محسوب می‌شود. نام آن، از نام گیاهی برگرفته شده است و بر خلاف باور عموم فاقد عنصر گالیوم است. این ترکیب به دو شکل آزاد و به عنوان بخشی از تانن‌های قابل هیدرولیز، یافت می‌شود.

 

منابع کالیک اسید

این ماده پرکاربرد، به شکل طبیعی در بسیاری از گیاهان و میوه‌ها یافت می‌شود. بعضی از منابع به مقدار زیاد و بعضی به مقدار کم حاوی این ماده ارزشمند هستند. بهترین منابع غذایی حاوی این ماده عبارتند از: پوسته بلوط، پوسته نوعی درخت آفریقایی با نام بوسولیا دالزیلی، جلبک سبز دریایی، گیاهان آبزی، چای سبز، چای سیاه، سماق، رازک، سرکه، میوه‌هایی مانند انگور، سیب، موز، توت فرنگی، زغال اخته، گردو، بادام هندی، گواوا، فندق، آووکادو، انار، انبه، شاتوت و توت سیاه.

 

خاصیت درمانی کالیک اسید

خواص درمانی این ماده ارزشمند بسیار زیاد هستند، که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم:

منقبض کننده بافت: برای منقبض کردن بافت‌ها در جهت جلوگیری از خونریزی موثر است. به ویژه در درمان خونریزی‌های داخلی مانند خونریزی رحمی، ریوی، نفریتیک و خونریزی‌های منفعل بسیار موثر است.

خاصیت ضد میکروبی، ضد ویروسی و ضد باکتریایی: با تعدیل سیستم ایمنی بدن، به عنوان مکانیسیمی طبیعی، در برابر میکروب‌ها، ویروس‌ها و قارچ‌های مزاحم بسیار خوب عمل می‌کند. به عنوان مثال با باکتری استرپتوکوک موتالاس، که باکتری در دهان است مبارزه می‌کند.

درمان سرطان: بدون اینکه به سلول‌های بدن آسیب برساند، در درمان سرطان پروستات موثر است.

 

قیمت گالیک اسید

قیمت گالیک اسید با توجه به وارداتی بودن آن، ممکن است در بازار نواسان داشته باشد. اما کیفیت و اصالت و انتخاب شرکت مناسب، برای خرید آن، خیال شما را از جهت کیفیت و قیمت گالیک اسید، راحت خواهد کرد. دانا فارمد محصولات با کیفیت خود را بی‌واسطه به دست‌تان می‌رساند و همین امر در نهایت، باعث منصفانه بودن قیمت‌های ما نسبت به سایر شرکت‌های اینترنتی است.

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/EJYN
مطلب بعدی
خرید ال آلانین
نظرتان را بنویسید