شرایط ثبت نام آزمون ماندگار البرز

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
مدرسه ماندگار البرز با انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در سایت آموزش و پرورش تهران ، شرایط شرکت در آزمون ورودی این دبیرستان برای پایه دهم 1400 - 1401​ را به اطلاع داوطلبان می رساند . دانش آموزان واجد شرایط ، می توانند به صورت اینترنتی پس از پرداخت هزینه اقدام به تکمیل فرم ثبت نام خود کنند .




دبیرستان ماندگار البرز تنها برای دانش آموزان ورودی پایه دهم آزمون برگزاری می کند . امسال نیز روند پذیرش دانش آموزان همانند سال گذشته بوده و برای پایه هفتم آزمونی برگزار نخواهد شد . داوطلبان قبل از ثبت نام لازم است از شرایط و ضوابط ثبت نام که در دفترچه ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401​ آمده است اطلاع یابند تا بتوانند اقدام به ثبت نام کنند . در این مقاله به شرح شرایط ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401​ می پردازیم . 



شرایط اصلی ثبت نام در آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401
جهت ثبت نام در آزمون ورودی مدرسه ماندگار البرز 1400 - 1401 داوطلبان ملزم به داشتن برخی شرایط فردی و تحصیلی می باشند. شرایط در نظر گرفته شده از سوی وزارت آموزش و پرورش اعلام شده و در قالب دفترچه ثبت نام آزمون در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

در صورتی که داوطلبان داری شرایط ذکر شده در دفترچه ثبت نام آزمون نباشند، اجاز شرکت در آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401 را نداشته و ثبت نام آن ها لغو خواهد شد.

طبق اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون ورودی، برای ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز پایه دهم 1400 - 1401 ​می بایست شرایط زیر را دارا باشید :



تابعیت جمهوری اسلامی ایران

اشتغال به تحصیل در پایه نهم

کسب حداقل معدل 18 در نوبت اول پایه نهم



بیشتر بخوانید : دانلود دفترچه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز





شرایط پذیرش در دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401
داوطلبان آزمون ورودی مدرسه البرز 1400 - 1401​ ، در صورت داشتن شرایطی امکان پذیرش در آزمون این دبیرستان را دارند که در ادامه شرایط پذیرش مدرسه البرز ارائه شده اند :



دانش آموزان پایه نهم دبیرستان ماندگار البرز جهت ثبت نام در پایه دهم این دبیرستان به شرط شرکت در آزمون ورودی پایه دهم و کسب 80 درصد از نمره تراز شده آخرین نفر پذیرفته شده در این دبیرستان ، مجاز به ثبت نام خواهد بود .



10 درصد از ظرفیت پذیرش این دبیرستان مختص دانش آموزان شاهد ، در صورت کسب 80 درصد از نمره تراز شده  آخرین نفر پذیرفته شده می باشد .



ده درصد از ظرفیت پذیرش این دبیرستان متعلق به فرزندان همکاران فرهنگی در صورت کسب حداقل 90 درصد نمره تراز شده آخرین نفر پذیرفته شده می باشد .



بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز









مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پاسخگوی سوالات شما در خصوص ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401​ باشند . برای اطلاع از اخبارهای مرتبط با دبیرستان ماندگار البرز می توانید عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شوید .










سوالات متداول


1-  شرایط ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز چیست ؟
 یکی از شرایط ثبت نام این دبیرستان داشتن تابیعیت ایرانی است که در این مقاله سایر شرایط ثبت نام نیز ارائه شده است .




2-  آیا دانش آموزان پایه نهم دبیرستان البرز می توانند بدون آزمون وارد دوره متوسطه دوم شوند ؟
 خیر. همانطور که در این مقاله گفته شد ، این دانش آموزان به شرط شرکت در آزمون ورودی پایه دهم و کسب 80 درصد از نمره تراز شده آخرین نفر پذیرفته شده در این دبیرستان ، مجاز به ثبت نام خواهد بود .




3-  آیا برای ثبت نام در مدرسه البرز ، شرط معدل وجود دارد ؟
 بله که در این مقاله حداقل معدل دانش آموزان واجد شرایط برای ثبت نام این مدرسه ارائه شده است .

منبع : شرایط ثبت نام آزمون ماندگار البرز
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/zLO2
نظرتان را بنویسید