ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ltms.medu.ir

ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ltms.medu.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دوره های ضمن خدمت فرهنگیان زیر نظر آموزش و پرورش و با هدف ارتقای سطح علمی معلمان در رشته های مختلف برگزار می شود. افرادی که قصد ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1400 را دارند، می بایست بعد از اطلاع از شرایط ثبت نام، نام نویسی خود را در سایت ltms.medu.ir انجام دهند.




شغل معلمی و تمامی شغل هایی که به نحوی با دانش آموزان سروکار دارند، جزو شغل های پویا می باشند که لازم است افراد در این شغل ها به صورت مداوم در حال مطالعه و مهارت آموزی باشند. دوره های ضمن خدمت فرهنگیان با هدف ارتقای سطح آموزشی معلمان، معاونان مدارس، مدیران مدرسه و ... برگزار می شود تا این افراد علاوه بر مدرک تحصیلی و علم پایه ای که دارند، در رابطه با مسائل روز و مورد نیاز جامعه نیز آموزش های لازم را ببیند.

برای شرکت در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان، لازم است که افراد از نحوه ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1400 آگاه باشند و در زمان مشخص نسبت به ثبت نام در این دوره ها در سایت ltms.medu.ir اقدام کنند. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم به بررسی ثبت نام دوره های ضمن خدمت معمان 1400 پرداخته و راهنمای ورود به سایت آن را توضیح دهیم.



زمان ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1400
دوره ضمن خدمت فرهنگیان با هدف ارتقای سطح علمی، معلمان، تمامی کادرهای آموزشی مدارس و زیر نظر آموزش و پرورش برگزار می گردد. این دوره ها در بازه های زمانی مختلفی برگزار می شود و تمامی افراد واجد شرایط می توانند نسبت به ثبت نام در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان اقدام کنند.



افرادی که قصد ثبت نام در این دوره ها را دارند، می بایست در زمان ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1400 به سامانه جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به نشانی اینترنتی ltms.medu.ir مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را از طریق این سایت انجام دهند.



با توجه به اینکه دوره های مختلف ضمن خدمت فرهنگیان در هر شهر به صورت متفاوت و در زمان های مختلفی برگزار می شود، به طور دقیق نمی توان زمان ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1400 در هر شهر را ذکر کرد. فرهنگیانی که قصد ثبت نام در این دوره ها را دارند، می توانند پس از اطلاع رسانی های استانی به سایت مذکور مراجعه کنند و در زمان ثبت نام دوره ضمن خدمت فرهنگیان استان محل سکونت و یا محل شغل خود، مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.



بیشتر بخوانید: دوره مهارت آموزی آزمون استخدامی آموزش و پرورش





نحوه ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1400
برای ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1400، افراد باید ابتدا دارای شرایط ثبت نام این دوره ها باشند. شرایط ثبت نام در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان در سایت ثبت نامی این دوره ها به نشانی ltms.medu.ir ذکر شده است. به طور کلی در صورتی که متقاضیان دارای شرایط زیر باشند، می توانند در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان در سال 1400 ثبت نام و شرکت نمایند.



دارا بودن حداقل سابقه خدمت 5 سال

استخدام پیمانی، رسمی، آزمایشی و یا قطعی آموزش و پرورش

ارتباط داشتن رشته تحصیلی با رشته درسی مورد تدریس

دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی ارشد در یکی از رشته های مرتبط



در صورتی که داوطلبان دارای شرایط مذکور باشند، می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام دوره های مذکور، مراحل ثبت نام اولیه خود را برای شرکت در این دوره ها انجام دهند. لازم به ذکر است که پس از ثبت نام در دوره از طریق سایت جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به نشانی ltms.medu.ir سیستم به طور خودکار امتیاز افراد را محاسبه کرده و در صورتی که افراد دارای حداقل امتیاز برای شرکت در دوره بودند، می توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به مرکز آموزش های کوتاه مدت منطقه خود مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را به صورت قطعی انجام دهند.



بیشتر بخوانید: سامانه شمیم دانشگاه فرهنگیان


راهنمای تصویری نحوه ثبت نام اولیه دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1400



ابتدا یکی از مرورگرهای خود را باز کرده و در فیلد جستجوی گوگل عبارت «سامانه جامع یادگیری و آموزش فرهنگیان» را جستجو کنید.



با کلیک کردن بر روی سامانه مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان به سایت وارد شوید. پس از باز شدن صفحه اصلی بر روی گزینه «ثبت نام متقاضیان مدرس» کلیک کنید.







برای ورود مستقیم به سایت ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان کلیک کنید



پس از مطالعه شرایط و ضوابط موجود برای ثبت نام، تیک مربوط به «مطالب فوق را مطالعه کرده ام و مایل به ثبت نام می باشم» را فعال کنید.







در مرحله بعدی، دستگاه مورد تقاضا، استان مورد تقاضا و منطقه مورد تقاضا برای تدریس را انتخاب کنید و بر روی گزینه تایید و ادامه کلیک نمایید.







پس از ورود به بخش ثبت نام، تمامی اطلاعات مورد نیاز که شامل اطلاعات فردی، مدرک تحصیلی، اطلاعات ایثارگری، توانمندی های علمی و ... را وارد کنید و در نهایت بر روی ثبت اطلاعات کلیک نمایید.







وزارت آموزش و پرورش سامانه ای را برای رسیدگی به شکایات طراحی کرده که متقاضیان دارای اعتراض می توانند با مراجعه به آن شکایت خود را ثبت و منتظر جواب رسیدگی به آن باشند. با مطالعه مقاله زیر می توانید اطلاعات لازم در این باره را دریافت کنید.



بیشتر بخوانید: سامانه شکایات آموزش و پرورش









لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1400
دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1400 در رابطه با دروس مختلف همچون دروس آموزشی، دروس مربوط به کامپیوتر و فناوری اطلاعات و دروس مرتبط با روانشناسی می باشد که افراد بسته به رشته تحصیلی خود می توانند یکی از دوره های موجود را انتخاب و در آن شرکت کنند.



فهرست به روز دوره های ضمن خدمت آموزش و پرورش در سایت جامع یادگیری و آموزش فرهنگیان ذکر می شود که داوطلبان می توانند با کلیک کردن بر روی گزینه «فهرست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان» این دوره ها را مشاهده و جزئیات آن را نیز دریافت نمایند.







برای مشاهده دوره های ضمن خدمت فرهنگیان کلیک کنید



برای آشنایی شما با بعضی از دوره های ضمن خدمت و کوتاه مدتی که زیر نظر آموزش و پرورش برگزار می شود، بعضی از این دوره ها را ذکر می کنیم.



دوره تربیت ارزیابان حرفه ای برنامه سنجش صلاحیت توسعه شایستگی

دوره ارزیابی آموزش های الکترونیک

دوره زندگی عاقلانه و آگاهانه در دنیای رسانه ای

دوره آموزش مهارت های زبانی به كودكان

دوره مدیریت کلاس

دوره آموزش نرم افزار تخصصی شاد

دوره تلفیق حوزه های تربیت و یادگیری در دوره های تحصیلی با برنامه نویسی پایتون

دوره بررسی، تحلیل و روش تدریس كتاب تالیف جدید مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی دانش آموزان



بیشتر بخوانید: سامانه فیش حقوقی فرهنگیان







مشاوره ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1400
ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان می تواند به افزایش دانش و مهارت های لازم برای کلاس داری و دیگر مهارت های مربوط به شغل های استخدامی آموزش و پرورش کمک کننده باشد. بنابراین، توصیه می کنیم که اگر دارای شرایط ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1400 هستید، حتما در این دوره ها ثبت نام کنید.



برای شروع مراحل ثبت نام در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان، لازم است که افراد دارای مدارک و امتیازهای لازم برای ثبت نام در این دوره ها باشند. از جمله اطلاعاتی که باید در مراحل ثبت نام در این سایت مذکور وارد شود، اطلاعات مربوط به امتیازات قابل دریافت می باشد که لازم است تمامی این اطلاعات به درستی وارد شوند.



معمولا روز انتهای ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان 1400، جزو روزهای پر ترافیک سایت می باشد و ممکن است ثبت نام داوطلبان با اختلال مواجه شود. به همین خاطر توصیه می کنیم که حتما ثبت نام خود را در روزهای ابتدایی انجام دهید. در صورتی که در مهلت زمان تعیین شده موفق به ثبت نام در دوره مورد نظر خود نشدید، می توانید در صورت تعیین شدن زمان ثبت نام مجدد، در آن زمان ثبت نام خود را انجام دهید.



کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ltms.medu.ir را در اختیار متقاضیان گذاشته و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین برای دریافت اخبار در اسرع وقت می توانید در کانال تلگرام و یا اینستاگرامی هیوا عضو شوید.



در ادامه بخوانید: سایت دریافت کارت شناسایی فرهنگیان



سوالات متداول


1- ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان در چه تاریخی می باشد ؟
با توجه به اینکه دوره های ضمن خدمت فرهنگیان در هر شهر متفاوت است، زمان ثبت نام و برگزاری آن ها نیز با هم فرق دارد که در متن مقاله به آن اشاره شده است.




2- سایت ثبت نام در دوره های ضمن خدمت فرهنگیان چیست ؟
برای ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان باید به سایت ltms.medu.ir مراجعه کنید که لینک ورود مستقیم آن در متن مقاله موجود است.




3- لیست دوره های ضمن خدمت فرهنگیان را از کجا می توان دریافت نمود ؟
لیست دوره های ضمن خدمت در سایت جامع مدیریت یادگیری و آموزش فرهنگیان منتشر می شود که در متن مقاله نیز ذکر شده است.

منبع : ثبت نام دوره های ضمن خدمت فرهنگیان ltms.medu.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/WYoE
نظرتان را بنویسید