شماره تلفن بهترین قالیشویی

شماره تلفن بهترین قالیشویی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
اکادمی

 

شماره تلفن بهترین قالیشویی تهران، شماره قالیشویی سه سوت است.

امروزه باتوجه‌به وجود تکنولوژی به‌راحتی می‌توان شماره تلفن بهترین قالیشویی تهران را در اینترنت پیدا کرد. به همین ترتیب تنها با یک تماس می‌توان فرش‌های خود را جهت شستشو به قالیشویی سپرد. امروزه باتوجه‌به اینکه بیشتر خانه‌ها به شکل آپارتمان است و حیاطی برای شستشوی فرش وجود ندارد، دادن فرش به قالیشویی بسیار مرسوم شده است.

از طرفی با وجود حیاط شخصی هم  باز افراد ترجیح می‌دهند که کار شستشوی فرش خود را به قالیشویی بدهند؛ چراکه خشک‌کردن فرش هم خودش به اندازهٔ شستن آن به شکل سنتی سخت است و در اکثر مواقع رنگ زردی بر روی فرش و یا ریشه‌ها باقی می‌ماند. از طرفی شستشو و خشک شدن فرش به شکل سنتی در خانه بستگی بسیار زیادی به فصل و آب و هوا دارد. درنتیجه در روزهای ابری و بارانی امکان شستشو فراهم نیست. مجموعه‌ی این موارد سبب شده تا افراد همواره خواهان سپردن فر‌ش‌های خود به قالیشویی باشند. از طرفی به دلیل اینکه قالیشویی‌ها خدمات دیگری از جمله ریشه زنی، رفوگری و… را انجام میدهند، سبب شده تا افراد بتوانند در یک مدت زمان کوتاه تمام نیازهای خود را رفع کنند.

شماره قالیشویی تهران

اگر جزء افرادی هستید که تنها سالی یکبار به قالیشویی نیاز پیدا می‌کنید، به‌احتمال خیلی زیاد هر ساله به دنبال شماره قالیشویی میگردید چرا که شماره را گم و یا فراموش کرده‌اید. امروزه تمام شماره قالیشویی تهران در اینترنت موجود است. درنتیجه به‌راحتی با جستجوی نام قالیشویی می‌توانید شماره تماس قالیشویی که قبلاً به آن سفارش داده‌اید را پیدا کنید.  از طرفی امروزه باتوجه‌به وجود شبکه‌های اجتماعی می‌توانید با جستجوی اسم برند در اینستاگرام هم شماره تماس قالیشویی موردنظر را پیدا کنید.

بیشتر بدانید: قالیشویی در چیتگر

اگر برای اولین‌بار است که می‌خواهید با به یک قالیشویی، فرش بسپارید بهتر است نکاتی را موردتوجه قرار دهید که بعداً دچار مشکل نشوید. حتماً قالیشویی‌ای که انتخاب می‌کنید عضو اتحادیهٔ قالیشویی باشد. موقع تحویل فرش به پرسنل قالیشویی حتماً کارت پرسنلی را چک کنید. همچنین رسید فرش را حتماً از پرسنل دریافت کنید. در رسید فرش مشخصات قالیشویی و فرش شما نوشته شده است. حتماً رسید را به‌خوبی مطالعه کنید و از مشخصات درست فرش خود که در رسید ثبت شده است اطمینان حاصل کنید. در برخی از رسیدهایی که قالیشویی‌ها برای تحویل فرش به مشتریان خود می‌دهند بند ضمانت نیز وجود دارد. اگر فرش شما دست‌بافت و گران‌قیمت است حتماً به این نکته دقت کنید تا رسید شما دارای ضمانت باشد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/mBBG
نظرتان را بنویسید