فیلم تدریس درس بیستم ریاضی پایه اول دبستان

فیلم تدریس درس بیستم ریاضی پایه اول دبستان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانش آموزان پایه اول ابتدایی و والدینی که دارای فرزند در حال تحصیل در پایه اول ابتدایی هستند با توجه به تعطیلی آموزش های حضوری مدارس ، می توانند برای یادگیری بهتر فرزندان خود و همچنین آمادگی بیشتر آن ها در امتحانات ریاضی اول ابتدایی فیلم های آموزشی مربوط به فصل بیستم ریاضی اول ابتدایی را دریافت کرده و مشاهده نمایند .

برای خرید بسته معلم خصوصی ریاضی اول ابتدایی




یادگیری درس ریاضی برای بسیاری از دانش آموزان پایه اول ابتدایی و یا حتی پایه های تحصیلی دیگر همواره با نگرانی و مشکلاتی در آموزش همراه بوده است . علت این امر مفهومی بودن نوع مباحث آموزشی درس ریاضی می باشد .

منظور از مطالب مفهومی در کتاب ریاضی اول ابتدایی این است که تمامی موارد عنوان شده در درس ریاضی پایه اول دبستان باید به صورت بنیادین و با بیان علت آموزش داده شوند تا برای دانش آموزان قابل درک باشند . 

از طرفی هم درس بیستم درس ریاضی اول ابتدایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است ، چرا که مطالب ابتدایی و پایه ای مرتبط با فصل های دیگر در این درس آموزش داده می شوند و در صورتی که دانش آموزان این درس را به طور کامل و صحیح یاد نگیرند نمی توانند منظور و مفهموم دروس بعدی را نیز درک کرده و بیاموزند .

با وجود گسترش بیماری کرونا و تعطیلی آموزش های مدارس و مراکز آموزشی یادگیری دروسی مانند درس ریاضی از طریق فضای مجازی تا حدودی دشوار و غیر قابل درک است . راه حل ارائه شده از طرف آموزش و پرورش در ایام اخیر برای این مشکل تهیه و تولید فیلم های آموزشی هر فصل از کتب درس ریاضی اول ابتدایی می باشد .

با توجه به این که موضوع عنوان شده برای خانواده ها و دانش آموزان بسیار با اهمیت بود و مورد توجه آنان می باشد لذا در ادامه این مقاله جزئیات هر بخش از فصل بیستم ریاضی اول ابتدایی را بررسی کرده و فیلم های آموزشی آن ها را نیز در اختیار دانش آموزان قرار می دهیم .



فیلم درس بیستم بخش اول دسته بندی اعداد پنج تایی و ده تایی ریاضی اول ابتدایی
در این قسمت فیلم تدریس بخش اول درس بیستم ریاضی پایه اول دبستان دسته بندی اعداد پنج تایی و ده تایی برای دانلود دانش آموزان کلاس اول دبستان قرار داده شده است .



 دانلود فیلم درس بیستم دسته بندی اعداد پنج تایی و ده تایی ریاضی اول ابتدایی



بیشتر بخوانید: فیلم تدریس پایه اول ابتدایی



فیلم بخش دوم درک اعداد با استفاده از جدول ارزش مکانی درس بیستم ریاضی اول ابتدایی
در این قسمت فیلم تدریس بخش دوم درس بیستم ریاضی پایه اول دبستان با عنوان درک اعداد با استفاده از جدول ارزش مکانی ، برای دانلود دانش آموزان کلاس اول دبستان قرار داده شده است .



 دانلود فیلم بخش دوم درک اعداد با استفاده از جدول ارزش مکانی درس بیستم ریاضی اول ابتدایی



بخش سوم مرور درس الگو ها
در این قسمت دانش آموزان می توانند تمرینات مربوط به بخش سوم فصل بیستم ریاضی اول دبستان یعنی مرور درس الگو ها را پس از دانلود فیلم تدریس و آموزش این بخش ، مشاهده نمایند .



 دانلود فیلم بخش سوم مرور درس الگوها​​ درس بیستم ریاضی اول ابتدایی



بیشتر بخوانید: دانلود فیلم آموزش ریاضی اول ابتدایی
بخش چهارم شمارش اعداد از طریق دسته بندی صفحه 136
در بخش چهارم فصل بیستم کتاب ریاضی اول شمارش اعداد از طریق دسته بندی ارائه شده است که با دانلود فیلم آموزشی زیر می توانید تدریس دروس مربوطه را مشاهده نمایید .



 دانلود فیلم بخش چهارم شمارش اعداد درس بیستم ریاضی اول ابتدایی





در ادامه بخوانید: نمونه سوالات ریاضی اول دبستان


 دانش آموزان می توانند برای دریافت آخرین اخبار مربوط به آموزش دروس پایه اول ابتدایی عضو کانال تلگرامی مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرامی هیوا را دنبال نمایند . همچنین در صورت داشتن هرگونه پرسش درباره جزئیات فیلم های آموزشی کتاب های درسی می توانید با مشاورین مرکز خدمات مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید .




سوالات متداول


1- فصل اول ریاضی بیستم ابتدایی شامل چه آموزش هایی می شود ؟
  تمامی آموزش های عنوان شده در فصل بیستم ریاضی اول ابتدایی در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است .




2- فصل بیستم ریاضی مربوط به آموزش چه مباحثی است ؟
تمامی موارد مربوط به این فصل از کتاب ریاضی پایه اول در مقاله فوق عنوان شده است .




3- فصل بیستم ریاضی اول ابتدایی شامل چند بخش می باشد ؟
در این مقاله تمامی بخش های این فصل از کتاب ریاضی کلاس اول به طور کامل و با تعداد مشخص ارائه شده است .

منبع : فیلم تدریس درس بیستم ریاضی پایه اول دبستان
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xKkl
نظرتان را بنویسید