ارورهای پکیج زاس

ارورهای پکیج زاس
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
arezooahmadi7470

ارورهای پکیج زاس (zass water heater error ) یکی از پکیج های موجو در بازار که شاید به معروفیت سایر برندها نباشد ، پکیج زاس است.ما لیست کاملی از کدهای خطا پکیج زاس را برای شما عزیزان آورده ایم ، تا در صورت بروز مشکل در پکیج خود براحتی بتوانید آن را در منزل عیب یابی و تعمیر نمایید.به یاد داشته باشید ارورهای پکیج زاس تنها به صورت جزئی بیانگر علت بروز مشکل هستند و برای برطرف کردن آنها بهتر است از کارشناسان مربوطه کمک بخواهید.

https://www.tehranservic.com/zass-water-heater-error/

تعمیر پکیج زاس:

ایجاد ارور و نمایش کدهای خطا در پکیج زاس به منزله بروز یک مشکل در سیستم گرمایشی شماست ، اگر شما با مطالعه این مقاله نتوانستید پکیج خود را عیب یابی و تعمیر کنید ، تعمیر پکیج زاس خود را به کارشناسان تهران سرویس آنلاین بسپارید.

شرکت ما با سابقه درخشان در زمینه تعمیرات پکیج زاس آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در سراسر پایتخت میباشد.

برای مطالعه مقاله نحوه ریست کردن پکیج ایران رادیاتور اینجا کیلیک کنید.

 

کد خطا پکیج زاس:

شرکت زاس یکی از برندهای معتبر است ،که در زمینه تولید سیستم های گرمایشی نیز به خوبی عملکرده است .این شرکت برای کمک به عیب یابی پکیج های خود اقدام به تعبیه سیستم عیب یابی هوشمند در پکیج های خود کرده است.کدهای خطا به روش های مختلف در دستگاه های متفاوت نمایش داده می شوند. در دستگاه های قدیمی این کار با روشن کردن نور پس زمینه یا بوق انجام می شد. اما در سیستم های گرمایشی نسل جدید که اغلب مجهز به نمایشگر هستند،کدهای خطا به صورت حروف انگلیسی بر روی صفحه نمایشگر نمایان میشود.یکی از مزایای این کدها نسبت به سایر روش ها امکان انتقال اطلاعات بیشتر در مورد خطای مرتبط با نوع مشکل یا دامنه وقوع آن است.

برای مطالعه مقاله ۹ علت اصلی آبریزش پکیج دیواری اینجا کلیک کنید.

 

کد خطا   مفهوم کد خطا

AF   پرشر سوئیچ هوا ایراد دارد

AS   خطای ناپایداری برنامه

Fr   انجماد

 G1   خطای مدولتور شیر گاز

HL   سنسور حد فعال شده است

Hb   سنسور NTC گرمایش ایراد دارد

LP   خطای کمبود فشار آب

bC   خطای شعله یا خطای کنترل شعله

db   سنسور NTC مصرفی ایراد دارد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رفع ارورهای پکیج زاس در منزل :

در صورت بروز ارور در پکیج زاس خود ابتدا یک بار پکیج را ریست کرده و یا از برق جدا کنید. به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه صبر کنید.مجدد پکیج را به برق وصل کنید در صورت مشاهده ارور باید با کارشناس پکیج آلتای تماس حاصل نمایید.

 

جلوگیری از ایجاد ارور در پکیج زاس :

برای جلوگیری از ایجاد ارور در پکیج زاس خود کافیست هر ۶ ماه یکبار نسبت به سرویس پکیج خود اقدام نمایید ، سرویس پکیج هر ۶ ماه یکبار باید توسط سرویسکار مجرب انجام گیرد.غالبا مشکلات ایجاد شده در پکیج های دیواری به علت تجمع روسوبات داخل پکیج است ، که با اسید شویی و رسوب زدایی پکیج قابل حل است.

برای مطالعه مقاله ارور ۷۰ پکیج ایران رادیاتور اینجا کلیک کنید.

 

هزینه رفع ارور پکیج زاس:

هزینه رفع ارور پکیج زاس با توجه به نوع ایراد ایجاد شده در آن مشخص میشود ، و نمیتوان برای رفع تمامی این ارورها یک هزینه ثابت در نظر گرفت.شما میتوانید با تماس با کارشناسان تهران سرویس آنلاین از قیمت حدودی تعمیرات خود آگاه شوید.نکته قابل تامل دیگر این است ، که این ارورها تنها علت ایجاد شدن ارور را بیان میکنند و باید برای رفع دقیق ارور ایجاد شده دستگاه توسط کارشناسان پکیج بررسی شود.

برای مطالعه مقاله تعمیر پکیج ایرتور اینجا کلیک کنید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/R4Xw
نظرتان را بنویسید