آخرین رتبه و تراز قبولی دکتری مالی 98 - 99

آخرین رتبه و تراز قبولی دکتری مالی 98 - 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری رشته مالی برای سال 99 می بایست ترازی برابر یا بیشتر از حدنصاب دعوت به مصاحبه آزمون دکتری هر کدرشته محل را در آزمون کتبی کسب کنند تا بتوانند سر جلسه مصاحبه حاضر شوند . داوطلبان می توانند آخرین رتبه و تراز قبولی دکتری مالی 98 - 99 مرحله انتخاب رشته دکتری سراسری را با تراز اکتسابی خود مقایسه نمایند .




رشته مالی یکی از زیر مجموعه های گروه علوم انسانی می باشد و همانند سایر رشته های آزمون دکتری 99 شامل دروس امتحانی زبان انگلیسی ، استعداد تحصیلی و دروس تخصصی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد . پس از اتمام زمان برگزاری آزمون دکتری 99 و اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 99 ، برای تمامی داوطلبانی که در مرحله ثبت نام آزمون دکتری 99 شرکت کردند ، کارنامه ای حاوی درصد دروس امتحانی ، رتبه ، تراز و وضعیت مجاز به انتخاب رشته داوطلب در تمامی دوره های رشته مالی ( روزانه ، نوبت دوم ، غیرانتفاعی و ... ) مشخص شده و بر این اساس امکان شرکت در انتخاب رشته دکتری 99 برای داوطلبان مجاز فراهم می شود . هر داوطلب می تواند با استفاده از اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه دکتری 99 ، کارنامه اولیه خود را مشاهده و دریافت نماید .


داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکتری مالی به منظور اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود می بایست کارنامه اولیه آزمون دکتری 99 را به دقت مورد تحلیل و بررسی قرار داده و بر اساس فاکتورهای مختلفی همچون تراز آزمون کتبی ، فرم اینترنتی انتخاب رشته را از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org تکمیل کنند . این داوطلبان در صورت دسترسی به آخرین حدنصاب و تراز دعوت به مصاحبه دکتری سال گذشته و مقایسه تراز خود با آن ها ، چینش انتخاب های خود را به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد . در ادامه این مقاله نحوه محاسبه و جدول حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مالی 99 را برای علاقه مندان آورده ایم .





نحوه استفاده از تراز قبولی دکتری مالی 99
در دومین مرحله از اعلام نتایج آزمون دکتری 99 و پس از بررسی کارنامه انتخاب رشته دکتری سال گذشته رشته مالی برای داوطلبانی که در مرحله ثبت نام آزمون دکتری شرکت کردند و استخراج و تحلیل آماری داده های آن ها توسط کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا ، جدول زیر که شامل حدنصاب و تراز قبولی دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مالی 99 می باشد در سه بازه بدبینانه ، منطقی و خوشبینانه بدست آمده است .

نتایج بدین شرح است که هر چقدر تراز کسب شده توسط داوطلب به محدوده تراز بدبینانه نزدیک تر یا بالاتر باشد ، شانس قبولی داوطلب بالاتر است . همچنین هر چقدر تراز متقاضی از محدوده تراز خوشبینانه دورتر یا پایین تر باشد ، شانس وی برای قبولی در آن دانشگاه پایین تر است . البته این نتایج تقریبی است و نتیجه قطعی آزمون دکتری با اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری 99 مشخص می شود .

این محدوده ها از کارنامه های دکتری مالی سال 98 استخراج شده اند و نزدیک ترین و معتبرترین راهنما برای داوطلبان شرکت کننده در زمان ثبت نام آزمون دکتری 99 رشته مالی می باشند در نتیجه ممکن است حدنصاب ها و تراز های سال جاری کمی با سال گذشته متفاوت باشد . در ادامه کلیه دانشگاه هایی که آمار آن ها در دسترسمان بود معرفی شده اند که ممکن است بعضی از آن ها در دفترچه انتخاب رشته دکتری 99 ، دارای ظرفیت پذیرش دانشجو نباشند .

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته دکتری 99









حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری مالی 99
داوطلبانی که در زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 99 و بررسی دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون دکتری مالی به محاسبه درصد دروس امتحانی و تخمین تراز آزمون دکتری به صورت تقریبی پرداخته اند ، می توانند با بررسی حدنصاب و تراز دعوت به مصاحبه آزمون دکتری مالی سال گذشته ، از شانس محدوده دعوت به مصاحبه خود در دوره های مختلف روزانه ، شبانه ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان در دانشگاه های سراسری مطلع گردند .  

داوطلبان آزمون دکتری می بایست برای اطلاع از تراز قبولی سال جاری تا زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 99 صبر نمایند ، با این حال جهت رفاه حال داوطلبان در جدول زیر حدنصاب و تراز قبولی آزمون دکتری مالی استخراج شده از کارنامه های سال گذشته ارائه شده است :



نام دانشگاه یا موسسه نام رشته گرایش دوره ظرفیت نیمسال اول ظرفیت نیمسال دوم تراز قبولی بدبینانه تراز قبولی منطقی تراز قبولی خوشبینانه
دانشگاه تهران مالی بانکداری نوبت دوم 2
5010 الی 5037 4813 الی 5009 4612 الی 4812
دانشگاه تهران (محل تحصیل پردیس فارابی قم) مالی مهندسی مالی نوبت دوم 2
4251 الی 4278 4054 الی 4250 3853 الی 4053
دانشگاه امام صادق (ع ) مالی مهندسی مالی روزانه 2
2498 الی 2525 2301 الی 2497 2100 الی 2300
دانشگاه امام صادق (ع ) مالی بانکداری روزانه 3
2498 الی 2525 2301 الی 2497 2100 الی 2300
دانشگاه علامه طباطبایی - تهران مالی بانکداری پردیس خودگردان
5 2059 الی 2086 1862 الی 2058 1661 الی 1861


حتما بخوانید: راهنمای مصاحبه دکتری 99


لازم به ذکر است که ترازهای جدول بالا ، حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری 98 هستند که پس از اعلام نتایج دکتری استخراج شده اند و اگر فردی بتواند حدنصاب یک دانشگاه را کسب کند ، به منزله قبولی وی در آن دانشگاه نمی باشد و فقط به آن دانشگاه دعوت به مصاحبه خواهد شد . سازمان سنجش پس از فرا رسیدن زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری 99 از طریق سایت sanjesh.org ، نتیجه قبولی را به اطلاع داوطلبان خواهد رساند .

علاقه مندان می توانند پیش از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری 99 از نرم افزار انتخاب رشته دکتری هیوا که به صورت کاملا رایگان در اختیار داوطلبان قرار گرفته به عنوان ابزار کمکی در این مرحله استفاده نمایند . همچنین می توانید سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بپرسید . برای این کار کافیست از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید .












سوالات متداول


1- در صورتی که داوطلب حدنصاب دعوت به مصاحبه آزمون دکتری رشته مالی را کسب کرده باشد ، یعنی در آن کدرشته محل پذیرفته شده است ؟
خیر . کسب حدنصاب دعوت به مصاحبه یک کدرشته محل تنها به منزله این است که آن داوطلب می تواند در مصاحبه آن دانشگاه شرکت کند .




2- تراز قبولی و حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه های سراسری رشته مالی از چه طریقی اعلام می شود ؟
سازمان سنجش با انتشار کارنامه انتخاب رشته دکتری حدنصاب دعوت به مصاحبه کدرشته محل های رشته مالی را اعلام می کند .




3- کمترین حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه های سراسری در رشته مالی چقدر است ؟
با توجه به اطلاعات در دسترس ، کمترین تراز دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه های سراسری در رشته مالی 2061 می باشد که در متن مقاله به صورت کامل به آن اشاره شده است .

منبع : آخرین رتبه و تراز قبولی دکتری مالی 98 - 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jjKB
نظرتان را بنویسید